بدترین COVID-19 هنوز به آمده در آفریقای جنوبی: بالا دانشمند

توسط: PTI | ژوهانسبورگ | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 8:39:03 am "به عنوان بیماری همه گیر به نظر می رس

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399
توسط: PTI | ژوهانسبورگ | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 8:39:03 am
Surge in loot from alcohol stores, vandalism of schools amid lockdown in South Africa "به عنوان بیماری همه گیر به نظر می رسد در حال حاضر ما بیشتر یا کمتر که در آن ما در انتظار ما خواهد بود در این زمان از این بیماری همه گیر" کریم گفت: سایت TimesLIVE. (AP Photo/Themba Hadebe)

بدترین COVID-19 همه گیر است و در عین حال به آمده در آفریقای جنوبی هشدار داد بالا اپیدمیولوژی سلیم Abdool کریم در پی این کشور coronavirus شمارش عبور از 1 لاخ-علامت گذاری و تلفات نزدیک به 2000.

عفونت و مرگ و میر دو برابر شده اند در گذشته دو هفته پس از مستند مقررات معرفی سه ماه پیش بود بیشتر کاسته اجازه می دهد تا کسب و کار بیشتر برای باز کردن برای نجات اقتصاد متزلزل آدرس رو به افزایش بیکاری است.

اما در سطح بین المللی تحسین شده اپیدمیولوژی که سران دولت COVID-19 وزرای خارجه کمیته مشورتی گفت که این کشور هنوز هم "در یک موقعیت خوب" در مقایسه با سایر کشورها تا حد زیادی به دلیل اجرای اولیه کل مستند — سه سال پیش — که به زمان به آفریقای جنوبی برای آماده سازی خود را.

"به عنوان بیماری همه گیر به نظر می رسد در حال حاضر ما بیشتر یا کمتر که در آن ما در انتظار ما خواهد بود در این زمان از این بیماری همه گیر" کریم گفت: سایت TimesLIVE.

"از اپیدمیولوژیک اساس ما انتظار داریم که ما را چند صد هزار نفر تا پایان ماه ژوئیه است و فقط بر اساس زمان دو برابر شدن زمان است که ما انتظار می رود که مرتب سازی بر اساس وضعیت رخ می دهد," او گفت:.

با ورود زمستان و کشور دچار برخی از سردترین شب و روز در بیش از یک دهه COVID-19 ویروس است که انتظار می رود به رشد و حتی بیشتر.

"همه ما می دانیم که بدترین هنوز به آمده است. همه ما می توانید انجام دهید این است که در ادامه آماده سازی ما و امیدوارم که آنچه که ما انجام داده ایم به اندازه کافی خواهد بود برای کاهش چه آمده است. این ویروس است که در اینجا به ماندن در حالی که کمی – آن را در هر نقطه" کریم گفت.

اظهار نظر در افزایش سریع عفونت و مرگ و میر کریم سرزنش آرامش بخش از محدودیت های اعلام شده توسط رئیس جمهور سیریل Ramaphosa به عنوان بخشی از سطح پنج مستند استراتژی است.

"محدودیت های بیشتر شما باید کمتر virus گسترش می یابد; بیشتر به شما آزادی محدودیت بیشتر این ویروس گسترش می یابد. مردم در حال رفتن به محل کار و از شما انتظار داریم که آنها خواهد بود mingling و بنابراین شما می توانید این ویروس در حال گسترش است. بنابراین آن را به اتفاق می افتد و ما همیشه می دانستند که ما برای آن برنامه ریزی شده آن چیزی نیست که ما نمی دانیم," او گفت:.

"در زمان ما رو به سطح 4 محدودیت بیماری همه گیر در حال حاضر شروع به رشد گسترده تر کیپ تاون منطقه است. ما شروع به دیدن کاملا قابل توجهی افزایش می دهد و در دم-پایان سطح 4 و محدودیت های است که فقط به رشد خود ادامه داد در زیر سطح 3," او اضافه شده است.

کریم گفت: در کیپ غربی استان رسیده بود "به طور کامل تکامل یافته" اپیدمی حتی به عنوان او ابراز تعجب است که قطب اقتصادی از Gauteng استان با آن بسیار بزرگتر از جمعیت شده بود ،

"من کاملا نمی دانند که چرا آن رشد نمی کند و به سرعت در آفریقای جنوبی به ویژه با توجه به این که وجود یک فرودگاه بین المللی و وجود دارد مقدار زیادی از مسافران بین المللی است. اما به نظر می رسد مانند برخی از مراحل است که گرفته شد کاملا موثر در نظر رسیدن, انجام, تماس, ردیابی, قرار دادن قرنطینه سایت,"او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب