از شلوغ لوله به قدرت پدال لندن COVID حمل و نقل چالش

توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 2:26:12 pm ظرفیت در شبکه حمل و نقل در یکی

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 2:26:12 pm
coronavirus, coronavirus lockdown, coronavirus lockdown, lockdown lessons, coronavirus lockdown lessons, indian express, indian express news ظرفیت در شبکه حمل و نقل در یکی از بزرگترین مراکز مالی کاهش یافته 85 درصد به پیروی اجتماعی-دورى قوانین. (AP Photo/کرستی Wigglesworth فایل)

شلوغ رفت و آمد روزانه در لندن شده است یک منبع بدبختی برای میلیون ها نفر. اما به کار خواهد شد و حتی بیشتر از یک چالش زیر بریتانیا coronavirus مستند.

ظرفیت در شبکه حمل و نقل در یکی از بزرگترین مراکز مالی کاهش یافته 85 درصد به پیروی اجتماعی-دورى قوانین حفاظت از مسافران جلوگیری از آنها را شب امتحان به قطارهای زیرزمینی لندن و اتوبوس.

هر کس با استفاده از حمل و نقل عمومی نیز باید در حال حاضر یک چهره پوشش. به عنوان مستند محدودیت ها به تدریج کاسته بسیاری از در حال حاضر به صورت دوراهی از چگونه برای رسیدن به شهر لندن و در اسکله قناری و سایر زمینه های کسب و کار هر دو به سرعت و با خیال راحت.

"این COVID بحران است و ما باید به تجدید نظر اساسی در این راه ما حرکت در اطراف شهر ما چگونه حمل و نقل عمل" گفت: "نورمن شهردار لندن کمیسیون برای پیاده روی و دوچرخه سواری.

این یک مسئله بسیار مهم است. حتی قبل از شیوع کروناویروس لندن در مواجهه با افزایش رقابت برای عنوان مهمترین مرکز مالی از شهرها مانند پاریس و فرانکفورت به دلیل آن را ترک کرده است و اتحادیه اروپا است.

"چهل سال از سیاست های عمومی در مورد حمل و نقل رفته است به معکوس" گفت: تونی Travers از مدرسه اقتصاد لندن. "این است که وجودی موضوع برای شهرستانها."

حتی یک افزایش کوچک در تعدادی از ماشین سفر خواهد منجر به بن بست نورمن هشدار داد. قبل از همه گیر تا 5 میلیون نفر در روز بسته بندی شده بر روی مترو لندن و 1 میلیون وارد با قطار.

پس از کار با موفقیت از خانه در طول این مستند ممکن است برخی از ادامه انجام این کار بعد از تمام محدودیت ها برداشته می شوند. دیگران خواهد بود با توجه به راه های جایگزین برای رسیدن به محل کار.

دوچرخه پیاده یا با قایق ؟

لندن مقامات در حال اضافه کردن مسیرهای جدید برای دوچرخه سواران و عابرین پیاده دوچرخه فروش در حال افزایش و قایق اپراتورها با توجه به افزایش خدمات خود را بر روی رودخانه تیمز است که اجرا می شود از طریق شهرستان است.

فروش دوچرخه ثابت سه برابر شده در مارس و آوریل نسبت به سال گذشته گفت: Terry سبز of Brixton در چرخه تعاونی در جنوب لندن. "هر بار که ما سفارش دوچرخه آنها فقط به راست" او گفت:.

اما لندن است بسیار بزرگتر از مراکز مالی مانند هنگ کنگ و نیویورک و به طور گسترده ای دیده می شود که کمتر چرخه پسند تر از بسیاری از دیگر شهرستانها. تعداد چرخه سفرها افزایش یافته است 160% از سال 2000 در ادامه مقدمه ای از چرخه "شاهراه" اختصاص داده شده مسیرهای اما هنوز اختصاص تنها 2.5 درصد از سفرها در لندن قبل از همه گیر با توجه به حمل و نقل برای لندن است که مسئول سیستم حمل و نقل در لندن.

"حتی اگر دوچرخه سواری quintupled که بسیار بعید است و یا اگر آن را دو برابر یا سه برابر شده است, شما در حال صحبت کردن در مورد ساخت یک inroad در میزان سفر با راه آهن" از طریق گفت.

فاصله یک مشکل برای بسیاری از — 2015 اطلاعات از لندن اقتدار قرار داده و به طور متوسط روزانه رفت و آمد افراد مشغول به کار در لندن در 11.2 کیلومتر (18 متر).سیمون Munk یک مبارز برای موسسه خیریه لندن, دوچرخه سواری, کمپین به نام برای یک شبکه بزرگ از چرخه جاده رسیدن به بیرونی لندن "به طوری که مردم احساس راحتی از خانه خود را به کار می کنند."

تیم Schwanen استاد مطالعات حمل و نقل و جغرافیا در دانشگاه آکسفورد گفت: هزینه های بالای زندگی در مرکز لندن به معنای بسیاری از کارگران با کاهش شغل پرداخت می شود که کمتر احتمال دارد به چرخه زندگی می کنند بیشتر است.

"زیرساخت های خوب به تنهایی کافی نیست برای دریافت بسیاری از مردم به تغییر رفتار خود را," او گفت:.

مسافران در حال حاضر باید این گزینه از گرفتن یک قایق مسافربری در رودخانه تیمز, تقلید پادشاه هنری هشتم که مسیر مورد نظر بین کاخ در قرن 16 بود که در امتداد رودخانه. هر سال بیش از 4 میلیون نفر استفاده تیمز کلیپرز مسافر قایق حدود 40 درصد از آنها به رفت و آمد.

Sean Collins, مدیر اجرایی تیمز کلیپرز گفت: این شرکت با توجه به قرار دادن پارتیشن های بین صندلی ها به افزایش ظرفیت در حالی که پیوستن به اجتماعی فاصله. او همچنین انتظار می رود به اضافه کردن خدمات به تناسب مبهوت به تازگی کار با الگوهای.

"آن را حس برای ما به ارائه خدمات اضافی به روز قطعات که در آن ما به طور معمول باید متوقف عامل" کالینز و گفتگو کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب