U. s. دادستان اتهامات مینه سوتا کشاورز با فریب دادن, آسانسور,

برایان دالاس Crandall, 36, از هرمان در Grant County متهم است با یک تعداد از توطئه — تبانی با شرکت در توطئه گرا

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

برایان دالاس Crandall, 36, از هرمان در Grant County متهم است با یک تعداد از توطئه — تبانی با شرکت در توطئه گران در CHS Inc. آسانسور از 2013 تا 2017.

دولت در تلاش است تا به $355,517.46 در پول قضاوت و یک راست به دیگر forfeitures. Crandall انتظار ژوئیه محاکمه در یک دولت جداگانه مورد که در آن او متهم است که از فریب دادن یک بزرگسالان آسیب پذیر در زمین های کشاورزی برخورد در نزدیکی گذشتن از شهرستان.

تاخیر در شنیدن

ایالات متحده منطقه قاضی ان مونتگمری در مینیاپولیس برنامه ریزی شده بود Crandall اولیه ظاهر تفهیم اتهام و تغییر دهید و از شنیدن درخواست برای چهار شنبه, ژوئن 18, اما به تعویق افتاد در روز پنج شنبه ژوئن 17.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دادستان رابرت لوئیس در اسناد دادگاه واصل مارس 27 گفت: Crandall, فروش دانه به تعداد دانه آسانسور از جمله CHS آسانسور در هرمان. در نمونه فروش آسانسور پرسنل وزن بار با داشتن کشاورز درایو یک کامیون لود شده بر روی مقیاس و سپس تخلیه و سپس دوباره وزن. آسانسور می پردازد در این وزن خالص و عوامل دیگر.

"بین سال های 2013 و 2017, مقیاس اپراتورها در هرمان آسانسور می تواند به صورت دستی وارد کنید داده های وزن و دیگر اطلاعات حساب برای شرایط غیر معمول مانند یک کامیون درستی قرار گرفته در مقیاس" لوئیس گفت. "دستی نوشته اما نادر است و به طور خودکار ایجاد یک نماد در CHS کامپیوتر پایگاه داده است."

به طور خاص از حدود Aug. 5, 2013 به حدود 25 آوریل 2017, Crandall "همکاری و توطئه با دو نفر از کارکنان این CHS آسانسور در هرمان. توطئه گران شناسایی شده در این گزارش به عنوان co-توطئه گران A و B "متقلبانه متورم پرونده خود را تحویل ذرت و سویا با داشتن co-توطئه گران را به صورت دستی نوشته در آسانسور کامپیوتر و علت Crandall پرداخت می شود به عنوان اگر او تا به حال تحویل داده دانه بیشتر از او در واقع تحویل داده است."

پس از دریافت پرداخت اضافی Crandall "مشترک حاصل" با توطئه گران با استفاده از "نقل و انتقالات بانکی و آنها را با دادن پول نقد و اموال از جمله وسایل نقلیه و سلاح گرم است."

در یک وضعیت خاص در سپتامبر. 22, 2015 دادستان گفت: Crandall ارسال یک متن به همکاری conspirator یک به برقراری ارتباط "مقدار درآمد حاصل از تقلب در حال لگد به عقب" برای شرکت conspirator "از اخیر جعلی تجارت است."

نامناسب معامله زمین

به طور جداگانه Crandall است که در دولت مورد در گذشتن County, Minn. که در آن دولت دادستان و اقامه دو فقره از بهره برداری مالی از بزرگسالان آسیب پذیر. که مورد انتظار برای رفتن به دادگاه در 8:30 صبح 27 ژوئیه سال 2020 در ویتون, Minn. در آن صورت دولت می گوید Crandall خریداری زمین های کشاورزی در یک قرارداد برای عمل و سه تغییرات.

زمین فروشنده مشخص شده به عنوان "AJM" در سال 2010 در زمان مدیریت خانواده و امور پس از مرگ شوهرش. Crandall خریداری یک بسته در ماه اکتبر 2012, برای 1.1 میلیون دلار. Crandall نشان داده شد توسط یک وکیل; AJM نمی شد. مشخص شده در قرارداد پرداخت دو پرداخت یک سال از $37,246 برای 15 سال اما مشخص شده هیچ علاقه بدهکار تعادل بدون مزد "که ارائه ارزش قرارداد به طور قابل توجهی کمتر به AJM از قیمت خرید" توسط صدها هزار نفر از دلار است. Crandall, بعد, تغییر قرارداد به دو دوره بازپرداخت تا 30 سال است.

ATV حادثه قربانی

در ژوئیه 2013, AJM دچار آسیب نخاعی در یک ATV حادثه باقی می ماند و فلج از کمر به پایین قرار دادن او را در بیمارستان و یا تسهیلات زندگی کمک بوده است. او به تصویب آزمون شناختی اما قاضی گفت که او ملاقات کرد و تعریف "آسیب پذیر" با توجه به ضعف و نیاز به کمک در طول دو بعدی تغییرات.

بدون در نظر گرفتن اولیه از نظر دولت می گوید آن دو نهایی تغییرات که غیر قانونی بودند.

  • در نوامبر. 20, 2014, Crandall, وکیل پیش نویس قرارداد دیگری اصلاح امضا شده توسط AJM در تسهیلات زندگی کمک, که در آن او دوره نقاهت بعد از یک عمل جراحی در روز قبل از. این تغییر کاهش قیمت خرید و 22 درصد به $867,380. آن اضافه شده یک ماده است که اگر AJM در طول درگذشت (30 سال) قرارداد Crandall خواهد پرداخت "$250,000 یا تعادل باقی مانده هر کدام کمتر بود." AJM بود "فلج و چاق" و امضا اسناد در حالی که "به شدت به دارو." او امضا اسناد "بدون دریافت هر گونه ملاحظات" و با منطق غیر قابل توضیح.

  • در آوریل 23, 2015, AJM امضا سند اعطای هزینه عنوان به زمین موثر پرداخت یک مبلغ یکجا از $350,000 برای زمین با مالیات بر ارزش ارزیابی از 1.5 میلیون دلار.

معاملات در هر دو منجر به AJM چهار کودکان دریافت نشده است و هر زمین. شش ماه بعد در اوت. 12, 2015, قاضی اعطا conservatorship بیش از AJM چرا که او "نه پرداخت هزینه های درمانی او و تا به حال چندین سوال تصمیم گیری کسب و کار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن