طوفان گرمسیری کریستبل فرم سیل تهدید برای مکزیک

توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 11:09:14 am تورم لس Esclavos جریان رودخانه با خشو

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 11:09:14 am
Tropical storm Cristobal forms, flood threat for Mexico تورم لس Esclavos جریان رودخانه با خشونت در طول طوفان گرمسیری آماندا در کویلپا, جنوب گواتمالا شنبه مه 31 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

طوفان گرمسیری کریستبل تشکیل شده در جنوب خلیج مکزیک در روز سه شنبه, آوردن برخی از جاری شدن سیل به مکزیک جنوبی سواحل خلیج فارس و تهدید کشنده تر inundations دورتر داخلی.

کریستبل شد اولین ثالث به نام طوفان اقیانوس اطلس فصل طوفان در ضبط; در سال 2016 طوفان گرمسیری کالین تشکیل شده در خلیج فارس در تاریخ 5 ژوئن.

ملی ایالات متحده آمریکا در مرکز طوفان گفت: کریستبل شد و در حال حاضر انتظار می رود به شیب داخلی همراه مکزیک در نزدیکی سواحل کم دروغ مستعد سيل در شهرستان سیوداد دل کارمن و پر پیچ و خم وجود دارد برای چند روز. که می تواند پمپ مقدار زیادی از آب به تالابهای پشت شهر است.

پلیس در کامپچه دولت که در آن سیوداد دل کارمن واقع شده است گفت: آنها در حال حاضر بسته چندین بزرگراه به دلیل جاری شدن سیل.

توسط جمعه, طوفان است انتظار می رود به سوی شمال به نوبه خود و نسبت به ایالات متحده در سواحل خلیج فارس که در آن طوفان مرکز گفت: "این خطر وجود دارد از طوفان افزایش بارندگی و وزش اثرات این آخر هفته همراه بخشهایی از ایالات متحده در سواحل خلیج فارس از تگزاس به فلوریدا تکدی."

اواخر سه شنبه کریستبل شد محور حدود 50 مایل (75 کیلومتر) شمال غرب از سیوداد دل کارمن و طوفان مرکز گفت: طوفان بود از رفتن به جنوب در 1 مایل در ساعت (2 kph). آن را تا به حال حداکثر پایدار باد از 50 مایل در ساعت (85 kph).

معلوم نیست که آیا تعامل با زمین در جنوب مکزیک می تواند تضعیف طوفان و چقدر باد محض در خلیج فارس ممکن است جلوگیری از تقویت دوباره. کریستبل را باد می تواند ساخت تا 65 مایل در ساعت (105 kph) هنگامی که آن را حرکت می کند به سمت ایالات متحده در سواحل خلیج فارس بیش از آخر هفته.

در حالی که باقی خواهد ماند گرمسیری-طوفان قدرت دنیس Feltgen سخنگوی National Hurricane Center, خواست ساکنان سواحل خلیج فارس به نگه داشتن چشم در کریستبل اشاره کرد "هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان "فقط یک طوفان گرمسیری'."

یک طوفان گرمسیری هشدار بود در اثر سراسر جنوب قوس خلیج فارس از کامپچه به بندر وراکروز هر چند بزرگترین اثر بود و به احتمال زیاد بارش تجمع 10 تا 20 اینچ (25 تا 50 سانتی متر) و حتی بیشتر در مناطق جدا شده.

که یک خطر ویژه به مناطق ساحلی اقیانوس آرام از جنوب مکزیک و گواتمالا و السالوادور که در حال حاضر خیس.

کریستبل تشکیل شده از بقایای شرقی اقیانوس آرام در طوفان گرمسیری آماندا که به کشته شدن حداقل 17 نفر آن را به عنوان نقل مکان کرد و در سراسر السالوادور و گواتمالا بیش از آخر هفته.

چون آماندا شکست تا پس از عبور بیش از گواتمالا و ال سالوادور به خلیج فارس که در آن کریستبل تشکیل شده است از لحاظ فنی یک "متقاطع"طوفان است که نقل مکان کرد و از اقیانوس آرام به اقیانوس اطلس هر چند که رخ داده است در گذشته است.

اما آماندا و کریستبل خیس خواهد شد برخی از همان مناطق Feltgen اشاره کرد.

"متاسفانه باران در حال سقوط در همان منطقه عمومی" گفت: Feltgen. "مناطق وجود دارد که احتمالا در اندازه گیری باران در پا نمی اینچ است. ... که فاجعه بار است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن