روزانه اسکیت: UND standout برادر رهبری به رقیب دنور

ست برنارد-Docker, برادر کوچکتر و یا یعقوب برنارد-Docker متعهد شده است به دنور. او بازی خواهد کرد یک سال بیشتر

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

ست برنارد-Docker, برادر کوچکتر و یا یعقوب برنارد-Docker متعهد شده است به دنور. او بازی خواهد کرد یک سال بیشتر از تاریخ هاکی قبل از رفتن به دنور در 2021-22.

این دو تنها به بازی در برابر هر یک از دیگر اگر یعقوب بازگشت به UND خود را برای فصل ارشد.

در حالی که می توان آن را غیر معمول برای برادران به بازی رقیب در مدارس آن را بی سابقه -- حتی در میان جنگ شاهین و پیشگامان.

اخیرا نولان Zajac برای دنور از 2012-16. دو تا از برادر بزرگتر خود تراویس (2004-06) و دارسی (2006-10), بازی های برگزار شده در UND.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اعتقاد بر این است که آخرین بار یک UND بازیکن مناسب در برابر برادر خود را به طور منظم در یک فصل بازی در اکتبر سال 2011 زمانی که UND مارک مک میلان مقابل خیابان دولت میچ مک میلان. تیم تقسیم که سری در گرند فرک سپس میچ انتقال به UND در ترم شکستن.

UND امیدوار است به مجموعه ای دیگر از برادران برابر یکدیگر بازمی گردد و در سال های آینده بیش از حد.

جنگ شاهین استخدام هستند آدم Fantilli است که به عنوان یکی از 2004 متولد بازیکنان در جهان است. آدم بازدید UND مارس. برادر بزرگتر خود لوکا متعهد به میشیگان.

یعقوب برنارد-Docker انتخاب در دور اول از سناتورهای اتاوا در مورد به وارد سال سوم خود را با UND. یعقوب 42 امتیاز در 68 کالج بازی. او کمک کانادا به یک مدال طلا در جهان Junior قهرمانی فصل گذشته است.

برادر کوچکترش ست سن 18 سالگی نمایشنامه برای Okotoks, Oilers در آلبرتا تاریخ لیگ هاکی. ست یک defenseman مانند یعقوب تا به حال 32 امتیاز در 54 بازی در فصل گذشته برای یک Okotoks, تیم که در حال حاضر دو UND مرتکب در آن فهرستی از: جلو دیلون و جیمز لوئیس Jamernik.

ست 5-پا-11 و 176 پوند است پیش نویس واجد شرایط در این فصل است. او را در مرکزی سراغ دفتر نهایی رتبه بندی.

UND در حال حاضر دارای چندین defensemen صف آمده است در سال آینده به رهبری سابق Shattuck-St. mary's و آینده فارگو نیروی آبی بوش اسکات فردا پتانسیل بالای 60 انتخاب کنید در سال آینده NHL پیش نویس است.

هانتسویل است ؟

برای دومین بار در 10 سال گذشته آلاباما هانتسویل اعلام کرده است که برش آن مردان هاکی برنامه تنها به اعلام آن است که دوباره در مدت کوتاهی پس از آن.

با تشکر از جمع آوری کمک که مطرح شده بیش از $750,000 در یک هفته شارژر خواهد بود قادر به حمایت مالی از برنامه برای یک سال این مدرسه را تایید کرد هفته گذشته است. اما آلاباما هانتسویل هنوز به آمده تا با یک طرح برای حفظ برنامه خود را پس از آن سال است.

اضافه کردن به آشفتگی و سر مربی مایک کوربت و دستیار مربی جف Kinard استعفا داد و هفته گذشته پس از هانتسویل اعلام کرد که احیای این برنامه است. دیگر دستیار لنس غرب بود به نام مربی موقت.

تعدادی از بازیکنان اعلام کرد در حال حاضر آنها در حال انتقال به مدارس دیگر.

ابتدا در 2021-22 هفت مدارس در حال بیرون کشیدن از غرب دانشگاهی هاکی انجمن به شکل مرکزی دانشگاهی هاکی انجمن. آلاباما هانتسویل, آلاسکا در انکوریج آلاسکا و (فربنکس) سه مدارس پشت سر گذاشت و بدون آینده ای مناسب خانه.

رئیس جدید مربیان

وجود خواهد داشت چهار بخش جدید-من سر مربیان فصل آینده: غرب در آلاباما هانتسویل, تاد Woodcroft در ورمونت برت رایلی در راه اندازی دانشگاه لانگ آیلند و در حال حاضر رید Cashman در دارتموث.

دو نفر از مربیان -- Woodcroft و Cashman -- در حال آمدن از NHL صفوف. Woodcroft شد اخیرا یک دستیار با Winnipeg Jets, در حالی که Cashman شد یک دستیار با واشنگتن پایتخت.

Cashman سابق کلمبیا کلمبیا ستاره defenseman بود به تازگی نام دارتموث را مربی جدید جایگزین باب Gaudet که بازنشسته است و پس از 23 فصل با سبز بزرگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب