نیروی کار به هدف Cass County coronavirus عفونت نرخ 2.5 برابر بیشتر از داکوتای شمالی رای

در میان کسانی که تست شده اند برای عفونت کروناویروس در Cass County 8.3% تست شده اند مثبت با توجه به نتایج گزارش

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

در میان کسانی که تست شده اند برای عفونت کروناویروس در Cass County 8.3% تست شده اند مثبت با توجه به نتایج گزارش شده از جمعه, مه 8. که در مقایسه با یک رای مثبت از 3.3 درصد در داکوتای شمالی یک رای است که روند کاهش بیش از گذشته 14 روز در حدود 2.9%.

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم هفته گذشته اعلام کرد که تشکیل یک نیروی کار است که تمرکز بر افزایش هدفمند تست در Cass County با هدف رانندگی کردن آن coronavirus عفونت رای دادن.

"هدف ما در این کارگروه است که برای دریافت Cass County را به حالت متوسط و یا پایین تر" گفت: Tammy میلر بورگوم را افسر ارشد عامل است که یک عضو از نیروی کار. "است که به زمان دارد."

هدف آزمایش در Cass County و مینه سوتا را Clay County, است که همچنین بخشی از نیروی کار خواهد بود محور تلاش برای درایو کردن عفونت رای در فارگو-مورهد منطقه است. به عنوان جمعه 981 موارد مثبت گزارش شده بود در این دو شهرستان 752 در Cass و 229 در خاک رس است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

نیروی کار تشکیل شده بود به دلیل Cass County حساب برای سهم نامتناسب از داکوتای شمالی مجموع موارد COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

Cass County, که دارای 23.8 درصد از داکوتای شمالی جمعیت حساب برای 52.7 درصد از coronavirus عفونت — هنوز تاریخ آن را دریافت کرده است تنها 21.2 درصد از تست یک اختلاف که باعث نگرانی در میان برخی از.

Les Hazlett از فارگو شروع به ردیابی داکوتای شمالی coronavirus تست آمار و ارقام در اواسط ماه آوریل پس از او متوجه شده است که تست اعداد در Cass County نیست متناسب با عفونت خود را.

"من احساس می کنم که مردم از Cass County باید نگران این ناعادلانه سطح تست," او گفت:. "Cass County جایی است که مشکل عمده ای است که در آن توجه شده است در بیسمارک."

Cass County نبود فوری تست تمرکز میلر گفت: از آنجا که این بیماری همه گیر رسیده داکوتای شمالی اولیه شهری شیوع رخ داده در بیسمارک-مندن با موارد رویه بعدها در Cass County, میلر گفت.

"من فکر می کنم این تاخیر از بیماری," او گفت:.

به تازگی به عنوان آخرین جمعه Cass County اختصاص 75 درصد از موارد جدید اما 25% جدید, نتایج آزمون, او گفت:. "نکته غم انگیز این است که آنها به دنبال در تعداد موارد جدید و که در آن آنها شد."

از نظر تعداد Cass County دریافت کرده است به مراتب بیشتر از سایر شهرستان در 9,021 نتایج آزمون گزارش داد که از روز شنبه و پس از چنگال بزرگ و Burleigh شهرستان که هر یک بیش از 4000 نتایج آزمون.

اما ميزان عفونت در Cass County هر 100 ، 000 ساکنان آن دولت و آهنگ های به مراتب فراتر هر شهرستان در 414. که در مقایسه با 388 در گرند فرک شهرستان, بعدی, بالاترین, 108 در Burleigh شهرستان و 51 در بخش شهرستان است.

Hazlett استقبال از تشکیل این نیروی کار و دولت تعهد به سطح شیب دار تا تست در Cass County است.

"من فکر می کنم آن را خوب آنها در حال انجام آن است." وی افزود: "اگر شما را تست تا به سطح است که متناسب با تعداد موارد جدید آن را نمی خواهد انجام هر گونه خوب است."

سناتور. تیم Mathern D-فارگو گفت که او معتقد است عدم وجود تست در Cass County نشان دهنده یک overreliance در هر دو دولت ملی و در سطح خصوصی ارائه دهندگان خدمات سلامت به انجام بسیاری از تست.

تست شکاف در Cass County نشان دهنده یک "خودنمایی نظارت او گفت:" با اوایل جرم تلاش های تست تمرکز بر کم جمعیت شهرستانهای غربی از جمله روستایی Stark County اولیه شیوع موقعیت و شیب شهرستان است. "به من نشان می دهد یک نامنسجم طرح تست آن را به عنوان مربوط به قرار دادن جمعیت."

توده تست حوادث از جمله کسانی است که اتفاق افتاده اند در Fargodome نمی تواند بخشی از وظیفه نیروی استراتژی برای افزایش تست و کاهش عفونت کروناویروس رای در فارگو-مورهد گفت: انجمن فلمینگ مدیر فارگو Cass بهداشت عمومی و نیروی کار را کرد.

در عوض, او گفت:, تست, تمرکز بر گروه های آسیب پذیر از جمله خانه های سالمندان و دیگر جمع زندگی تنظیمات که در آن مردم در محله های نزدیک و عفونت به راحتی گسترش.

ایالت داکوتای شمالی داده است اطمینان است که آن را به کمک نیروی کار برای افزایش تست و شناسایی اولویت گروه, او گفت:.

مکرر تست خواهد شد و یک بخش کلیدی از ramping تا غربالگری برای کروناویروس گفت: فارگو شهردار Tim Mahoney, یک پزشک و عضو نیروی کار که ملاقات روز شنبه شروع به تدوین یک طرح.

"ما قادر خواهید بود به نگاه بیشتر به شدت," او گفت:.

این هفته فشرده تست شده است برنامه ریزی شده با هدف تست 1,250 مردم و هدف از تست از 500 تا 800 هر هفته بعد از آن Mahoney گفت.

خانه های پرستاری, که حساب برای 1 در 5 عفونت هر دو در Cass County و در سراسر داکوتای شمالی را بحرانی هدفمند جمعیت, او گفت:. اگر چه بازدید کنندگان منع شده اند از خانه های پرستاری در هفته اعضای هیات هنوز هم می آیند و می روند و خطر انتقال این ویروس به ساکنان.

"ما ممکن است انجام برخی از مکان چندین بار در ماه" Mahoney گفت: در حال انجام تست.

در کوتاه مدت نگرانی برای Mahoney است که ميزان عفونت افزایش می دهد چرا که بورگوم را سفارش بسته "بالا-تماس با" کسب و کار مانند میله, رستوران ها, آرایشگاه, طراحی سالن و تو سرو برداشته شد آوریل 1.

"همانطور که ما برای باز کردن کسب و کار این نگرانی شد که ممکن است نرخ بالا برود" او گفت:. "من شگفت زده نمی شود اگر ما تا کمی پس از آن پایین آمده است."

در زمان میلر با اعتماد به نفس است Cass County مثبت مورد نرخ پایین خواهد رفت. تست ظرفیت در حال حاضر حدود 2000 نفر در هر روز در سطح ایالت را افزایش می دهد به 4000 اواخر این ماه و تا 6000 در ماه ژوئن که او گفت: فعال خواهد شد که دولت برای افزایش دامنه خود را تست-ردیابی-جداسازی برنامه شامل گسترش یافته است.

"لوازم گاهی اوقات یک چالش" میلر گفت. "ما در حال تلاش برای به دست آوردن جلوتر از آن به عنوان به خوبی."

نسبت بیشتری از تست ها و منابع دیگر خواهد بود و متعهد به Cass County, و رهبران محلی را تدوین این طرح با حمایت دولت, او گفت:.

"ما به خوبی راهنمایی در مورد چگونگی این آزمون باید با استفاده از" میلر گفت. "ما می تواند کمی بر روی صفحه رادار در مثبت که ما در حال آزمایش بیشتر است.

"تست بسیار کلیدی در اقتصاد رفتن" از آنجا که آن را قادر به گسترش بازگشایی کسب و کار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن