اعتراضات شعله ور شدن دوباره آمریکا در میان تماس برای پایان دادن به خشونت های پلیس

توسط: AP | مینیاپولیس | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 8:36:38 am مردم را در اعتراض به مرگ در مینیا

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: AP | مینیاپولیس | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 8:36:38 am
Protests flare again in US amid calls to end police violence مردم را در اعتراض به مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت جورج فلوید در منهتن, نیویورک, ایالات متحده, مه 31 سال 2020 است. (رویترز)

معترضان به خیابانها در سراسر آمریکا دوباره شنبه با خشونت شعله ور در جیب صلح آمیز تظاهرات سوخت به کشتار مردم سیاه و سفید در دست پلیس است. یک راننده کامیون سوار به تظاهرکنندگان در مینیاپولیس تقریبا یک هفته پس از جورج فلوید درگذشت وجود دارد پس از شفاعت هوا به عنوان یک افسر فشرده یک زانو را به گردن او.

تظاهرات بر خاست تا از بوستون به سان فرانسیسکو با مردم و سرقت از فروشگاه ها در روز روشن در فیلادلفیا شهرستانها در سراسر کالیفرنیا و جاهای دیگر. در مینیاپولیس تانکر کامیون با سرعت به صلح جمعیت هزار نفر در یک بسته بزرگراه اما هیچ کس به نظر می رسد ضربه شده است, مقامات گفت.

گشت ایالتی مینه سوتا گفت: در توییتر که راننده اعمال شد "بسیار نگران کننده" و او دستگیر شد. معترضان swarmed کامیون و شروع به پریدن کرد بر روی هود حتی به عنوان آن را نگه داشته در حال حرکت است. پلیس پس از آن در نیروی برای روشن شدن این بزرگراه در شهرستان که در آن خشونت فوران پس از مرگ در هفته گذشته از فلوید, که سیاه و سفید بود. این اعتراضات به سرعت گسترش یافته و به ده ها شهر کوچک و بزرگ و روز به طول انجامید.

افسر که فشرده زانو خود را بر روی فلوید گردن برای چند دقیقه شده است به اتهام قتل, اما معترضان تقاضا سه تن دیگر از ماموران در صحنه بود تحت پیگرد قانونی قرار. هر چهار نفر از کار اخراج شدند.

"ما در حال انجام نیست" گفت: Darnella وید سازمان به صورت سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در کشور همسایه St. Paul که در آن هزاران نفر جمع شده بودند مسالمت آمیز در مقابل ساختمان مجلس ایالت. "آنها ما فرستاده و ما تنها از آنها خواست تا برای دستگیری."

مینه سوتا فرماندار در آورده هزاران نفر از سربازان گارد ملی برای کمک به سرکوب خشونت بود که آسیب دیده و یا تخریب صدها ساختمان در مینیاپولیس, بیش از روز از تظاهرات. بسیار زیاد به نظر می رسد استقرار به کار کرده اند شنبه شب هنگامی که وجود دارد نسبتا کمی نابودی است.

روز یکشنبه در یک صفحه نمایش از نیروی صف های طولانی از دولت patrolmen و سربازان گارد ملی به صف شدند تا در مقابل کنگره در مواجهه با تظاهرکنندگان با شاید یک دوجین نظامی به سبک خودروهای زرهی در پشت آنها.

در دومین روز اعتراضات رسیده به کاخ سفید که در آن شعارهای شنیده میشد از حدود 1000 تظاهرکننده فقط در سراسر خیابان در پارک لافایت به عنوان آنها در مواجه با پلیس ضد شورش در پشت سنگر. صحنه مبارز بود اما, صلح آمیز, اگر پلیس با استفاده از فلش چتری برای متوقف کردن گروه دیگری از رسیدن به پارک.

به عنوان تظاهرات بزرگ شده, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد محافظه کار مفسر باک خادم که به نام "قریب به اتفاق نیروی."

در خارج از کاخ سفید گابریل Labrosse-الیس 30 ساله از مریلند برگزار می شود نشانه آن است که گفت: "انسانیت سیاه و سفید زندگی می کند."

"این غیر قابل قبول است. این آخرین کلش," او گفت:. "آن بود."

Labrosse-الیس گفت که او برنامه ریزی شده به ترک قبل از تاریک چون او می ترسید از تکرار خشونت رخ داده است که شنبه شب.

در سراسر امریکا تظاهرکنندگان به نام دوباره برای پایان دادن به خشونت های پلیس و بسیاری از پیوست پلیس در شفاعت برای پایان دادن به غارت بسیاری نیز پیوست پلیس در شفاعت برای جلوگیری از به آتش سوزی و خرابکاری و سرقت و گفت آن را تضعیف خواستار عدالت و اصلاحات است.

"آنها در حفظ و کشتار مردم ما" گفت: Mahira Louis 15 که راهپیمایی با مادر و چند صد نفر دیگر از طریق مرکز شهر بوستون است. "من خیلی مریض و خسته از آن است."

انزجار بیش از نسل های نژادپرستی در کشور تاسیس شده توسط slaveholders همراه با یک رشته از های اخیر به لحاظ نژادی به اتهام قتل به استوک خشم. اضافه کردن به که بود احساس وحشت و نگرانی از ماه از مستندات در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس که به طور نامتناسبی صدمه دیده جوامع رنگ نه تنها از لحاظ عفونت اما در کار ضرر و زیان اقتصادی و استرس است.

خیل از تجمع مردم برای تظاهرات تهدید به ماشه جدید شیوع یک واقعیت تحت الشعاع قرار توسط جوش تنش است.

"شاید این کشور را از این یادداشت که ما بیمار از پلیس قتل غیر مسلح سیاه مردان گفت:" لکس اسکات بنیانگذار Black Lives Matter ایالت یوتا است. "شاید دفعه بعد یک افسر پلیس تصمیم می گیرد به ماشه او را به تصویر شهرستانها در حال سوختن است."

مقیاس تظاهرات گسترده از ساحل به ساحل و آشکار در یک شب, رقابت تاریخی تظاهرات حقوق مدنی و جنگ ویتنام اشاره کرد.

حکومت تحمیل شده بود در شهرستانها عمده در سراسر ایالات متحده از جمله آتلانتا و شیکاگو و دنور و لس آنجلس و سانفرانسیسکو و سیاتل. حدود 5000 سربازان گارد ملی و نیروی هوایی بودند فعال در 15 ایالت و واشنگتن دی سی

اما هنوز هم مشکل هایش.

در آنجا بود غارت در هر دو به پایان می رسد کالیفرنیا با تصویری در سن خوزه نشان دادن چند نفر در پوشش و ماسک فرار میسی فروشگاه با کیسه های بزرگ در حالی که مردم در ساحل طولانی انجام دور armloads از لباس و کالا از شکست ویندوز از فروشگاه ها در یک مرکز خرید پس از حکومت نظامی. به عنوان پلیس در نقل مکان کرد به تلاش برای بازگرداندن نظم در برخی از معترضان در زد برای مقابله با سارقان و محکوم کردن آنها برای undercutting پیام از تظاهرات.

در توییتهایی یکشنبه تهمت سرزنش آنارشیست ها و رسانه ها برای دامن زدن به خشونت است. دادستان کل ویلیام Barr اشاره انگشت "دور چپ افراطی" گروه. روسای پلیس و سیاستمداران متهم به خارجی ها از آمدن و باعث مشکلات.

در مینیاپولیس تقاطع که در آن فلوید کشته شد مردم جمع شدند و با جارو و گل و گفت: این مهم برای محافظت از آنچه آنها به نام "فضای مقدس." تقاطع مسدود شده بود با مخروط ترافیک در حالی که یک حلقه از گل گذاشته شد.

در میان کسانی که نزولی در مینیاپولیس شد مایکل براون Sr. پدر مایکل براون که قتل توسط یک افسر پلیس در فرگوسن میسوری, تنظیم کردن ناآرامی ها در سال 2014.

"من درک می کنم آنچه در این خانواده احساس است. من درک می کنم آنچه در این جامعه احساس," او گفت:.

در Indianapolis, دو نفر کشته و در انفجار در مرکز شهر خشونت اضافه کردن به مرگ و میر گزارش شده در دیترویت و مینیاپولیس در روزهای اخیر.

ساختمان ها در سراسر ایالات متحده آمریکا شد و مخدوش با اسپری رنگ پیام از نمای کلیسای جامع سنت پاتریک در نیویورک به تاریخی یونجه-Adams هتل در نزدیکی کاخ سفید است. برخی از فلوید را gasped آخرین کلمات — "من نمی توانم نفس بکشم" — تکرار شد و در کنار ضد پلیس پیام.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن