مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او به حضور در استقلال روز نمایش آتش بازی در Mt. Rushmore

ST. پل جنوبی — از اهالی داکوتای می تواند پرداخت یک دیدار از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه ژو

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

ST. پل جنوبی — از اهالی داکوتای می تواند پرداخت یک دیدار از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه ژوئیه.

صحبت در روز جمعه, مه 1 نمایش رادیویی مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او قصد دارد برای حضور در استقلال روز نمایش آتش بازی در Mt. راشمور یادبود ملی در داکوتای جنوبی این تپه که مجموعه را برای اولین بار از سال 2009 (مگر اینکه آنها لغو شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس).

مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر شده در خود برنامه سفر خاموش-تنهایی به او افتخار داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem است — و همچنین سایر فرمانداران جمهوریخواه' — دست زدن به دولت از بودجه در سراسر کشور coronavirus بیماری همه گیر. Noem کشیده شده توجه ملی برای یکی از معدود فرمانداران در کشور است که هرگز با صدور اقامت در خانه فرمان اجرایی.

"برای 20 سال یا چیزی (صفحه نمایش آتش بازی) نبوده است مجاز به دلایل زیست محیطی," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "باور می کنید ؟ این همه سنگ بنابراین من تلاش می کنم که در آن محیط زیست دلیل؟' به هر حال من آن را تایید بنابراین من قصد دارم برای رفتن وجود دارد در جولای 3, و آنها در حال رفتن به آتش بازی های بزرگ."

سالانه روز استقلال آتش بازی صورت گرفت که از سال 1998 تا سال 2009 به پایان رسید و با توجه به آتش سوزی در بنای تاریخی در اطراف آن جنگل نه از بنای خود را.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Noem به عنوان به خوبی به عنوان وزیر بهداشت ، مایک دور andU.S. Rep. گرد و خاکی Johnson, همه, داکوتای جنوبی, جمهوری خواهان, توییتی که آنها به دنبال به جلو به بازدید رئیس جمهور.

"با تشکر از شما @POTUS برای همکاری با ما را به این واقعیت" Noem توییتی. "واقعا وجود دارد هیچ جایی بهتر برای جشن امریکا تولد."

Noem گفته است که در این نقطه, نمایش, هنوز برنامه ریزی شده به محل در این سال با وجود همه گیر و محلی' نگرانی بیش از پتانسیل آلودگی آب و همچنین سیاه تپه " تقدس به دولت را قبایل بومی آمریکا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب