Grand Forks شورای شهر می شود نگاه 2021 بودجه شهرستان

کارکنان شهرستان هنوز در حال کار بر روی جزئیات, اما آنها ارائه شده به چنگال بزرگ اعضای شورای شهر یک پیش نمایش ا

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

کارکنان شهرستان هنوز در حال کار بر روی جزئیات, اما آنها ارائه شده به چنگال بزرگ اعضای شورای شهر یک پیش نمایش از Bochenski را 2021 بودجه شهرستان در دوشنبه, جولای 13. این طرح در شرایط گسترده است که برای کاهش مالیات بر املاک شهرستان با کمی کمتر از 1% به شهرستان, کارکنان, 1 ، 000 $در سراسر-هیئت مدیره افزایش حقوق و دستمزد به جای آنهایی که بزرگتر آنها می شود در خط در غیر این صورت و به کار با حقوق و دستمزد در هفت شهرستان بخش.

کسانی که تغییرات کارکنان خواهد از بین بردن برخی از موقعیت های که در حال حاضر خالی بالاترین مشخصات است که این شهر جامعه و دولت مسئول روابط. Bochenski حذف موقعیت های برگزار شده توسط پیت Haga سابق روابط افسر اواخر ماه گذشته. Bochenski گفت که او و دیگر کارکنان شهرستان را جذب Haga قدیمی وظایف.

Bochenski بودجه پیشنهاد نیز خواهد خلاص شدن از چنگال بزرگ' استقبال هماهنگ کننده. شهرستان مدیر تاد Feland گفت: اعضای شورای شهر در روز دوشنبه که شهردار جدید موجود و کارکنان شهرستان خواهد جذب بسیاری از هماهنگ کننده وظایف به خوبی و Bochenski بودجه خواهد راه اندازی یک کمک حدود 15.000 دلار برای کمک به یک عنوان هنوز نامشخص غیر انتفاعی را در موقعیت و دستمزد بود که بین $40 ، 000 و $45,000 سالانه است.

"شهردار خود خواهد بود واقعا چهره استقبال نقشه راه خود را به عنوان رئیس ما رهبر سیاسی حرکت رو به جلو" Feland گفت. "این مهم اولویت های سیاست و ما فقط مقابله با آن را در راه های مختلف."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این کار در حال حاضر برگزار شده توسط رابین دیوید سابق UND مدیر بود که یکی از نامزدها که از دست چنگال بزرگ' انتخابات شهرداری به Bochenski ماه گذشته. عضو شورای کتی Dachtler بالا-مشخصات طرفدار "نقشه راه" دیوید وظیفه بود با تصویب استدلال در برابر این حرکت در روز دوشنبه.

"من درک می کنم که شهردار در این پیشنهاد رفتن به منجر شود اما این مهم نیست که ما به اندازه کافی به عنوان یک شهر و سپس به حفظ موقعیت و همچنان به فشار رو به جلو" Dachtler گفت. "اگر ما در اثر فشار آن را به دیگری غیر انتفاعی و ... ما در حال بیان چه ارزش های ما هستند."

از بین بردن دیوید کار شد و اواخر علاوه بر این به فهرست شهرستان نیروی انسانی تغییرات. آن را در ابتدا به نظر می رسد در ارائه های ارسال شده به اعضای شورا در روز دوشنبه. در همه نیروی انسانی دوباره کاری خواهد شد صرفه جویی در این شهر حدود $130,000.

کارکنان شهرستان شده اند در خط برای یک 3.66 درصد افزایش به طور متوسط, مدیر منابع انسانی Tangee Bouvette روز دوشنبه گفت که به معنای 1.3 میلیون افزایش هزینه های کلی. این شهرستان با استفاده از داده های قابل مقایسه با آنهایی که در داکوتای شمالی و مینسوتا برای کمک به تعیین این اعداد و ارقام اما گسترده تر اقتصادی اثرات coronavirus همه گیر ساخته شده که دشوار Bouvette توضیح داد.

"تعدادی از شهرستانها هنوز در تلاش برای گرفتن سهام از جایی که آنها هستند" Bouvette گفت. "و حاوی چه 2021 ممکن است نگه دارید."

پیشنهاد از $1,000 پرداخت را افزایش می دهد مقدار به یک 1.58% متوسط جبران افزایش می دهد. که به معنی $383,000 پیاده روی به صندوق به طور کلی هزینه های خود را یک به یک مقایسه می توان از 1.3 میلیون افزایش Bouvette گزارش از آنجا که این رقم نشان دهنده افزایش حقوق و دستمزد در تمام شهرستان بودجه نه فقط این صندوق به طور کلی. این برد همچنین می توان جبران در حدود $690 ارزش بیمه بهداشت و درمان مقرون به اشتراک گذاری را افزایش می دهد در سراسر این سال و بعدی.

آسیاب – واحد که شهر مالیات خواص در داخل مرزهای خود است به 2.09% با ارزش تر در سال 2021 با توجه به کارکنان شهرستان. حدود 0.6 درصد از این رقم با توجه به افزایش ارزش املاک و مانده -1.49% – نتیجه ویژگی های بیشتر در حال اضافه شده به چنگال بزرگ' رول مالیاتی.

است که برگ های نظری مالی اتاق برای یک ملک مالیات کاهش می دهد. Storstad گفت: شهردار و کارکنان شهرستان هنوز در حال کار بر روی یک رقم دقیق اما او گفت که این امر می تواند کمتر از 1%.

Bochenski را 2021 بودجه نیز موسسه "نرم" استخدام یخ تنها پر کردن مشاغل خالی در یک مورد به مورد و بر اساس. همچنین نگه داشتن در ساخت بسیاری از خرید های بزرگ مقیاس برش شهرستان تلفن همراه کارکنان بازپرداخت 50 درصد شهرستان و بخش' سفر و آموزش و پرورش را با همان نسبت. این امر همچنین صرف در مورد $1 میلیون از مدنی معادل چنگال بزرگ' حساب پس انداز.

کمین در پشت همه این اعداد و ارقام است coronavirus که به معنای گسترده محدودیت در زندگی عمومی و در نتیجه رکود اقتصادی است. شهرستان مدیران در ابتدا گفت که انتظار می رود کاهش در فروش, درآمد مالیاتی به بزرگترین عامل در $12.76 میلیون بودجه فاصله این سال که آنها برنامه ریزی برای پر کردن با یک سری از محدودیت ها و هزینه های یک $2.97 میلیون شیب به شهر ذخایر.

اما چنگال بزرگ سرمایه گذاری کارکنان ارائه شده در دوشنبه تجدید نظر مالی چشم انداز برای شهرستان است که به طور قابل توجهی rosier. Storstad و دیگر کارگران شهرستان تخمین می زنند که فروش درآمدهای مالیاتی کاهش خواهد یافت توسط 15-20 ٪ در این سال به جای عمدا بدبین 25 درصد آنها در ابتدا ارائه شده به رهبران شهر در ماه مارس است. که بزرگترین دلیل آنها پیش بینی $8.67 میلیون بودجه سوراخ به جای $12.76 میلیون نفر یکی است. این طرح در حال حاضر مشابه است اما کم عمق صرف محدودیت و $773,000 نگاه را از طریق Grand Forks,' مبل بالشتک به جای $2.97 میلیون نفر یکی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن