بورگوم می آفریند نوار برای دریافت نرخ بیکاری در داکوتای شمالی به عنوان COVID-19 موارد کوه در بیسمارک

ساکنان بیکاری دریافت چک از دولت را یک بار دیگر باید به دنبال کار و شغل هستند که به آنها ارائه شده. بورگوم اعلا

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

ساکنان بیکاری دریافت چک از دولت را یک بار دیگر باید به دنبال کار و شغل هستند که به آنها ارائه شده. بورگوم اعلام کرد در چهار شنبه 8 ژوئیه اصلاحیه قبلی اجرایی جهت است که سست الزامات مورد نیاز برای دریافت مزایای بیکاری در طول سه ماه اول بیماری همه گیر.

چهارشنبه متمم دوباره تحمیل قبل از همه گیر سیاست است که کسانی که از دریافت مزایای ثبت نام باید برای کار و انجام یک فعال جستجو برای یک کار. این متمم که طول می کشد تا اثر ژوئیه 26 صدق نمی کند به کسانی که در کردند از کار.

"همانطور که ما کار به سمت بهبود اقتصادی و بازگرداندن اعتماد مصرف کننده در داکوتای شمالی بازگرداندن نیروی کار قوی یکی دیگر از بخش مهمی از صرفه جویی در معیشت" بورگوم گفت: در آزادی مطبوعات.

بورگوم حرکت در می آید به عنوان یک برنامه فدرال فراهم می کند که بیکار آمریکایی ها با اضافی $600 یک هفته است که به علت پایان در پایان ماه. این برنامه که بخشی از عظیم coronavirus بسته محرک شناخته شده به عنوان مراقبت عمل شده و انتقاد از بسیاری از سیاستمداران جمهوری خواه از جمله بورگوم که می گویند آن disincentivizes دستمزد پایین کارگران از بازگشت به نیروی کار پس از آنها می توانید کسب درآمد بیشتر در بیکاری است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اهالی داکوتای شمالی را به ثبت بیش از 137,000 تعداد مدعیان بیکاری و جمع آوری $568 میلیون مزایای پس از اواسط ماه مارس. هفتگی ادعا می کند هنوز هم چهار برابر بالاتر از حد طبیعی است اما آنها به طور قابل توجهی از ارتفاع دولت در تنگنای اقتصادی در اواخر ماه مارس و اوایل آوریل است.

بورگوم نیز صحبت کرد و گفت: نصب COVID-19 موارد در بیسمارک منطقه مترو.

بیست و هفت تن از 73 مورد جدید گزارش شده توسط دولت و وزارت بهداشت در چهارشنبه آمد از Burleigh و مورتون شهرستانهای استان است.

Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک در حال حاضر شناخته شده ترین فعال موارد در دولت در 128 — بیش از سه برابر مقدار آن تا به حال دو هفته پیش.

بورگوم گفت: دولت و مقامات نزدیک به نظارت بر این منطقه شیوع بیماری در دست نیست و در عین حال تمرکز بر ایجاد یک coronavirus نیروی کار آنها در فارگو دو ماه پیش. بورگوم نسبت به افزایش صورت حساب به افزایش در تست و تماس با ردیابی. او همچنین اشاره کرد که رای مثبت آزمایش و عفونت در خانه های سالمندان بسیار بالاتر بود در فارگو از آن در است بیسمارک.

فرماندار بار دیگر تشویق بیسمارک ساکنان و همه اهالی داکوتای شمالی به اقدامات احتیاطی لازم برای جلوگیری از گسترش این ویروس مانند شستن دست, ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله. وی گفت: شیوع بیماری در بیسمارک به احتمال زیاد نمی خواهد پرتاب یک آچار در دولت قصد اقامت به طور کامل باز است.

"اگر کشورهای دیگر را به جلو بیایید بود که باقی می ماند باز" بورگوم گفت.

وجود دارد 439 ساکنان کشور شناخته شده مبتلا به این بیماری بیش از دو برابر تعداد موارد فعال در داکوتای شمالی اخیر نقطه کم از 22 ژوئن. داکوتای شمالی را همه گیر-بالا بودن تعداد موارد فعال آمد, مارس 21 670 ساکنان آلوده شدند.

حدود 2 درصد از 3,669 نتایج آزمون چهارشنبه اعلام کرد برگشتم مثبت است. آخرین آمار و ارقام نشان می دهد بازگشت به سطح نرمال تست پس از تعطیلات آخر هفته.

نیمی از موارد جدید آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. از 2,373 ساکنان که تا به حال یک بار این بیماری در این شهرستان تنها 116 در حال حاضر آلوده.

از دیگر موارد جدید جمعه آمد از 15 شهرستانهای مختلف از جمله شهرستان رمزی با شش بنسون و شهرستان با چهار.

این اداره می گوید 85 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از بیماری, از جمله 70 ساکنان Cass County است. شصت و یک از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

مرگ یک Cass County زن در 90s بود طبقهبندی جمعه را شامل می شود در دولت رسمی شمارش. قبلا از مرگ بخشی از "اصل مثبت" دسته که بدان معنی است که یک حرفه ای پزشکی مشخص شد که COVID-19 شد علت مرگ اما او نه تست شده برای این بیماری در حالی که او زنده بود. هنوز هم وجود دارد چهار نفر است که مرگ و میر باقی می ماند در این رده است.

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم گفت: دولت از ظرفیت انجام 5,000 آزمون در روز, و او به خواست ساکنان به دنبال تست اینکه آیا آنها باید علائم یا نه. دولت قرار است در تست توده حوادث در دولت بزرگترین مناطق مترو برای حدود یک ماه است.

بورگوم جمعه اشاره کرد که دولت به زودی شروع احداث ثابت COVID-19 تست سایت های زیادی از مناطق مترو مانند فارگو, Grand Forks, بیسمارک, Dickinson و جیمز تاون. او گفت: تست در سایت را هنوز هم رایگان و برای همه کسانی که می آیند.

در مجموع 3,971 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 3,447 بهبود یافته اند. وجود دارد 26 ساکنان بستری با بیماری دو از شنبه.

دولت اعلام کرده است که نتایج حاصل از 208,192 اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن