بازداشت شدگان در لیبی نیاز به حفاظت: آنها باید منتشر شود در حال حاضر

تحت قوانین بین المللی از جمله ماده 9 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی میثاق بین المللی حقوق مدنی) یک فرد ممک

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

تحت قوانین بین المللی از جمله ماده 9 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی میثاق بین المللی حقوق مدنی) یک فرد ممکن است تنها بود بازداشت اساس و با توجه به روش های تاسیس شده توسط قانون است. منع بازداشت خودسرانه و تحت قوانین بین المللی حقوق بشر مطلق است و امر به دولت و بازیگران غیر دولتی به طور یکسان در رابطه با انواع محرومیت از آزادی است. استانداردهای قانونی بازداشت درخواست خود را به گروه های مختلف از جمله پیش از محاکمه بازداشت شدگان و محکوم افراد متفاوت است.

بازداشت افراد تنها برای اعمال حقوق خود از جمله حقوق خود برای آزادی بیان انجمن و مجمع است که همیشه خودسرانه و آنها باید منتشر شود.

مهاجران, پناهندگان و پناهجویان بازداشت هستند در لیبی تحت قوانین مهاجرت که نامنظم ورود به لیبی یک جرم جنایی. بازداشت افراد تنها در زمینه مهاجرت خود را وضعیت presumptively خودسرانه و تنها ممکن است انجام شده فوق العاده. به گزارش حقوق بشر سازمان ملل کمیته بازداشت این افراد "باید به عنوان توجیه منطقی لازم و متناسب در پرتو شرایط و مجددا آن را به عنوان گسترش در زمان." در زمینه افزایش خطر از قرار گرفتن در معرض COVID-19 بازداشت مهاجران, پناهندگان و پناهجویان غیر ضروری است غیر منطقی و نامتناسب. لیبی بازیگران باید در انتشار آنها با هماهنگی های انسان دوستانه ارائه دهندگان خدمات و اطمینان حاصل شود آنها را موثر در دسترسی به خدمات سلامت و بهداشت. لیبی بازیگران نیز باید جلوگیری از اجرای مهاجرت کنترل با مناسب استثنا; به عنوان مثال برای مبارزه با قاچاق انسان.

بازداشت مردم در انتظار محاکمه استثنا است نه قاعده. سازمان ملل متحد و کمیته حقوق بشر بارها اعلام کرده است که فردی در مورد تعیین این که آیا بازداشت است "معقول و لازم است با در نظر گرفتن تمام شرایط" باید انجام شود. دراز مدت بازداشت هزاران نفر از افراد بدون اتهام و بدون اینکه به ارمغان آورد بی درنگ قبل از یک مقام قضایی و/یا بدون محاکمه و بدون بی تاخیر خودسرانه است و آنها باید منتشر شود.

دسته دیگر از بازداشت شدگان از جمله کسانی که به طور قانونی در بازداشت پیش از محاکمه و کسانی که زندانی پس از محکومیت باید منتشر شود در صورت لزوم برای محافظت از سلامت خود و سلامت از دیگر زندانیان و پرسنل زندان یا نه وثیقه, با دستبند الکترونیکی و یا با شرایط دیگر اعمال شده است. افراد از گروه های آسیب پذیر از جمله افراد مسن و افراد با شرایط بهداشتی اساسی و همچنین به عنوان افراد بازداشت جزئی و یا جرائم سیاسی در بازداشت پیش از محاکمه و یا در نزدیکی پایان جملات خود را و دیگر غیر خشونت آمیز مدافعان باید منتشر شود. با احترام به کودکان در خصوص بازداشت خود در زمینه این بیماری همه گیر است که اندازه گیری از "آخرین چاره" و نه انسانی به عنوان مورد نیاز توسط ماده 37(b) و (c) از CRC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب