Hamlin غالب در کانزاس برای پنجمین پیروزی فصل

جولای نشده بود بسیار خوب ماه برای دنی Hamlin. اما خیلی بهتر شدم در پنج شنبه شب هنگامی که در زمان سرب برای بار

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399

جولای نشده بود بسیار خوب ماه برای دنی Hamlin. اما خیلی بهتر شدم در پنج شنبه شب هنگامی که در زمان سرب برای بار آخر با 12 دور به و سپس رفت و در را به نفع خود شروع فوق العاده باتری 400 در کانزاس جاده سریع السیر.

پیروزی داد Joe Gibbs Racing driver یک سری جام-بهترین پنجمین پیروزی این فصل و دوم خود را مستقیما در کانزاس 1.5 مایل بیضی شکل است.

برای تضمین پیروزی Hamlin, برنده امسال دیتونا 500 تا به حال به نگه کردن Brad Keselowski از تیم Penske. اما او را نگه دارید خاموش او برنده بیش از نیم ثانیه است.

در سه مسابقه قبلی خود در این ماه Hamlin به پایان رسید 28th 12 و 20.

در پایان سوم شد Hamlin-هم تیمی مارتین Truex جونیور توسط Kevin Hoffman از استوارت-هاس مسابقه و JGR را اریک جونز.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

از سری قهرمان Kyle Busch نمی توانید اولین پیروزی خود در این فصل اما در زمان یک قدم به جلو با گرفتن مرحله اول به نفع خود و جمع آوری اولین حذفی نقطه. با حدود 40 دور در سمت چپ او در زمان یک گام بزرگ رو به عقب به او چسباندم به دیوار بود به گودال و در نهایت حل و فصل برای یک 11th-محل برساند.

Austin دیلون از ریچارد Childress مسابقه به پایان رسید که دو سال winless خط با پیروزی در تگزاس موتور جاده سریع السیر یکشنبه گذشته به پایان رسید و در 27 -- 16 دور پایین -- پس از گرفتار شدن در خراب کردن.

که خراب همچنین ادعا کرد دو راننده چسبیده به امید به پلی آف; مت DiBenedetto از چوب برادران و هفت بار قهرمان Jimmie Johnson.

تنها هفت مسابقه باقی می ماند قبل از 16-راننده های حذفی آغاز خواهد شد.

مسابقه چهار روز پس از جام سری مسابقه در تگزاس مشخص شده و چهارمین سری مسابقه در طی 12 روز (از جمله آخرین یکشنبه همه ستاره مسابقه).

آن را نیز برای اولین بار برنامه ریزی جام مسابقه روز پنج شنبه از تاریخ 4 ژوئیه سال 1985 ترقه 400 در دیتونا برنده توسط گرگ کیسه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن