آنچه در کنفرانس "آینده اروپا"?

در 9 مارس سال 2020 ما جشن 70 سال از شومان اعلام شده است. کنفرانس "آینده اروپا" باید راه اندازی شده است در این

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

در 9 مارس سال 2020 ما جشن 70 سال از شومان اعلام شده است. کنفرانس "آینده اروپا" باید راه اندازی شده است در این روز اما به تعویق افتاد تا سپتامبر توسط کمیسیون اروپا به دلیل Covid-19 بهداشتی بحران است. از آن گذشته باید 2 سال است و این یکی از اولویت های اصلی این Von der Leyen کمیسیون.

در طول کنفرانس مطبوعاتی از 22 ژانویه Dubravka Suica معاون رئيس جمهور از کمیسیون اروپا برای دموکراسی و جمعیت شناسی وعده داده شده به تمرکز بر روی این شهروند و پایه را به این کنفرانس در دسترس به شهروندان در سراسر اتحادیه اروپا. "این است که متفاوت از حالت عادی است. ما متعهد به گفت و گو باز و به ترجمه این کنفرانس نتیجه گیری به بتن قضایی عمل می کند" -- او اعلام کرد.

در ماه دسامبر بار مالی دارای برچسب "آینده اروپا" کنفرانس به عنوان "آخرین الهام از رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی به relaunch اروپایی دموکراسی".

این کمیسیون با هدف تضمین می کنند که بزرگترین مقدار ممکن از شهروندان را به شرکت در این کنفرانس و همچنین در نهایت از اتحادیه اروپا نامزد متحده است.

در همین حال برخی از سازمان های غیر دولتی اعلام کرد برنامه های خود را برای یک جشنواره در خارج از آینده اروپا کنفرانس. رهبران جامعه مدنی به نام پان اروپایی جشنواره است. بیش از 20 تن از رهبران جامعه مدنی در شبکه های اتحادیه اروپا راه اندازی یک تماس برای ایجاد مستقل حوادث هستند که خود به خود سازمان برای بسیج شهروندان اتحادیه اروپا!

بروکسل بار و مجلس روزنامه ارائه شده در این طرح است. یک وب سایت جدید www.europefuturefringe.com در حال حاضر آنلاین.

سازمان های جامعه مدنی باید نقش خود را به منظور ایجاد یک مجموعه ای از وقایع به صورت موازی با اروپا در کنفرانس آینده.

کارگاه های آموزشی همایش های هنری و تئاتر تظاهرات سخنرانی, فرهنگی و ادبی, جشنواره ها, جشنواره های موسیقی در حال تمام فعالیت های موجود در این موازی کنفرانس.

این ابتکار عمل باید imperatively تمدید شود فراتر از اتحادیه اروپا مرزها به منظور اجازه می دهد تا شهروندان برای مثال از انگلستان و از اوکراین به شرکت در این گفتگو در آینده اروپا را.

این موازی کنفرانس راه اندازی شده توسط جامعه مدنی در اثبات شهروندان اروپایی' نگرانی متمرکز موسسات اتحادیه اروپا در انحصار روند. اکثریت شهروندان اروپایی می خواهید بیشتر در اروپا و کمتر بروکسل بیشتر در پارلمان اروپا و کمتر کمیسیون اروپا. از امروز همه چیز می آید که از این کمیسیون به نظر می رسد به شهروند به چیزی غیر قابل توصیف قطع بیش از حد متمرکز و یا نخبگان.

چه شهروند می خواهد یک حکومت است که نزدیک غیرمتمرکز و محلی و اروپا که محافظت می کند!

پست-بحران – ما باید برنامه ریزی

بحران بهداشت و درمان ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس اعلام عمده بحران اقتصادی و مالی است که به پایین آوردن نئو-لیبرال سیستم. ما باید در حال حاضر فکر می کنم در مورد دوره پس از بحران. رشد نابرابری از آنجا که اقتصاد گرفته شده بیش از سیاست زور ما به جای کرامت انسانی در مرکز ارزش های اروپایی.

بانکدار وجود ندارد را به یک سیاست اجتماعی; او دیگر حتی وجود دارد برای کمک و حمایت از کارآفرینان است. سیاست باید دست آوردن مجدد کنترل بر اقتصاد با در نظر گرفتن الهام از مدل های نظارتی و راهبردی و حفاظت نقش در خدمت همه شهروندان غیر متمرکز در یک مطلب اجتماعی اروپا برای دفاع از ضعیف ترین. چند سیاستمداران اروپایی می دانم که چگونه به صحبت ما در مورد شهرهای ما در مورد ما و روستاهای ما آداب و رسوم و سنت; آن زمان برای شکستن رایگان از سخنرانی از حسابداران و آمار!

مراقب باشید, اتحادیه اروپا است مرحله نهایی پیوستن به اتحادیه اروپا آن است که تنها در یک مرحله و چه چیزی بیشتر است منحرف و دور از ایده های اصلی از بنیانگذاران! شهروندان نه تنها آمار است. فن سالاری و سرگردان از درنده نئو لیبرالیسم را مثله اجتماعی دموکراسی است. جدید حسابداری باید تاسیس برای ما کشورهای اروپایی می کند که اولویت بندی سرمایه مالی تنها, بلکه, محیط زیست, میراث فرهنگی و به خصوص انسان ثروت از طریق t بهتر, آموزش و پرورش, به عنوان مثال.

آن است تا شهروندان را به اروپا آن است که جامعه مدنی است که به موفقیت این کنفرانس در آینده از اروپا هر دو در کنفرانس رسمی و به خصوص با همه حوادث سازمان یافته در موازی. جدید حکومت برای اروپا است نیاز به حرکت و نزدیک به دستیابی به تعادل سیاسی و در نتیجه اطمینان از موثر تر و انسانی دولت. این به این معنی پذیرش جامع و مشترک رویکرد به قدرت است که می تواند تجسم بیشتر گفت و گو اجماع احترام و در نظر گرفتن متفاوت و مکمل منافع: اجتماعی, محیط زیست, فرهنگی, اقتصادی, و غیره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن