ایالات متحده را محدود ویزا برای برخی از مقامات چینی در تبت: Mike Pompeo

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 8:47:22 am ایالات متحده-روابط چین رسیده اند

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 8:47:22 am
ایالات متحده-روابط چین رسیده اند پایین ترین نقطه خود را در سال از این بیماری همه گیر کوروناویروس. (منبع: رویترز)

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo, با استناد به آنچه که او به نام نقض حقوق بشر توسط دولت چین در تبت مناطق گفت که ایالات متحده را محدود ویزا برای برخی از مقامات چینی به دلیل پکن مانع سفر به منطقه دیپلمات های ایالات متحده, روزنامه نگاران و گردشگران است.

Pompeo در بیانیه ای گفت ایالات متحده همچنان متعهد به حمایت از "معنی دار استقلال" برای تبتیها و احترام به حقوق اساسی بشر.

"دسترسی به تبت مناطق به طور فزاینده ای حیاتی برای ثبات منطقه با توجه به PRC را نقض حقوق بشر وجود دارد و همچنین پکن را شکست برای جلوگیری از تخریب محیط زیست در نزدیکی headwaters of Asia عمده رودخانه" Pompeo گفت: با اشاره به جمهوری خلق چین است.

"امروز من اعلام محدودیت های ویزا در جمهوری خلق چین دولت چین و حزب کمونیست مقامات تعیین شده به طور قابل ملاحظه ای درگیر در تدوین یا اجرای سیاست های مربوط به دسترسی برای خارجی ها به تبت مناطق'," او گفت:.

ایالات متحده-روابط چین رسیده اند پایین ترین نقطه خود را در سال از این بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شد که در چین آمار ایالات متحده ، رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او بارها متهم پکن از عدم شفاف در مورد شیوع.

Pompeo گفت: در هفته گذشته امنیتی جدید قانون چین تحمیل کرده است در هنگ کنگ بود توهین به تمام ملل و ایالات متحده در ماه گذشته اجرا شده اعمال محدودیت صدور روادید برای مقامات مسئول هنگ کنگ كردم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن