روسیه نیروی کار مهاجران گرفتار شده بین فقر و یک بیماری همه گیر

"در طول یک بیماری همه گیر این کاملا غیر منطقی" تنش Omonillayeva. او مصرانه از مقامات روسی برای جلوگیری از تبعی

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

"در طول یک بیماری همه گیر این کاملا غیر منطقی" تنش Omonillayeva. او مصرانه از مقامات روسی برای جلوگیری از تبعیض علیه مهاجران هنگامی که آن را به دسترسی به دارو و بهداشت و درمان در سراسر جهان از بهداشت و درمان اضطراری.

"مهاجران بخشی از جامعه روسیه که آیا آنها در حال قانونی یا غیر قانونی. یک تعادل باید زده شود بین حقوق خود و کسانی که از شهروندان روسیه به مراقبت های پزشکی. آن را به همان اندازه مهم است که قبل از کارفرمایان و صاحبخانه درک کنند که آنها مسئول چه اتفاقی می افتد اگر آنها محروم کردن کسی از کار خود و یا اتاق" نتیجه گیری وکیل.

این پرواز که نیست

این است که چگونه محمد Zokirov از ازبکستان شد و تقریبا بی خانمان. 26 سال مشغول به کار به عنوان یک پیشخدمت در یک رستوران در مسکو. در اواسط ماه مارس او را نهایی paycheque و سپس با بقیه کارکنان فرستاده شد دور در مرخصی بدون حقوق.

برای چند هفته محمد نشسته در خانه و انتظار بیهوده برای یک پرواز به ازبکستان. به مسائل بدتر پس انداز خود را در حال شروع به اجرا. خوشبختانه او در بر داشت یک کار گرفتن سفارشات از طریق تلفن برای تحویل پیتزا خدمات.

"این بسیار نیست اما حداقل من به برخی از درآمد. بنابراین من نه برنامه ریزی برای بازگشت به خانه. اما به عنوان به زودی به عنوان مرزهای باز کردن هزاران نفر از هموطنان من که شغل خود را از دست خواهد پور به ازبکستان" محمد توضیح می دهد.

او دیگر قادر به ارسال پول برای بستگان خود را.

"قبل از بحران زده من آنها را فرستاده US$200 در هر هفته. در حال حاضر من کسب چندین بار کمتر از من. قبل از آن من می خواهم از 2000 روبل (£22) از جمله یک نکته خوب برای روز اما در حال حاضر من فقط 1,000 گفت:" مرد جوان.

با اینحال محمد خوشحال به هر گونه کار در همه. همه دوستان خود را خیلی خوش شانس بوده.

هیچ کس نمی داند چه خواهد شد به مردم در محمد موقعیت پس از همه گیر. Renat کریموف انتظار دارد که در قرنطینه اقدامات در نهایت برداشته نه تنها آسیای مرکزی مهاجران را از دست دادن شغل خود را — بسیاری از روس ها را بیش از حد.


"بسیاری از کسب و کارهای کوچک تعطیل شده منجر خواهد شد که مردم به دنبال کار در بخش های که در آن آنها نیست و قبل از" پیش بینی پیدا کند ، "به عنوان یک نتیجه رقابت را تشدید خواهد کرد و بسیاری از مهاجران می تواند بدون کار باقی مانده. این در حال حاضر می تواند دیده می شود در میان پیک که در آن وجود دارد در حال حاضر رقابت بسیار زیاد است که حقوق خود را کاهش یافته است چند بار."

قرنطینه همبستگی

هنوز هم وجود دارد هیچ وضوح در مورد زمانی که آن را امکان پذیر خواهد بود برای روسیه به بازگشت به کار دوباره. Batyrjon Shermukhammad می گوید که این واقعیت در کنار ترس از ابتلا به کروناویروس باعث می شود بسیاری از مهاجران می خواهید به ترک روسیه به عنوان به زودی به عنوان آنها می توانند.

"اولا در آسیای مرکزی آنها زندگی می کنند در خانه و صرفه جویی در پرداخت اجاره. آنها همیشه می توانید پیدا کردن پول برای مواد غذایی و یا حداقل قرض گرفتن از بستگان. و اگر آنها بیمار وجود دارد دولت را درمان آنها را به عنوان خود شهروندان" وکیل توضیح می دهد.

اما روسیه نیروی کار مهاجران بیشتر مخلوط نگرش در مورد آنچه که انتظار آنها را اگر آنها بازگشت به کشور خود را از مبدا. آنها می دانند که حتی اگر آنها موفق به بازگشت به آنها را در قرنطینه می شود و به مدت دو هفته پس از ورود مورد نیاز در همه کشورهای آسیای مرکزی است. در ضمن واقعی وضعیت سلامت در منطقه است روشن است. این امر به ویژه در تاجیکستان که در آن مقامات تنها اذعان coronavirus موارد در این کشور در مارس 29 — قبل از این که آنها ادعا کرد که مردم تا به حال شده است در حال مرگ از ذات الریه. این دلیل اصلی برای مهاجران تمایل به ترک روسیه است و امیدوارم که آنها به زودی قادر به بازگشت به کار.

خوشبختانه نیروی کار مهاجر شده اند از چپ به دست بگریبان شدن با این چالش ها به تنهایی. بسیاری از سازمان های غیر دولتی خارج سازمان و به سادگی افرادی که بی تفاوت نسبت به وضعیت اسفبار خود را متحد به قرض دادن یک دست کمک به هموطنان خود — آنها, خرید مواد غذایی, پزشکی و ارائه حمایت های مالی اگر آنها قادر است.

"این بیماری همه گیر نشان داده است که مردم در سراسر جهان در حال آماده نه تنها برای کمک به پزشکان و اما هر یک از دیگر. ما بدون استثنا" یادداشت Batyrjon Shermukhamad. "مشکل امروز این است که همه این کمک ها متمرکز شده است در مسکو و یک تعداد انگشت شماری از دیگر شهرهای بزرگ. برای مثال روز دیگر من دریافت تماس از شهرستان کورگن که در آن بیش از 200 ازبک حتی نمی باید پول برای مواد غذایی است. مردم در این مناطق باید تشویق به دریافت سازمان یافته است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن