چین اجازه می دهد تا شرکت های هواپیمایی پس از تلافی جویانه آمریکا ممنوعیت

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 10:37:40 am ایالات متحده در بخش حمل و نقل گفت: در ماه

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 10:37:40 am
NLSIU migrants flight, Migrant labourers flight, migrant labourers flight NLSIU, India news, Indian Express ایالات متحده در بخش حمل و نقل گفت: در ماه گذشته که چین نقض توافقنامه های دو جانبه دلیل آن را نمی پاسخ به درخواست توسط Delta Air Lines, Inc. و ایالات متحده هواپیمایی Holdings, Inc. برای از سرگیری پروازها.

چین را به سهولت ممنوعیت پرواز به کشور های خارجی شرکت های هواپیمایی در ژوئن 8, حمل و نقل هوایی تنظیم کننده گفت: یک روز پس از ما صادر شده به منظور جلوگیری چینی شرکت های هواپیمایی از پرواز مسافران به امریکا است.

خطوط هوایی خارجی محروم از قبل برنامه ریزی برای ورودی پرواز می تواند یک بین المللی تجاری مسافر پرواز به چین هر هفته شروع پنج شنبه, حمل و نقل هوایی داخلی دولت چین روز پنجشنبه گفت. اعلام نمی نام هر کشور است.

چین در حال حاضر اجازه برخی از پروازهای خارجی شرکت های هواپیمایی تحت یک "پنج و یک" سیاست معرفی شده در مارس که محدود بین المللی حامل به یک پرواز در هفته است. شرکت های هواپیمایی اجازه نداشتند به کار بیشتر پروازها از آنها برنامه ریزی شده در مارس 12, که به معنای ایالات متحده حامل های از دست رفته را به عنوان آنها در حال حاضر می خواهم به حالت تعلیق خدمات مسافر و از چین به دلیل coronavirus.

ایالات متحده در بخش حمل و نقل گفت: در ماه گذشته که چین نقض توافقنامه های دو جانبه دلیل آن را نمی پاسخ به درخواست توسط Delta Air Lines, Inc. و ایالات متحده هواپیمایی Holdings, Inc. برای از سرگیری پروازها.

دلتا در اصل به دنبال راه اندازی مجدد چین خدمات در ژوئن 1, اما نمی تواند به دلیل مقامات چینی نیست و تایید نرم افزار. چهار چینی حامل را حفظ پروازها به مقصد و از ایالات متحده آمریکا به فرودگاه.

"دولت چین را عدم تایید درخواست های خود را تخطی از ما حمل و نقل هوایی توافقنامه" وزارت حمل و نقل در بیانیه ای گفت. آن را نیز متهم چین بودن "قادر به برقراری ارتباط قطعی" در مورد زمانی که آن را اجازه خواهد داد که ایالات متحده حامل برای از سرگیری پروازها.

ایالات متحده به منظور در روز چهارشنبه خواهد توقف خدمات مسافر توسط هواپیمایی چینی از ژوئن 16, هر چند رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند اعمال ممنوعیت هر چه زودتر اگر او را انتخاب می کند.

تنش ها را تشدید بین ایالات متحده و چین که در حال قفل شده است و در یک کشمکش آغاز شد که بیش از تجارت و گسترش شامل پکن را از دست داده و این ویروس که اولین ظهور در شهر ووهان و درمان آن از هنگ کنگ. مرحله یک معامله تجاری بین کشورهای در معرض خطر و همراه با آن میلیاردها دلار Boeing Co. فروش هواپیما.

CAAC گفت: پرواز سهمیه می تواند به افزایش سرعت متوسط اگر خطر قابل کنترل است اما هر مسیر خواهد بود به حالت تعلیق برای یک هفته اگر پنج مسافران همان پرواز به ترتيب مثبت برای coronavirus در نوکلئیک اسید تست.

اگر 10 تست مثبت در این مسیر خواهد بود برای متوقف چهار هفته آن را گفت.

هوایی چین Ltd. s هنگ کنگ-ذکر شده سهام کاهش یافته است 1% صبح روز پنجشنبه در حالی که هواپیمایی چین شرقی Corp. و China Southern Airlines Co. کمی تغییر کرده است.

آمریکا ممنوعیت پرواز نمی صدمه دیده هوایی چین بیش از حد به شدت در اختيار قرار گرفتن در معرض محدود به بازار بلومبرگ تحلیلگر اطلاعاتی تئو جیمز گفت و اشاره کرد که تنها 6.5 درصد از حامل 2019 درآمد آمد از آمریکای شمالی مسیرهای.

چین شرقی و چین جنوبی نیز بخش عمده ای از درآمد خود را از بازار داخلی و حتی بیشتر از آن در حال حاضر است که مسیرهای بین المللی محدود شده توسط ویروس.

در اوایل ماه ژانویه حدود 325 برنامه ریزی پرواز در هفته بین چین و ایالات متحده اما این تضعیف به تنها 20 هفته توسط چهار, چینی, حمل و اواسط ماه فوریه با توجه به نقطه است.

دلتا است که به دنبال راه اندازی مجدد پروازها به مقصد شانگهای در ژوئن 11 از دیترویت و سیاتل در حالی که ایران همچنین قصد دارد به سر سه راه در این ماه در انتظار تایید. American Airlines, Inc. در حال حاضر برنامه ای برای از سرگیری پروازها به مقصد چین تنها در ماه اکتبر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن