بیبر درخشان دوباره به عنوان سرخپوستان خالی دوقلوها

مینیاپولیس — شین بیبر تن به تن هشت shutout نوبت و وارد لیگ رکورد کتاب با 13 بیشتر strikeouts به عنوان Clevela

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399

مینیاپولیس — شین بیبر تن به تن هشت shutout نوبت و وارد لیگ رکورد کتاب با 13 بیشتر strikeouts به عنوان Cleveland Indians خالی دوقلوها مینه سوتا 2-0 شنبه شب 30 جولای در هدف زمینه است.

بیبر که مجموعه ای از یک حق رای دادن در روز افتتاحیه رکورد با 14 strikeouts به بیش از شش shutout نوبت در پیروزی 2-0 مقابل کانزاس سیتی در روز جمعه اجازه داد فقط سه تا مجرد. 27 strikeouts در دو شروع فصل بسته دوران مدرن (از سال 1901) MLB رکورد توسط کارل اسپونر از بروکلین داجرز در سال 1954.

بیبر (2-0) در سمت چپ پس از پرتاب 102 زمین, 69 که اعتصاب. او مجاز است فقط هفت بازدید و پیاده روی در 14 نوبت در این فصل است. جیمز Karinchak تن به تن یک 1-2-3 نهم به بریدگی اول لیگ بزرگ نجات دهد.

خوزه Berrios (0-1) در زمان از دست دادن اجازه می دهد دو اجرا می شود در سه بازدید و دو پیاده روی بیش از پنج نوبت. او را زده و شش و همچنین آمار یک خمیر.

کلیولند در زمان 2-0 سرب در سوم زمین باز یافته در فرانسیسکو, Lindor را خانه دوم اجرا از فصل یک 409-پا درایو به راست-مرکز را به خانه خوزه رامیرز که به طور خاص برای شروع دو-از تجمع.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بازدید کنندگان فرصتی برای گسترش سرب در ششمین دور زمانی که آنها حاوی پایگاه با یک برابر مسکن زاک Bieber. Franmil ریس خاص به چپ و سپس به سوم در زیمر برادلی را زمین زیر کشت تک و یک پرتاب خطا اول baseman میگوئل سانو. دومینگو سانتانا پس از آن راه می رفت به بار پایگاه های اما Bieber کردم از جام جم هنگامی که او گیر شنی لئون در یک comebacker برای شروع یک 1-2-3 دو بازی.

دوقلوها' بهترین فرصت گلزنی در برابر بیبر در آمد پایین نیمی از زمین باز یافته که بایرون Buxton و حداکثر کپلر تا به حال پشت به پشت یک تک. اما بیبر دوباره به اعتصاب جاش دونالدسون و سپس بازنشسته Jorge Polanco در یک پرواز طولانی توپ را به مرکز.

کلیولند شد تیم اول تا کنون به شروع اعتصاب 10 یا بیشتر در مورد چهار بار از طریق هفت بازی این فصل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن