ND بازی ماهی و درخواست برای کمک به جلوگیری از خرگوش بیماری

بیسمارک — داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش درخواست عمومی کمک در جلوگیری از عجیب و غریب و بسیار مسری خرگوش بیماری

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

بیسمارک — داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش درخواست عمومی کمک در جلوگیری از عجیب و غریب و بسیار مسری خرگوش بیماری از ورود به دولت است.

از ماه مارس خرگوش خونریزی دهنده بیماری ویروس (RHDV) کشته شده است, وحش, وحشی و خرگوش داخلی در جنوب غربی ایالات متحده است. این بیماری بسیار کشنده به خرگوش اما نمی پریشان انسان و یا حیوانات دیگر است و ربطی به COVID-19.

این ویروس انتقال بین خرگوش توسط گزش حشرات و یا تجهیزات آلوده خوراک گوشت یا پوست است. این ویروس بسیار مقاوم است و هیچ درمان یا مجوز واکسن در کشور است.

به گفته دکتر بث کارلسون معاون وزارت امور خارجه دامپزشکی با وزارت کشاورزی حیوانات سلامت بخش این ویروس هنوز برای ورود به دولت است. "تمرکز ما در حال حاضر به منظور کاهش احتمال RHDV ورود دولت," او گفت: از طریق انتشار اخبار ، "ما همچنین می خواهم به مطمئن شوید که ما تشخیص هر گونه بالقوه شیوع بیماری به سرعت به طوری که آنها می تواند موجود باشد."

خرگوش صاحبان یادآوری می شود که گواهی سلامت مورد نیاز است برای همه خرگوش وارد شده به دولت است. احتیاط شدید است توصیه می شود اگر خرید یا حمل و نقل خرگوش یا خرگوش محصولات از خارج داکوتای شمالی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هر کسی برای پیدا کردن سه یا بیشتر از مرده بالغ وحشی خرگوش خواسته است برای تماس NDGF در 701-328-6300 یا ایمیل ndgf@nd.gov. از آنجا که خرگوش می تواند مرگ از بیماری های دیگر از نگرانی به انسان لاشه نباید به کار گرفته تا ارشاد ارائه شده است, مقامات گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن