مصاحبه جدید آب: Northland مقابله با ماهیگیری استخدام جدید مدیر عامل شرکت بدست جدید طعمه شرکت به ارمغان می آورد در های rapala طراح

به بمیجی مبتنی بر شرکت جدید chief executive officer خریداری کرده است یکی از بزرگترین کشور سخت طعمه تولید کنندگ

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

به بمیجی مبتنی بر شرکت جدید chief executive officer خریداری کرده است یکی از بزرگترین کشور سخت طعمه تولید کنندگان اضافه کرده است های rapala از اعضای خانواده به آن تیم طراحی و دنبال خواهد شد اضافی خریداری.

"ما باید برنامه های بزرگ برای حرکت این شرکت به جلو حتی اگر چالش امروز است که به نظر می رسد مانند آنها بیشتر از همیشه" پترسون گفت. "اما ما باید از تجربه و تخصص ما رو خوب مردم پشت سر ما. همیشه افق های جدید و ما احساس می کنیم که ما را پیدا خواهد کرد برخی از افق های جدید در آینده بسیار نزدیک."

ماهیگیری صنعت جانباز گرگ Wollner بود به تازگی نام مدیر عامل. او بیش از 25 سال تجربه در Galyan معاملاتی شرکت های rapala. او به عنوان رئیس انجمن جامعه شناسی آمریکا عضو هیئت مدیره ملی قایقرانی و ماهیگیری بنیاد و ماهیگیری آب شیرین سالن از شهرت کمیته انتخاب.

Northland همچنین اعلام کرد در ماه گذشته است که آن را به دست آورد بیگلی طعمه شرکت بود که آغاز شده توسط جیم بیگلی 66 سال پیش در فلوریدا و رشد کرده است به یکی از این کشور بالا چوب بالسا طعمه تولید کنندگان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Jarmo های rapala که فنلاندی پدربزرگ Lauri آغاز بزرگترین فریب ماهیگیری شرکت در سال 1936 اتحاد پیوست, Northland مقابله با ماهیگیری به عنوان یک قرارداد فریب طراح. Jarmo خریداری بیگلی طعمه شرکت در سال 2010. او را از انجام کار طراحی در درجه اول از خود بومی فنلاند.

Wollner گفت که او هیجان زده است منجر به Northland مقابله با ماهیگیری است که مقر آن در بمیجی صنعتی پارک و متعلق به توسط پترسون و سه در خارج سرمایه گذاران.

"آنها گرفته ام چه جان آغاز شده و رشد آن را به یکی از برترین برندها در مینه سوتا اما منطقه ای یکی از برترین برندها در کشور" Wollner گفت. "اما برای نگه داشتن در حال رشد ما باید برای پیدا کردن دسته بندی جدید برای رفتن به. من قصد دارم به نگه داشتن در تلاش برای پیدا کردن فرصت برای ما به رشد است. ما به دنبال ادغام ... و فن آوری های جدید است که اجازه می دهد ما را به انجام چیزهایی که ما نمی تواند انجام دهد امروز."

پترسون گفت: استخدام Wollner و علاوه بر این از Jarmo های rapala طراحی مهارت های قرار داده Northland در مسیر برای آینده امیدوار کننده.

"ما احساس می کنیم بسیار بسیار مفتخر و خوش شانس بود که کسی از گرگ Wollner را کالیبر" پترسون گفت: با استناد به مدیر عامل جدید کار با انواع محصولات Northland تولید به علاوه کسانی که از های rapala خط. "ما نیاز به کسی با تعداد زیادی از تجربه و تخصص به منظور دریافت این جدید (بیگلی) محصول خط رفتن. ما شانس موفق بودن با گرگ در حال رفتن به بسیار بالا در حال حاضر."

همانطور که برای عقد قرارداد با Jarmo های rapala, پترسون گفت: "که من منفجر دور. ما در حال رفتن به دریافت Jarmo های rapala از خانواده های rapala برای کمک به ما در طراحی ما lures? شوخی می کنی؟"

John Peterson talks in the warehouse at Northland Fishing Tackle in August. Peterson started Northland Fishing Tackle in 1975 and still owns the company along with other investors. (Jillian Gandsey / Bemidji Pioneer)

جان پترسون مذاکرات در انبار در Northland مقابله با ماهیگیری در ماه اوت است. پترسون آغاز شده Northland مقابله با ماهیگیری در سال 1975 و هنوز هم صاحب شرکت همراه با دیگر سرمایه گذاران. (جیلیان Gandsey / بمیجی پایونیر)

Wollner افزود: "Jarmo خواهد به ما این فرصت را به فقط در مورد هر ایده. اگر ما می توانیم از آن او می تواند آن را. هنگامی که شما یک فریب طراح مثل این است که یک هنرمند. شما می توانید رنگ چیزی, اما اگر آن را نشسته است در خانه شما و هیچ کس دیگری می تواند آن را درک آن را دشوار است برای همیشه احساس می کنید که پاداش است. بنابراین Northland نام تجاری به ما می دهد این فرصت را به این طرح ها به بازار و برای او به نمایش گذاشتن کار خود را."

Wollner, 56 و همسرش, Jacie برنامه ریزی برای نقل مکان به بمیجی منطقه از Hudson, Wis., در این تابستان. آنها صاحب دو فرزند است.

"ما فقط از طریق این واقعا ترسناک فضای کسب و کار در نیمه اول امسال" Wollner گفت: "و آن گروه (در Northland) آمده است از طریق با رنگ پرواز. من فکر می کنم ما بهبود کسب و کار که از دست داده بود در آن زمان. بنابراین برای ما به بیرون آمدن از آن دست نخورده است که در مورد به عنوان پر تنش به عنوان آن را می توانید دریافت کنید. اما این گروه ساخته شده آن را آسان. این یک عهد به این شرکت است که جان ساخته شده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب