ما محدودیت ویزا برای مقامات چینی بیش از هنگ کنگ آزادی – Pompeo

توسط: عصر ایران | واشنگتن | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 8:32:59 am "رئیس جمهور تهمت وعده داده شده به

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 8:32:59 am
coronavirus, COVID-19, coronavirus China, China coronavirus cases, coronavirus US, US coronavirus cases, coronavirus global updates, World news, Indian Express "رئیس جمهور تهمت وعده داده شده به مجازات مقامات حزب کمونیست چین که مسئول eviscerating هنگ کنگ آزادی. امروز ما در حال اقدام به انجام درست آن" Pompeo گفت. (AFP/فایل)

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo در روز جمعه گفت: واشنگتن اعمال محدودیت های ویزا در چین مقامات مسئول برای محدود کردن آزادی در هنگ کنگ اما او نه نام هر یک از کسانی که هدف قرار دادند.

این حرکت پیش از سه روز جلسه چین پارلمان از یکشنبه رود به تصویب قوانین جدید امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ است که احساس خطر دولت های خارجی و دموکراسی در ایران ،

ویزای آمریکا اعمال محدودیت برای "فعلی و سابق" دیروز مقامات "اعتقاد به مسئول و یا همدستی در تضعیف دلار هنگ کنگ درجه بالایی از خودمختاری" Pompeo گفت: بدون نام بردن از آنها.

ماه گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به برنامه های چین گفت: او آغاز یک روند برای از بین بردن ویژه اقتصادی درمان است که اجازه هنگ کنگ به باقی می ماند یک مرکز مالی جهانی پس از آن تحویل توسط بریتانیا در سال 1997.

Pompeo اعلام دهنده اولین بتن ایالات متحده گام در پاسخ به چین حرکت می کند اما بانی Glaser یک آسیا متخصص در واشنگتن مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی گفت: محدودیت های ویزا تا حد زیادی نمادین و این واقعیت است که هیچ نام داده شد می تواند به کاهش تاثیر خود را.

یک سخنگوی وزارت خارجه گفت: بستگان designees همچنین می تواند منع می شود. یک نویس بلومبرگ به نقل از یک مقام وزارت عنوان کرد و گفت تعدادی از مقامات هدف قرار داده بود "در تک رقمی."

سفارت چین سخنگوی نیش هنگ گفت: چین "مخالف از طرف ایالات متحده را غیر قانونی تصمیم گیری" و افزود که چین قانون هدفمند تنها "بسیار باریک دسته از اعمال است که به طور جدی به خطر اندازد امنیت ملی است."

"ما مصرانه از ایالات متحده بلافاصله به تصحیح اشتباهات خود برداشت تصمیمات و جلوگیری از تداخل در چین امور داخلی," او گفت:.

وال استریت عمده شاخص سقوط روز جمعه پس از یک مقاله وال استریت ژورنال گفت که ایالات متحده "دخالت" در مورد مسائل مانند هنگ کنگ و تایوان می تواند به خطر اندازد چینی خرید زیر یک فاز 1 ایران مغلوب ساختن پیشی جستن توافق با چین در ماه ژانویه spooking سرمایه گذاران در حال حاضر نگران افزایش coronavirus موارد است.

Pompeo اعلام می آید در یک زمان از آمریکا تشدید لفاظی علیه پکن به عنوان برگ برنده مبارزات انتخاباتی برای انتخاب مجدد. نظر سنجی ها نشان داده اند که رای دهندگان به طور فزاینده ای تلخ تری نسبت به چین به خصوص بیش از coronavirus که شروع وجود دارد.

"رئیس جمهور تهمت وعده داده شده به مجازات مقامات حزب کمونیست چین که مسئول eviscerating هنگ کنگ آزادی. امروز ما در حال اقدام به انجام درست آن" Pompeo گفت.

او را متهم چین از فشار مقامات محلی به بازداشت معترضان و رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی و افزود: "ایالات متحده همچنان به نقد و بررسی آن مقامات برای پاسخ به این نگرانی است."

Pompeo گفت: در هفته گذشته واشنگتن را درمان هنگ کنگ به عنوان یک شهر چینی به جای مستقل به حدی است که چین تحت درمان این سرزمین به عنوان یک شهر چینی. او گفت: هنگ کنگ انتخابات به دلیل در ماه سپتامبر نشان می دهد چین نیت.

روز پنج شنبه در سنای آمریکا به تصویب یک لایحه که تحمیل اجباری تحریم ها بر مردم و یا شرکت های که در تلاش برای محدود کردن هنگ کنگ استقلال. این شامل ثانویه تحریم ها بر بانک ها است که انجام کسب و کار با هر کسی که پشتوانه هر گونه سرکوب در قلمرو استقلال.

یک دلار هنگ کنگ سخنگوی دولت به نام قانون غیر قابل قبول رسمی چین شین هوا اخبار آژانس گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب