نخست وزیر ژاپن پارلمان تازه $1.1 تریلیون محرک برای مبارزه با کروناویروس درد

توسط: رویترز | توکیو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 4:20:20 pm مردم با پوشیدن ماسک صورت برای م

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: رویترز | توکیو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 4:20:20 pm
japan, japan covid-19 economic package, japan covid package announcement, japan covid death toll مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر گسترش این کروناویروس جدید راه رفتن را از طریق یک منطقه خرید در یوکوهاما در نزدیکی توکیو. (AP Photo/Koji Sasahara)

نخست وزیر ژاپن اعلام کرد کابینه تایید شده در یکشنبه جدید $1.1 تریلیون بسته محرک اقتصادی که شامل قابل توجهی هزینه های مستقیم برای متوقف کردن بیماری همه گیر کوروناویروس هل دادن جهان سوم بزرگترین اقتصاد عمیق تر به رکود است.

رکورد محرک 117 تریلیون ین خواهد بود که بودجه تا حدودی توسط یک دوم بودجه اضافی به دنبال یکی دیگر از 117 تریلیون ین بسته نورد در ماه گذشته.

این بسته جدید طول می کشد ژاپن در مجموع هزینه برای مبارزه با ویروس خرید اینترنتی به 234 تریلیون ین ($2.18 تریلیون) یا حدود 40 درصد از تولید ناخالص داخلی.

ترکیب هزینه های رتبه در میان بزرگترین در جهان مالی بسته برای مقابله با کروناویروس نزدیک شدن به اندازه ایالات متحده $2.3 تریلیون دلار کمک برنامه.

آخرین بسته شامل 33 تریلیون ین در هزینه های مستقیم وزارت مالیه (MOF) گفت.

"ما باید در حفاظت از کسب و کار و اشتغال با هر وسیله ای در مواجهه با سختی راه پیش رو" آبه گفت: در جلسه حزب حاکم ساختند ، "ما همچنین باید تمام اقدامات لازم را برای آماده شدن برای موج دیگری از بیماری همه گیر.

"به صندوق هزینه ژاپن صادر خواهد شد اضافی 31.9 تریلیون ین اوراق قرضه دولتی تحت دومین بودجه تکمیلی برای سال مالی جاری منتهی به مارس سال 2021.

است که فشار جدید صدور اوراق قرضه برای این سال مالی به رکورد 90 تریلیون ین. شامل صدور به رول بیش از بدهی های بلوغ در ژاپن در مجموع تقویم-پایه سالانه بازار صدور خواهد رسید که یک رکورد 212 تریلیون ین بیشتر زور زدن در حال حاضر پاره مالی.

هر دو محرک و JGB صدور طرح بودند در خط با رویترز گزارش منتشر شده در اوایل روز چهارشنبه.

بدهی شمع

در حالی که بانک مرکزی ژاپن است به احتمال زیاد به نگه داشتن هزینه های استقراض کم تهاجمی برای خرید اوراق قرضه, تعجب, افزایش صدور سوپر طولانی اوراق قرضه می تواند باعث برخی از نوسانات بازار تحلیلگران می گویند.

"بانک مرکزی ژاپن را منحنی عملکرد کنترل باید جلوگیری از سنبله در بلند مدت نرخ بهره" گفت: Chotaro موریتا رئیس باند استراتژیست در SMBC Nikko امنیتی است. "نوسانات در JGB بازار بستگی دارد که بانک مرکزی توانایی کنترل اوراق قرضه خود را خرید.

"تحت یک سیاست دوبله منحنی عملکرد کنترل (YCC), بانک مرکزی ژاپن راهنماهای کوتاه مدت نرخ بهره را در -0.1% و 10 سال بازده اوراق قرضه در حدود 0%.

این بسته جدید شامل اقداماتی مانند بالاتر پزشکی صرف کمک به شرکت ها در تلاش برای پرداخت اجاره و بیشتر یارانه به شرکت های ضربه افتادن فروش.

برای آماده شدن برای موج دوم ممکن است از عفونت های دولت را کنار بگذارند 10 تریلیون ین در ذخایر است که می تواند شنود گذاشته برای اورژانس هزینه.

به منظور تسهیل در تامین مالی دولت متعهد به بالا تا کمک های مالی به شرکت های برخورد با این بیماری همه گیر به 140 تریلیون ین از 45 تریلیون ین در گذشته بسته با تقویت بهره وام ارائه تابع وام و تامین سرمایه است.

این بسته در زمان اندازه این سال مالی بودجه به رکورد 160 تریلیون ین با باند جدید صدور ساخت تا 56.3 درصد از بودجه سالانه درآمد و بالا بردن شبح بیشتر مسائل مربوط به اوراق قرضه بعد برای جبران کاهش مالیات بر درآمد.

"این امکان وجود دارد از یک سوم بودجه اضافی" گفت: Ayako سرم استراتژیست بازار در Sumitomo Mitsui اعتماد بانک. "ژاپن ممکن است خطر ابتلا به اعتبار جمع و جور کردن در متوسط دراز مدت است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن