کسانی که چین به عنوان دشمن در اشتباه هستند می گوید: فرستاده

توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 11:30:42 am برچسب با پیام های جنبش دموکراسی خو

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 11:30:42 am
hong kong protests, china hong kong protests, china hong kong relations, Liu Xiaoming, Liu Xiaoming on hong kong protests برچسب با پیام های جنبش دموکراسی خواهی در سمت چپ توسط معترضان در خیابان در هنگ کنگ است. (AP)

چین و ایران به انگلستان گفت: کسانی که چین به عنوان یک خصمانه دولت باید آن را تمام کردم اشتباه و هشدار اتحادیه اروپا متحده به دخالت در چین امور داخلی بیش از هنگ کنگ.

"کسانی که چین به عنوان سیستماتیک رقیب و یا به عنوان یک برنامه به طور بالقوه خصمانه دولت باید آن را تمام کردم اشتباه آنها را انتخاب کرده اند اشتباه هدف قرار داده و آنها در حال رفتن در جهت اشتباه" سفیر لیو Xiaoming گفت: مرکز اصلاحات اروپا.

"چین هرگز دخالت در دیگر کشورها در امور داخلی است و ما به شدت مخالف دخالت چین در امور داخلی هر کشور," او گفت:, و اضافه کرد که امنیت قانون بوده است "استقبال هنگ کنگ از ساکنان".

او گفت: برخی از سیاستمداران اروپایی ساخته شده بود "غیر مسئولانه" نظرات به قانون است. "جلوگیری از تداخل در هنگ کنگ, امور," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن