سنفورد پرستاران تقاضای حمایت کافی در MNA اعتصاب

در طول شب واقعه تظاهرکنندگان صف پیاده رو در مقابل بمیجی را Paul Bunyan و آبی گاو مجسمه برگزاری علائم و تکان دا

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

در طول شب واقعه تظاهرکنندگان صف پیاده رو در مقابل بمیجی را Paul Bunyan و آبی گاو مجسمه برگزاری علائم و تکان دادن برای رهگذران برای حمایت از پرستاران. اعتصاب سازماندهی شده بود به عنوان یک راه برای حمایت از تونیا خزه یک پرستار ثبت شده در سنفورد بهداشت و عضو MNA.

خزه به تازگی قرار داده شده در مرخصی اداری توسط سانفورد پس از تلاش به ترتیب جایگزین مسکن برای کارگران بهداشت اجازه می دهد آنها را به قرنطینه خود را.

"این شده است یک زمان واقعا دشوار است برای ما برای پرستاران, از آنجا که ما می خواهم برای محافظت از خودمان و خانواده ما" خزه گفت. "ما در حال انجام این کار از آنجا که ما لازم نیست به اندازه کافی حفاظت و من فکر نمی کنم بقیه دولت می داند که, بنابراین ما در حال اجازه دادن به مردم می دانند."

در مورد نیمه راه از طریق تظاهرات این رویداد تا به حال حدود 60 نفر شرکت کننده. اعتراض ملحق شد توسط اعضای Teamsters اتحادیه و پرستاران از آنجا که سانفورد تسهیلات در تیف ریور فالز.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"مردم می ترسند و مردم می خواهند به شنیده می شود" خزه گفت. "این است که در مورد زندگی ما, زندگی ما مهم است. ما در حال صحبت کردن و امید مردم گوش خواهد داد."

در صحبت با رسانه ها هر چند سانفورد بهداشت شمال مینه سوتا مقامات گفت: این اعتراض بود که انتظار می رود عمل توسط MNA به عنوان دو نهاد در حال حاضر در مذاکرات قرارداد. علاوه بر این, Sanford نمایندگان به ذکر است که ارائه دهنده هیچ COVID-19 موارد اما کارکنان شده است به دنبال جایگزین مسکن است. سنفورد مقامات همچنین اشاره کرد که آن را ارائه یک کارمند کمک برنامه ریزی شده است و برگزاری جلسات اطلاع رسانی به صورت هفتگی که در آن کارکنان می توانند سوالات خود را بپرسید.

در بحث مرخصی اداری, Sanford, مقامات گفت: این روند به حذف فرد از این وضعیت با قرار دادن آنها را در پرداخت کامل ترک. سپس ارائه دهنده انجام یک بررسی به شکایت.

ریک فوئنتس یک سخنگو از MNA رد مفهوم روز سه شنبه تظاهرات که در مورد مذاکره قرارداد ،

"همه قرارداد مذاکره شده است را در خود نگه دارد در طول همه گیر" فوئنتس گفت. "این است که در مورد هر قرارداد این است که در مورد ایمنی کارگر. ایمنی کارگر باید به مذاکره شود. کارفرمایان موظف به حفظ کارگران خود را امن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب