مغلوب ساختن پیشی جستن التماس کرد با یازدهم برای کمک در انتخاب مجدد می گوید: سابق مشاور امنیت

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 10:09:12 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغل

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 10:09:12 am
US china relations, trump xi relations, john bolton on trump xi, john bolton remark on trump xi elections, US elections, US china news رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با همتای چینی خود شی جینپینگ.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تقریبا التماس کرد با همتای چینی خود شی جینپینگ در یک G-20 در اجلاس برای کمک به او در انتخاب مجدد سابق امنیت ملی آمریکا و مشاور جان بولتون ادعا کرده است در یک کتاب جدید.

کاخ سفید گفته است در آینده کتاب توسط بولتون است "پر از اطلاعات طبقه بندی شده" و وزارت دادگستری به دنبال یک سفارش ضابط موقت مسدود کردن انتشار آن است.

گزیده ای از کتاب "اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات" بودند انجام شده توسط نیویورک تایمز واشنگتن پست و وال استریت ژورنال روز چهارشنبه.

منتشر شده توسط Simon & Schuster, کتاب میله میله برای ضربه زدن به فروشگاه در تاریخ 23 ژوئن. بولتون اخراج شد توسط رئیس جمهور در سال گذشته است.

"این کتاب پر است از اطلاعات طبقه بندی شده که غیر قابل توجیه است. سابق مشاور امنیت ملی, جان بولتون باید همه به خوبی می دانیم که آن را غیر قابل قبول به شدت به اطلاعات طبقه بندی شده از دولت ایالات متحده در یک کتاب منتشر خواهد شد. این غیر قابل قبول است. آن را رفته است و نه از طریق فرایند بررسی و که در آن ما در حال حاضر ایستاده" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany خبرنگاران در یک کنفرانس خبری.

در کتاب خود بولتون شک و تردید اگر سخت موضع گرفته و با مغلوب ساختن پیشی جستن در برابر چین خواهد آخرین فراتر از انتخابات است. "مهم تر از همه خواهد مغلوب ساختن پیشی جستن فعلی چین مطرح گذشته فراتر از انتخابات روز ؟ مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری است و نه ریشه در فلسفه گرند استراتژی یا سیاست. آن است که ریشه در مغلوب ساختن پیشی جستن. این چیزی است که به فکر می کنم برای کسانی که به خصوص چین واقع گرایان که به اعتقاد آنها می دانند که آنچه که او انجام خواهد داد و در دور دوم" او نوشت.

بولتون ادعا می کند که مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال رئیس جمهور چین را به کمک خود را در انتخاب مجدد در طول یک جلسه در اوزاکا در 29 ژوئن 2019 در حاشیه یک نشست g20.

"در نشست خود در اوزاکا در ژوئن 29 یازدهم گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است که آمریکا و چین ارتباط بود و مهم ترین در جهان است. او گفت که برخی از (نام) آمریکایی چهره های سیاسی شد, اشتباه در قضاوت دعوت برای یک جنگ سرد جدید با چین" بولتون ادعا می کند.

"آیا یازدهم به معنای انگشت دموکرات ها و یا برخی از ما نشسته و به ما سمت میز من نمی دانم اما تهمت بلافاصله به عهده گرفت که یازدهم به معنای دموکرات ها. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت approvingly که وجود دارد خصومت نسبت به چین در میان دموکرات" او نوشت.

"مغلوب ساختن پیشی جستن سپس فوقالعاده تبدیل گفتگو به آینده ما انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اقتصادی چین و قابلیت شفاعت با یازدهم برای اطمینان از او می خواهم برنده شوید. او با تاکید بر اهمیت کشاورزان و افزایش چینی خرید دانه های سویا و گندم در انتخابات نتیجه. من چاپ تهمت کلمات دقیق اما دولت prepublication بررسی فرآیند تصمیم گرفته است در غیر این صورت," او گفت: با توجه به گزیده ای از این کتاب است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس مطرح شده در مذاکرات تجاری' سقوط ماه گذشته ترغیب چین برای بازگشت به موقعیت آن تا به حال کردهاند و نتیجه گیری هیجان انگیز ترین و بزرگترین معامله تا کنون. او پیشنهاد کرد که برای باقی مانده USD350 میلیارد دلار از عدم تعادل در تجارت (با مغلوب ساختن پیشی جستن حسابی) ایالات متحده نمی خواهد اعمال تعرفه های اما او دوباره بازگشت به importuning یازدهم به خرید به عنوان بسیاری از آمریکایی محصولات کشاورزی به چین می تواند" بولتون نوشت.

او افزود که مغلوب ساختن پیشی جستن گفتگو با یازدهم منعکس شده نه تنها incoherence در تجارت و سیاست و همچنین تلاقی مغلوب ساختن پیشی جستن در ذهن خود منافع سیاسی و ما منافع ملی است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن commingled شخصی و ملی نه فقط در تجارت سوالات اما در کل زمینه امنیت ملی است. من سخت تحت فشار برای شناسایی هر گونه قابل توجهی تهمت تصمیم گیری در کاخ سفید تصدی که نبود رانده مجدد محاسبات" بولتون گفت.

به زودی پس از آن معاون رئیس جمهور جو بایدن که دموکرات نامزد ناودان مغلوب ساختن پیشی جستن.

"امروز ما آموخته از جان بولتون رئیس جمهور سابق مشاور امنیت ملی که رئیس جمهور تهمت به فروش می رسد مردم آمریکا برای محافظت از آینده سیاسی خود. او بنا به گزارش ها به طور مستقیم خواسته Xi Jinping, چین, رهبر, برای کمک به او را دوباره انتخاب شود. او مایل به تجارت دور ما گرامی ترین ارزش های دموکراتیک برای وعده خالی شل و ول معامله تجارت که یو بی اس در بازار را به نمایش گذاشت تعرفه جنگ که آسیب زیادی به ما کشاورزان و تولید کنندگان و مصرف کنندگان می شود."

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رفتار نسبت به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا. ما می دانستیم که مدتها قبل از امروز revelations. و پیام من به رهبران چین و یا هر کس دیگری که رئیس جمهور تهمت ممکن است دعوت به دخالت: اقامت در خارج از دموکراسی ما. اقامت در خارج از انتخابات ما. مردم آمریکا به تنهایی تصمیم خواهد گرفت که آینده این کشور و من مطمئن هستم در انتخاب آنها خواهد شد," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن