فرانسه می دهد کمی بیش از جورج فلوید

زیر مورد کاهش یافته است به من ایمیل در جعبه فقط پس از 8ساعت در روز جمعه 5 ژوئن. آمد از طریق یک خبرنامه که می ر

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

زیر مورد کاهش یافته است به من ایمیل در جعبه فقط پس از 8ساعت در روز جمعه 5 ژوئن. آمد از طریق یک خبرنامه که می رسد هر ساعت و یا پس از Franceinfo رادیو فرانسه معادل BBC Radio 5. را بخوانید.

Sur les sept personnes majeures déférées au پارکت de Paris après leur arrestation مردی 2 juin dans la soirée, en حاشیه de la تجلی contre les خشونت عليه پرسنل پرستاری policières à Paris, une a été condamnée en comparution immédiate, jeudi 4 ژوئن à huit mois de زندان avec mandat de depot پور خشونت عليه پرسنل پرستاری سور personne dépositaire de l'autorité publique یک appris franceinfo د منبع judiciaire.

بیایید ترجمه که تا خوانندگان که ممکن است درک نیست که فرانسه با آن شرایط قانونی به طور کامل درک آنچه گفته است.

هفت فیلم مردم فرستاده شده قبل از پاریس قضات دادگاه پس از دستگیری در روز شنبه 2 ژوئن, در شب, در حاشیه پاریس تظاهرات علیه خشونت پلیس یکی محکوم شده در comparution immédiate در پنجشنبه 4 خرداد به مدت هشت ماه در زندان با سفارش فوری, حبس برای خشونت علیه یک فرد برگزاری عمومی سازمان franceinfo آموخته است از یک منبع قضایی.

Comparution immédiate به معنای واقعی کلمه به معنی "فوری ظاهر". در عمل آنچه اتفاق می افتد این است که دقیقا. یک فرد scooped کردن خیابان ها و قبل از آنها آن را می دانم قبل از یک قاضی با شنیدن شواهد علیه آنها و ارائه حکم. در تئوری آنها حق دارند به یک وکیل. در این مورد واژه به معنای "به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است". ناشناس فردی لگد پاشنه خود را در کمیساریای یا دادگاه سلول های نزدیک به 48 ساعت قبل از آنها شانس خود را برای شنیدن حکم خود.

لعنت آمار

در زمینه COVID این موارد می تواند بسیار معکوس پروردگار رئیس دادگستری Hewart است سخن گفتن از یک قرن پیش که "از آن است که صرفا برخی از اهمیت است اما از اهمیت اساسی که عدالت نه تنها باید انجام شود اما باید آشکارا و بدون شک دیده می شود باید انجام شود".

در سال 2005 یک تحقیق پارلمانی به رهبری که در بخشی از آن گزارش پوشش comparution immédiate: "شهرت بد نیست همیشه merited". که یک ترد-mouthed راه گفت که آن اغلب است. یک وکیل توضیحات از سال 2018 در نظر گرفته شده برای کمک به کسانی که در حال عبور از طریق دادگاه در این راه توضیح داد: "شما نشده اند قادر به خواندن پرونده ، . . شما باید قادر به صحبت می کنند به کسانی که نزدیک به شما نشده اند قادر به گوشی. شما قطع شده است از جهان. شما در حال پوشیدن همان لباس به عنوان زمانی که شما دستگیر شدند. بدون نیاز به می گویند که شما نشده اند قادر به شستشو و یا خودتان را ارائه . . . شما احساس آسیب پذیر است."

مجلس گزارش اشاره کرد که comparution immédiate "همچنان به تحریک بسیار واکنش های منفی در میان وکلا (ما) را ملاقات کرد که قاضی آن را بسیار خطرناک تر از CRPC" – فرانسه حروف برای مواردی که متهم به مجرم قبل از ظاهر شدن در دادگاه است. "این حمله به عنوان قضایی مورد برداشت خدمت به درایو ارقام منجر به یک استاندارد دفاع توسط جوان بی تجربه وکلا [که] باید زمان کمی برای درک مختصر خود را (معمولا بین 15 و 45 دقیقه)."

که "همچنان" خود را از دست داده نیروی پانزده سال بعد. برای وکیل میشل Tubiana افتخاری رئیس Ligue des droits de l'hommeفرانسه معادل آزادی آن باقی مانده است "بسیار عجیب روش با کمی احترام به عدالت است. آن را کاملا مخرب از هر گونه حقوق متهم کرده است." به عنوان شما ممکن است انتظار داشت او به من گفت که, در نظر او, دادستان برای آن "از آنجا که آن را خوب است برای خود آمار".

در این مورد نگران آنچه که شواهد و مدارک علیه این فرد ؟ چه حمایت از مواد که ممکن است تایید می کنند که شواهد ؟ وجود دارد هر فیلم از یکی از به ندرت استفاده می شود پلیس دوربین ؟ از استاتیک ویدئو دوربین مدار بسته ضبط شده ؟ وجود دارد هر چیزی از شاهدان دیگر از آن "فرد برگزاری اقتدار عمومی"? مانند صدها Gilets jaunes که از طریق تصویب comparution immédiate و به زندان آنها ناپدید پشت میله های زندان بدون, عمومی, دانستن آنچه که آنها در واقع انجام می شود و در می گویند تا یک افسر پلیس است.

هیچ قبل از اعلام

اما اجازه دهید کمی به عقب برگردید. بخشدار دولت مسئول پلیس فعالیت در هر یک از فرانسه به ادارات اعلام کرده بود در طول روز در روز سه شنبه که آنها اجازه شب اعتراض از نظر بهداشت و درمان اضطراری که تحت آن تجمع بیش از ده ها ممنوع است. این استان همچنین ادعا کرد که روزنامه نگاران که نه تنها تا به حال آن را دریافت قبل از اعلام demo اما که "تن درخواست برای پیوستن به این تجمع به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی اجازه دهید یک ترس است که ممکن است وجود دارد débordements (به معنای واقعی کلمه پر یا افراط) در محل حساس".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب