Coronavirus ژوئن 19: تحولات در سراسر منطقه ما

فقط نه از موارد جدید پنج شنبه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 2,0

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

فقط نه از موارد جدید پنج شنبه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 2,091 موارد شناخته شده اما بخش گزارش که نزدیک به 90 درصد از ساکنان که تا به حال یک بار این بیماری در این شهرستان بهبود یافته اند. حدود نیمی از در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County, اما این شهرستان سهم دولت را فعال موارد به طور چشمگیری کاهش یافته و در سه هفته گذشته.

شش مورد جدید آمد از چنگال بزرگ شهرستان که در حال حاضر دارای 21 فعال موارد است. پنج مورد جدید از آمد بارنز شهرستان نهفته است که فقط در غرب Cass County است.

دیگر نه موارد جدید پنج شنبه آمد از Sioux Ward, Stark, Rolette و سارجنت شهرستانهای استان است.

این اداره در روز پنج شنبه اعلام کرد مرگ یک Cass County شهرستان در 60s از این بیماری است. این اولین فیلم جدید مرگ گزارش شده توسط این اداره در هفته است. مانند تقریبا هر قربانی دیگر بیماری های وزارت مرد گفت: تا به حال شرایط بهداشتی اساسی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این اداره می گوید 75 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از, بیماری, همه اما 12 از آنها ساکنان Cass County است. پنجاه و شش نفر از مرگ و میر آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

در آخرین هفته از ماه مه 4,613 کارگران بیکار متوقف به ادامه پرونده برای بیکاری در دولت ادعا می کند. همه گیر بالاترین تعداد مدعیان بیکاری بود بریده در 25,186 برای هفته پایان مارس 9, با توجه به انتشار اخبار از داکوتای جنوبی وزارت کار و قوانین و مقررات.

برای هفته پایان مارس 30 تعداد ادامه داد: دولت ادعا می کند بالغ بر 20,573.

در سطح ایالت فرصت های شغلی پایین 11.6% از مارس 19, اوج, با توجه به داده ها از دولت به بخش مالی.

تعداد افراد آلوده به COVID-19 کلی افزایش 59 موارد دوشنبه, ژوئن 18. دولت در حال حاضر در مجموع از 6,109 تایید موارد مثبت. جدید مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه, ترک مرگ و میر در 78.

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش اضافی 387 موارد COVID-19 روز پنج شنبه. موارد پراکنده در سراسر 43 شهرستان تا حد زیادی متناسب با جمعیت است. در میان قابل توجه انحرافات برنج شهرستان در جنوب مرکزی ایالت مینه سوتا تا به حال 33 مورد و سنبله روز چهارشنبه در چمن شهرستان کاهش یافته تا حدودی با شهرستان ضبط فقط 11 مورد جدید.

وزارت بهداشت دولت اعلام کرده است قصد دارد برای انجام یک ویژه جامعه غربالگری در آستین آخر این هفته در پاسخ به شیوع بیماری با منشاء نامشخص است که به ماشین چمن زنی County دوم-بيشترين ميزان بروز در دولت است.

این موارد جدید بیا 12,465 آزمون برای روز. دولت در حال حاضر انجام 460,879 آزمون در مجموع و به نظر می رسد در مسیر پس از انجام بیش از نیم میلیون نفر آزمون در اوایل هفته آینده.

مرگ و میر ناشی از COVID-19 دوباره افزایش یافت روز پنج شنبه با گزارش دولت 19, مرگ و میر, 13 در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت. دولت در حال حاضر ثبت 1,344 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

در مجموع 23,876 موارد مثبت COVID-19 گزارش شده در ویسکانسین در روز پنج شنبه با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی افزایش 422 موارد از چهارشنبه.

پنج اضافی که مردم از COVID-19 افزایش ایالت تلفات به 719.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن