پله به یک بیماری همه گیر چنگال بزرگ فارغ التحصیلان دبیرستان عبور از انگشتان دست خود را و امیدوارم که

UND شده است برنامه ریزی برای بازگشت به دانشگاه برای ماه می باشد. کلاس درس ظرفیت های کوچکتر خواهد بود و دیگر گذ

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

UND شده است برنامه ریزی برای بازگشت به دانشگاه برای ماه می باشد. کلاس درس ظرفیت های کوچکتر خواهد بود و دیگر گذراندن دوره های کمک خواهد کرد که نگه داشتن دانش آموزان دورتر از هم جدا. اتاق خوابگاه نمی تواند به اشتراک گذاشته شود و ناهار خوری را اقتباس اجتماعی فاصله. و برای دانش آموزان مانند ویس که به معنی کاملا متفاوت کالج تجربه — یک بدون هم اتاقی, برای شروع.

"تمام برنامه ریزی من برای کلاس های من, تلاش برای جا همه چیز به یک برنامه که با این نسخهها کار — به عنوان یک ورزشکار و یک حمل و نقل هوایی دانشجو — آن را دشوار است به همه چیز را متناسب با" وایس گفت. "و پس از آن آنها شروع به بیرون آمدن با این تغییرات برنامه به نگه داشتن مردم امن است."

وجود دارد میلیون ها نفر از سالمندان دبیرستان رو همان چیزی که — یا غایب کالج در حال تلاش برای حرکت سال اول خود را از مدرسه در جهان طرح میتوانست با این بیماری همه گیر. بسیاری از آن را گرفته در گشاد گشاد راه رفتن; دیگران آموزشی کارشناسان می گویند در معرض خطر هستند.

و برخی از دانش آموزان در حال صرف نظر کردن از کالج در مجموع در حال حاضر. Gary وو یک چنگال بزرگ مرکزی فارغ التحصیل محدود به دانشگاه هاروارد است و در نظر گرفتن فاصله یک سال قبل از او در اجلاس کالج — مسواک زدن در برنامه نویسی مهارت های مربیگری تنیس و سفر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

وو گذاشته و تمام برنامه های خود را قبل از coronavirus اپیدمی گسترش یافته است. اما در حال حاضر او خوشحالم که همه چیز کار می کرد راه آنها بود. دانشگاه هاروارد اعلام کرد در این ماه است که بخش های زیادی از آن به بدن دانش آموز نمی تواند زندگی در محوطه دانشگاه و تمام کلاس ها برگزار خواهد شد آنلاین. چگونه است که او قرار است برای ساخت یک شبکه و راه اندازی قوی علمی حرفه ای در حال حاضر ؟

"به عنوان یک مقام ارشد در حال حرکت به کالج آنچه بسیاری از مردم به شما بگویم این است که بسیاری از آن سال اول خود را," او گفت:, و اضافه کرد که آن را سخت به انجام "هنگامی که شما می توانید گرفتن یک قهوه."

هایدی Fiechtner یک عضو از مشاوره کارکنان در فارگو جنوبی دبیرستان گفت: او را بیشتر نگران سلامت روان دانشجويان. بسیاری از آنها را به طور ناگهانی جدا از دوستان و مربیان و محوری به ماه-طولانی انزوا. Fiechtner است که به طور طبیعی نگران بازگشت دانش آموزان دبیرستان او را ببینید این سقوط — اما او بنادر همان کسانی که نگرانی برای فارغ التحصیل از سالمندان بیش از حد.

"آنها شاید تا به حال برخی از تجربه با COVID و یا تجربه کسی که تا به حال COVID," او گفت:. "وجود دارد رفتن به یک کمی از PTSD به دلیل آن است؟"

Grand Forks مدارس دولتی مشاوره کارکنان قادر به نظر رسیده و هر دو از طریق یک منطقه سخنگو و مستقل از طریق درخواست مصاحبه.

برخی از مکان ها خطرناک تر برای دانش آموزان بیش از دیگران است. در مقایسه با برخی از این کشور به نقاط داغ, North Dakota در مورد نرخ شده اند نسبتا پایین تنها اهمیت حیاتی 600 مورد در هر 100,000 ساکنان این هفته است. مقایسه کنید که به آریزونا که در آن caseloads رسید به ملی برجسته در تابستان امسال و در حال حاضر استوار در بیش از سه بار در داکوتای شمالی را به ازای هر فرد رای از عفونت است. که افزایش این احتمال که برخی از دانشجویان خارج از کشور, سقوط برنامه را تبدیل به خطرناک Fiechtner گفت.

بسیاری از دانش آموزان نیز در آینده علمی ناقص سال تحصیلی, برش های کوتاه با این بیماری همه گیر در راه است که دوره های آنلاین می تواند فقط سعی کنید به را تشکیل می دهند. تاد Bertsch اصلی در فارگو, غرب, مقابله, که دانش آموزان ممکن است تا به حال استفاده در کلاس درس و یادگیری به ثمر رساند اما "خاموش نمودار" در فشار دادن از طریق چالش های همه گیر مطرح کرد.

چهار سال نرخ فارغ التحصیلی در هر دو فارگو مدارس دولتی و چنگال مدارس دولتی به طور معمول شناور حدود 85% تا 90% هر چند که به نظر می رسد تغییر در این سال است. در فارگو Bertsch گفت: او مظنون نرخ فارغ التحصیلی بودند و در واقع بالاتر از حد معمول داده های غیر معمول سطح از توسعه در طول همه گیر — هر چند یک منطقه رسمی مراجعه کننده هرالد به دولت و مقامات آموزش و پرورش برای شماره های خاص (دولت آموزشی گفت: آنها نمی شود منتشر شده برای چند هفته).

در چنگال بزرگ, district سخنگوی تریسی Jentz گفت: چنگال بزرگ مرکزی دبیرستان تا به حال چهار سال فارغ التحصیلی نرخ نزدیک به 98 درصد و رودخانه سرخ دبیرستان تقریبا 99%. که به طور قابل توجهی بالاتر از آن است که در سال های گذشته در حدود 90% مرکزی (هر چند Red River دبیرستان شده است به طور پیوسته رو به افزایش گذشته 90 درصد برای چندین سال).

کاترین Gillach دستیار سرپرست برای Grand Forks مدارس دولتی گفت: ممکن است دانش آموزان قادر به رشد در یک محیط که در آن آنها می توانند کار بیشتر در زمان خود — و که آنها ممکن است قادر به پاسخگویی بیشتر به راحتی با کارکنان مدرسه کار از طرف آنها.

مدارس و دانشگاهها و محلی در محل کار به طور یکسان به همه ادامه داد: تلاش برای تصمیم می گیرید که چگونه به بهترین تعادل, دانش آموز, معلم و ایمنی کارکنان در برابر آموزش و پرورش در این پاییز. چنگال بزرگ منتشر شد طرح خود را برای بازگشت به کلاس به پدر و مادر این ماه که منطقه تاکید کرد و گفت: "ایمنی و بهداشت اجتماعی و فاصله."

مرتبط با: Grand Forks مدرسه منطقه در حرکت رو به جلو با 2020-21 قصد دارد; ایمیل فرستاده شده به پدر و مادر چهار شنبه

ویس ماندن مثبت در مورد همه چیز. حتی اگر او خیره کردن یک نوع متفاوت از سال تحصیلی وجود دارد مقدار زیادی می شود خوشحال است.

"این ممکن است نگاه کمی متفاوت تر از من ممکن است تصور کالج در سال گذشته به دنبال مانند اما من هنوز آموزش شما می دانید؟" ویس گفت. "شما هنوز هم آن را به همه شما حتی اگر همه چیز ممکن است به نگاه دقیقا مانند شما ممکن است باید امیدوار بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب