سابق وحشی ستاره Jason Zucker تماس از نژادپرستی آرزوها بیشتر NHL بازیکنان نیز همین کار را انجام

"من منزجر بود گفت:" Zucker محبوب سابق مینه سوتا وحشی رو به جلو بود که معامله به پیتسبورگ پنگوئن ها در ماه فوری

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

"من منزجر بود گفت:" Zucker محبوب سابق مینه سوتا وحشی رو به جلو بود که معامله به پیتسبورگ پنگوئن ها در ماه فوریه است. "من نمی توانستم باور آنچه که من از تماشای."

که او اذعان می کند که بخشی از مشکل است. این واقعیت که او نمی تواند درک عمق خشونت پلیس که در زمان فلوید, زندگی, گفت, صحبت می کند برای خود امتیاز است.

"من ساده و بی تکلف به این واقعیت است که من یک مرد سفید پوست که نمی باید به صورت این مسائل" شکر گفت. "من می دانم که. من هرگز قادر به به طور کامل درک آنچه در جامعه سیاه و سفید است را از طریق رفتن. اما من می خواهم به بخشی از این تغییر با رسم آگاهی به آن و در خط مقدم این مکالمات در حال حرکت رو به جلو است."

او در زمان یک گام در مسیر درست شب دوشنبه ابراز حمایت خود از جامعه سیاه و سفید در یک بیانیه قوی او نوشته شده خود را در حساب توییتر شخصی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در حالی که های مختلف ورزشکاران را منتشر کرده اند وانیل اظهارات در هفته گذشته Zucker در زمان موضع شرکت. او به نام نژاد پرستی و نابرابری متعهد به کمک به اقلیت های کسب و کار نهفته تظاهرات و استفاده از کلمات "Black Lives Matter" در بسته شدن.

"من نمی خواهم به نوک پا در اطراف همه چیز" شکر گفت. "این بسیار آسان است برای دیدن حق را از طریق افرادی که در حال انجام آن است."

او تحصیل خود را در طول هفته گذشته قبل از ساخت این بیانیه است. او همچنین مواجه با این واقعیت است که او آواز خود را در حمایت از سابق وحشی هم تیمی J. T. قهوه ای که سیاه شده است و بسیار مورد آوردن آگاهی به مسائل مربوط به خشونت پلیس.

"تنها بودن حمایتی سکوت کافی نیست" شکر گفت. "شما باید قادر به واقعا ایستادن در پشت یک مرد مانند J. T. قهوه ای و کمک در هر راه ممکن است. من آرزو می کنم من انجام داده ام را بیشتر به او کمک کند که او هم تیمی. ما پیام کوتاه در مورد روز وقتی که من ساخته شده من بیانیه است. در حال حاضر آن را در مورد مطمئن شوید که تغییر اتفاق می افتد."

که نیاز به بیشتر بازیکنان — سفید بازیکنان به طور خاص — با استفاده از پلت فرم خود را برای ایجاد یک تفاوت.

در حالی که این عنوان با صدای بلند به عنوان NHL است که تا کنون در رابطه با نژاد پرستی یک حرکت آغاز شده توسط San Jose Sharks جناح Evander کین بعد از او به نظر می رسد در ESPN برای اولین بار هفته گذشته و به نام ستاره سیدنی کرازبی نام -- این هنوز کافی نیست تا آنجا که Zucker نگران است."من آرزو می کنم بیشتر مردم صحبت می کنند تا" شکر گفت. "من فکر می کنم بعضی از بچه ها می ترسند به گفتن چیزی اشتباه."

که سکوت نیز می تواند بنیادی از فرهنگ در اطراف یک ورزش است که به مدت طولانی دلسرد کسی از آوردن توجه به خود را دارند. آن را در مورد این تیم بیش از هر چیز دیگری; هر کسی که احساس می کند متفاوت است تقریبا بلافاصله انتقاد قرار داد.

"من امیدوارم که این شروع یک گفت و گو" شکر گفت. "این گفتگو مهم است این که آیا آن یک گروه کوچک از بچه ها و یا کل تیم است. من فکر می کنم آنها باید بیشتر اتفاق می افتد. ما یک پلت فرم است و ما باید برای استفاده از آن برای خوب است."

گذشته از آموزش بچه ها خود را در مورد نژاد پرستی و نابرابری Zucker همچنین قول داد برای ادامه به آموزش خود را. او صحبت خود را به عامل Eustace, پادشاه, که سیاه و سفید برای 45 دقیقه در تلفن این هفته و از او خواسته در مورد تجارب خود را.

"آن چشم باز" شکر گفت. "من مشغول به کار با او برای چند سال در حال حاضر و او را شناخته از آنجایی که من بچه بودم و این اولین مکالمه من با او در مورد آن است. که تقصیر من. آن را شغل خود را به ارمغان می آورد که تا. من نیاز به پرسیدن این سوالات و یادگیری و آموزش خودم."

و این چیزی است که او قول به انجام حرکت رو به جلو.

"من باید بهتر بوده است قبل از اینکه در آموزش خودم قبلا" شکر گفت. "من بسیار صادقانه با خودم و هر کس دیگری وقتی که من می گویند من به اندازه کافی خوب نیست و من نمی به اندازه کافی قبل و من نیاز به انجام خیلی بیشتر در حال حاضر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب