ایران با تشکر. Hagedorn حملات Black Lives Matter

"از دموکرات 'Black Lives Matter' حزب همراه با ارتش از تظاهر کنندگان در جنگ با کشور ما اعتقادات ما و فرهنگ غرب,

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399

"از دموکرات 'Black Lives Matter' حزب همراه با ارتش از تظاهر کنندگان در جنگ با کشور ما اعتقادات ما و فرهنگ غرب," Hagedorn نوشت: در Facebook post. "خود را رادیکال حرکت هماهنگ و رو به رشد است. ما هرگز نباید اجازه دهید آنها را به قدرت. ما باید ایستادگی و دفاع از کشور ما ملت ما هویت ما یهودی-مسیحی و ارزش های ما در آمریکا راه زندگی است."

Hagedorn پست بود که در پاسخ به یک صدای جیر جیر با فعال شان پادشاه که استدلال می کرد که تصویر از عیسی مسیح به عنوان یک سفید اروپایی شکل سفید برتری و این که چنین مجسمه سازی باید پایین آمده است.

"در کتاب مقدس زمانی که خانواده عیسی می خواستم برای مخفی کردن و مخلوط حدس می زنم که در آن آنها رفت ؟ مصر! نه دانمارک. اشک آنها را" شاه توییتی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Hagedorn پست ایجاد یک فوران در Facebook با صدها نظرات با برخی از تحسین کنگره به صورت ایستاده برای مسیحیت, در حالی که دیگران برافراشته در برابر او برای بهره برداری از اختلافات نژادی در این کشور و نژادپرستانه خود را.

"این مرد نشان نمی BLM," سارا Pohlschneider گفت: در Facebook پاسخ درباره شاه. "این است که مانند گفت: KKK نشان دهنده GOP. به طور جدی؟"

"این است که بسیار مشابه به عنوان انقلاب فرهنگی جنبش در چین جایی که آنها همه چیز نابود شده و از آن تاریخ به دلیل آنها تلقی آنها از نمونه نابرابری از گذشته" دن مولر گفت: در یکی دیگر از پست.

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش تکامل یافته از یک عمدتا آفریقایی-آمریکایی در اعتراض به حرکت به یک جریان اصلی, چند نژادی نیروی پس از کشتن جورج فلوید در حالی که در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. مرگ او مشتعل است تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس از ساحل به ساحل و در شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک.

بحث اتحاد بر محور مجسمه نمایندگی مؤتلفه ژنرال بنا در جنوب در طول Jim Crow عصر. بسیاری استدلال می کنند که در جنوب ژنرال ها و سیاستمداران در طول جنگ داخلی بودند خائن به کشور و قانون اساسی ایالات متحده و مجسمه باید به پاره کردن. دیگران می گویند که نشان دهنده تاریخ و کشیدن آنها را به پایین برابر است با از بین بردن بخشی از میراث فرهنگی.

پادشاه نظرات اضافه شده به سوخت در حال حاضر خروش فروغ.

منتقدان استدلال می کنند که Hagedorn نظرات توصیف کل Black Lives Matter جنبش و حزب دموکرات به عنوان یک تهدید به "فرهنگ غربی" است, افراطی, زبان و یک سوت سگ برای سفید و لعب است.

دن Feehan این DFL رقیب برای 1st District صندلی توییتی محکومیت Hagedorn نظرات در تماس تلفنی با یک "تقسیم فاقد شجاعت به گوش منجر شود و یا متحد شوند."

یک ایمیل از فروم, اخبار, خدمات, درخواست برای نظر فرستاده شد به Hagedorn انتخاباتی, اما هیچ پاسخ وجود دارد.

در بیانیه ای به واشنگتن پست Hagedorn استدلال کرد که وجود دارد در حال رشد عدم تحمل در سمت چپ.

"این تصور که مجسمه ها و تصاویر از عیسی مسیح به نوعی نشان دهنده سفید برتری و باید نابود مضحک است و نشان دهنده یک رشد تحمل جنبش چپ برای خاموش کردن هر صدای که چین نیست با رادیکال سکولار انداز" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب