ویروس آنفولانزا با همه گیر بالقوه' شناسایی در چین, دانشمندان می گویند هیچ تهدید واقعی و در عین حال

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 2:36:59 pm این مطالعه همچنین اشاره کرد که انسان ن

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 2:36:59 pm
china virus, china coronavirus, china swine flu, china new virus, china flu, china diseases این مطالعه همچنین اشاره کرد که انسان نمی محافظت از G4 ویروس ایمنی ارائه شده توسط انسانی دیگر واکسن آنفلوانزا سویه نشان می دهد که وجود دارد این است که هیچ موجود جمعیت ایمنی نسبت به ویروس. (گتی)

یک ویروس آنفلوآنزای سویه شناخته شده در میان خوک ها در چین در حال پریدن از گونه های آلوده خوکی کارگران صنعت با توجه به یک مطالعه که می گوید پاتوژن است "همه ضروری نشانه های یک نامزد ویروس همه گیر" با این حال کارشناسان می گویند هیچ تهدید قریب الوقوع از دیگر global outbreak.

مطالعه منتشر شده در مجله PNAS است که بر اساس نظارت از خوک ها در چین از سال 2011 تا 2018 و متوجه شد که ویروس آنفلوانزا سویه با مواد ژنتیکی نامیده می شوند به عنوان G4 ژنوتيپ تبدیل شده غالب در خوکی جمعیت از سال 2016.

به گفته دانشمندان از جمله کسانی که از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری, این G4 ویروس ها با اتصال به گیرنده مولکول ها در سلول های انسانی و تکرار می تواند در لایه بیرونی سیستم تنفسی است.

اریک Feigl-دینگ متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه هاروارد در ایالات متحده آمریکا است که ربطی به مطالعه توییتی که این ویروس فقط در خوک ها در حال حاضر.

"تنها دو مورد. و آن را یک سال 2016 منشاء ویروس. هیچ انسانی به انسان نشده است. 10 درصد از خوکی کشاورزان آنتی بادی است. هیچ واقعی نور قرمز چشمک شواهد در عین حال" او ذکر شده در میکرو وبلاگ نویسی platfrom.

با وجود پنج سال از قرار گرفتن در معرض گسترده انسان به این ویروس هیچ مدرکی وجود ندارد که از آن پخش كردن, از یک نفر به دیگری گفت: Carl T. Bergstrom یک زیست شناس در دانشگاه واشنگتن در آمریکا است که ربطی به مطالعه است.

"هیچ مدرکی وجود ندارد که که G4 در گردش است در انسان با وجود پنج سال از قرار گرفتن در معرض گسترده. این کلید متن را به نگه داشتن در ذهن" Bergstrom توییتی.

او گفت مهم است که برای نظارت بر وضعیت در حال ظهور.

"آنچه در این مقاله می کند انجام دهید این است که چیزی مهم اپیدمیولوژیک جامعه: آن را به یک ویروس است که ما نیاز به نگه داشتن یک چشم مراقب باشید در" Bergstrom گفت.

"غربالگری مهم خواهد بود به خصوص اگر خوشه بیماری ظهور در خوکی کارگران گفت:" در توییتر.

این PNAS مطالعه نشان داد که به تازگی شناسایی ویروس کارآمد می تواند آلوده موش خرماها از طریق آئروسل انتقال باعث شدید علائم بالینی در آنها مانند عطسه سرفه و ميانگين حداکثر کاهش وزن اعم از 7.3 به 9.8 درصد از پستانداران' توده بدن.

این مطالعه همچنین اشاره کرد که انسان نمی محافظت از G4 ویروس ایمنی ارائه شده توسط انسانی دیگر واکسن آنفلوانزا سویه نشان می دهد که وجود دارد این است که هیچ موجود جمعیت ایمنی نسبت به ویروس.

نمونه خون تجزیه و تحلیل از کارگران در خوکی صنعت نشان داد که حدود 10.4 درصد (35/338) از آنها مثبت برای G4 ویروس آنفولانزا.

شرکت کنندگان بین 18 تا 35 سال سن تا به حال حدود 20 درصد مثبت میزان ویروس در خون خود بر اساس این مطالعه نشان می دهد که غالب G4 فشار به دست آورد افزايش بشر عفونت.

"از جمله عفونت تا حد زیادی افزایش فرصت برای ویروس سازگاری در انسان و نگرانی که ممکن است نسل پاندمی ویروس" دانشمندان نوشت: در مطالعه است.

به آنها گفت: به تازگی شناسایی ویروس یک مشکل رو به رشد در مزارع خوک و اضافه کرد که گسترده گردش G4 ویروس ها در خوک "به ناچار خود را افزایش می دهد قرار گرفتن در معرض انسان است."

دانشمندان گفت: دو مورد اخیر از G4 عفونت ویروس گزارش شده در سال 2016 و 2019 شد 46 - و نه ساله بود.

با توجه به مطالعه دو نفر همسایه که پرورش خوک ها نشان می دهد که G4 ویروس "می تواند انتقال از خوک به انسان و منجر به عفونت های شدید و حتی مرگ شود."

"لازم است برای تقویت نظارت تلاش G4 EA ویروس ها در میان خوکی و انسانی جمعیت" محققان نوشت: در مطالعه است.

با توجه به Bergstrom های G4 virus ممکن است تحت برخی از تغییر تکاملی به گسترش به آسانی در مردم "و آن را ممکن است هرگز انجام این کار است."

"اگر آن را ندارد ؟ ما می دانیم که چگونه به ساخت واکسن برای ویروس آنفلوانزا. این می تواند شامل فصلی واکسن تنها مسئله زمان است." او اشاره کرد در توییتر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن