اجتماعی فاصله هنجارهای 6 ft کافی ویروس می تواند سفر نزدیک به 20 ft: مطالعه

توسط: PTI | لس آنجلس | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 4:43:45 pm آنها دریافتند که مسیر انتقال از

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: PTI | لس آنجلس | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 4:43:45 pm
covid courses, stress problem آنها دریافتند که مسیر انتقال از COVID-19 از طریق قطرات تنفسی تقسیم کوتاه برد قطرات مخاطبین و دوربرد آئروسل قرار گرفتن در معرض.

دانشمندان مدل گسترش عفونت از قطرات سرفه و تنفس تحت شرایط جوی مختلف و متوجه شد که رمان coronavirus گسترش می تواند تا سه برابر بیشتر در سرد و آب و هوای مرطوب.

به گفته محققان از جمله کسانی که از دانشگاه کالیفرنیا (UC) سانتا باربارا در ایالات متحده قطرات حامل ویروس می تواند سفر به 20 فوت, ساخت اجتماعی فعلی فاصله هنجارهای شش پا کافی برای مهار گسترش آن.

بر اساس تحقیقات قبلی آنها گفت: به عنوان بسیاری از 40,000 قطرات تنفسی را می توان تولید شده توسط عطسه و سرفه و حتی عادی صحبت با سرعت اولیه اعم از چند متر در هر ثانیه به بیش از صد متر در هر ثانیه.

از این گذشته مطالعات دانشمندان گفت: هر دو آیرودینامیک قطرات و جرم و حرارت فرایند مبادله با محیط زیست می تواند تعیین اثربخشی ویروس انتشار است.

در عین حال به کارشناسی مطالعه منتشر شده به عنوان یک preprint در medrXiv دانشمندان با استفاده از یک جامع مدل ریاضی برای کشف تبخیر انتقال حرارت و حرکت پرتابه از قطرات تنفسی در شرايط مختلف دما و تهویه شرایط.

آنها دریافتند که مسیر انتقال از COVID-19 از طریق قطرات تنفسی تقسیم کوتاه برد قطرات مخاطبین و دوربرد آئروسل قرار گرفتن در معرض.

"در حالی که قطرات بزرگ معمولا حل و فصل بر روی یک سطح در فاصله محدود با توجه به جاذبه های کوچکتر قطرات تبخیر به سرعت به شکل ذرات آئروسل هستند که قادر به حمل ویروس و شناور در هوا برای ساعت" دانشمندان نوشت: در مطالعه است.

با توجه به تجزیه و تحلیل تاثیر شرایط آب و هوایی در این مسیر همان است که در هر زمان. درجه حرارت پایین و رطوبت بالا تسهیل قطرات انتقال تماس در حالی که درجه حرارت بالا و رطوبت کم باعث کوچک aerosol-ذرات تشکیل محققان گفتند.

"مدل ما نشان می دهد که 6 پا اجتماعی فاصله توصیه شده توسط مرکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) ممکن است کافی در برخی شرایط محیطی به عنوان قطرات پخش كردن فاصله را می توان به عنوان طولانی به عنوان 6 متر (19.7 پا) در هوای سرد و مرطوب و آب و هوا" دانشمندان نوشت: در مطالعه است.

محققان هشدار داد که زمان همه گیر ممکن است توقف در تابستان نیمکره شمالی مناسب و بدون مداخله از آنجا که احتمال افزایش انتقال آئروسل در این بخش از جهان است. این مطالعه اشاره کرد که در گرم و خشک آب و هوا قطرات تنفسی بیشتر به راحتی تبخیر شود به ذرات آئروسل قادر به دوربرد انتقال است. آن گفت: این ذرات کوچک می تواند ریشه و پنهان کردن عمیق را به ریه ها و دیگر تعلیق زمان در این شرایط است.

به گفته محققان بسیاری از فضاهای عمومی در پیاده سازی تهویه مطبوع سیستم های است که می تواند هنوز هم کار در دما و رطوبت مجموعه ای از نقاط است که به نفع قطرات حمل و نقل و جلوگیری از انتقال دور برد. در حالی که تهویه به طور موثر می تواند رقیق تجمع ذرات آئروسل های عفونی طراحی نامناسب از این سیستم ها ممکن است از درجه اعتبار ساقط تلاش اجتماعی فاصله را قادر می سازد آئروسل-اندازه ذرات به سفر بیشتر آنها گفت.

اما پوشیدن یک ماسک صورت می تواند به طور موثر کاهش احتمال انتقال از طریق ذرات آئروسل دانشمندان گفت که خطر ابتلا به عفونت از قطرات بزرگ می تواند به کاهش توسط تمرین های اجتماعی فاصله.

عفونت طیف وسیعی از قطرات بزرگ آنها گفت: محدود است به یک نسبتا فاصله کوتاه پس از آنها بیشتر حساس به جاذبه و می تواند حل و فصل در یک سطح قبل از خشک کردن. اگر این قطرات اتفاق می افتد به زمین در بالای بدن یک نفر دیگر ویروس ها می تواند به راحتی وارد آنها صورت-دست و چشم و مالش است که می تواند مانع تمرین های اجتماعی فاصله محققان توضیح داده شده است.

اما با استناد به محدودیت های این مطالعه دانشمندان گفت: بقای ویروس خود را تحت شرایط مختلف آب و هوا ناشناخته باقی مانده است. عوامل محیطی مانند دما و رطوبت شناخته شده را تحت تاثیر قرار بقا و انتقال ویروس از دانشمندان گفت: با استناد به مثال سارس بیماری همه گیر از 2002-03 و آنفلوانزا است که نشان داده اند وابستگی قوی در فصلی.

آیا COVID-19 همچنین نشان می دهد یک شبیه الگوی فصلی است هنوز مشخص نیست.

"به این منظور تاثیر شرایط آب و هوایی مختلف در عفونت از SARS-CoV-2 است که هنوز هم مجمل" محققان اشاره کرد که در این مطالعه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن