شاو: بحران در مرز ما همچنان

مهاجران نیست "جنایتکاران" و یا "حیوانات" به عنوان رئیس جمهور تهمت است آنها را به نام. آنها از جان گذشته, مردم

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

مهاجران نیست "جنایتکاران" و یا "حیوانات" به عنوان رئیس جمهور تهمت است آنها را به نام. آنها از جان گذشته, مردم در حال فرار از زندگی-تهدید باند خشونت و امید برای یک زندگی جدید است. یک مهاجر تا به حال سه نفر از اعضای خانواده او را کشته در حالی که او به طور معجزه آسایی جان سالم به در برد پنج زخم گلوله. یکی دیگر از زن مهاجر پیوست یک تظاهرات مسالمت آمیز در گواتمالا و سپس کسانی که معترضان شروع به ناپدید. رفتن به گواتمالا خواهد بود حکم اعدام.

"دل و روده من لطمه می زند. من احساس درد فیزیکی پس از شنیدن این داستان گفت:" سفر برگزار ویکی اشمیت از وست فارگو. "این مردم با امید و آرزو. آنها شده اند از نظر جسمی و ذهنی دچار آسیب های روانی و آنها را درمان مانند حشرات موذی است. من احساس می کنم خیلی نا امید کننده غم و خجالت."

یکی از اعضای گروه مارتا Castanon از مورهد شد یک مهاجر کارگر مزرعه برای 40 سال.

"این من به ارمغان آورد به زمانی که من یک مهاجر کارگر" Castanon گفت. "شاهد فقر و کمبود آب و بی عدالتی واقعا برایم ناراحت کننده است. آنها گفتند: ما نه جنایتکاران. ما فقط به دنبال یک راه بهتر از زندگی است. دلخراش بود به شنیدن داستان است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برگرد. کارین Moberg که در خدمت کلیساهای لوتری در والکات کریستین و Hickson, N. D., احساس, دعوت به رفتن به مرز.

"ما اعتقاد داریم به چشم پوشی از مهاجران تناقض است از خدا خواهد شد" Moberg گفت. "من با قدرت منتقل داستان های شخصی, تجربه سفر به اینجا و چقدر آسیب پذیر هستند. آنها به مرزهای ما با تعداد زیادی از امید بودن در یک مکان امن و آنها استقبال می شود."

یک مشکل بزرگ این گروه یافت می شود این است که مهاجران در حال پرتاب در اطراف در یک بسیار گیج کننده و متناقض در سیستم دادگاه های طراحی شده برای کار در برابر آنها. بسیاری از پول را ندارد و یا حمل و نقل آن را به دادگاه. در غیر این صورت یک مهاجر را نشان می دهد تا برای یک جلسه دادگاه و شنیدن به طور مداوم به تعویق افتاد بدون کافی توضیح.

Rep. Josh Boschee, D-Fargo, and Karen Ehrens, Bismarck, do art work with migrant children in Juarez, Mexico. Special to The Forum

Rep. جاش Boschee D-فارگو و کارن Ehrens بیسمارک, انجام کار هنری با کودکان مهاجر در خوارز, مکزیک. ویژه به فروم

"مشکل این است که سیاست ما این است که ادامه حرکت هدف" گفت: Rep. جاش Boschee D-فارگو. "قوانین در حال تغییر نگه دارید. ما با کمبود بودجه روبرو دادگاه مهاجرت."

"آنها مشترک چگونه به شدت آنها تحت درمان قرار گرفتند و به این بهانه که چرا خود را در دادگاه به تعویق افتاده اند" گفت: Rep. اموزش بوفالو D-فارگو. "هنگامی که شما به مردم بی گناه که زندگی پاره پاره از هم جدا سیاست های ما نیاز به تغییر. جرم و غیرانسانی از مهاجران بسیار مأیوس کننده است."

این گروه نمی تواند انجام دهد بسیار به تغییر شرایط برای مهاجران اما فقط گوش دادن به داستان های خود و ارائه عشق و حمایت ساخته شده است یک تفاوت بزرگ. تا به حال این مهاجران احساس هیچ کس مراقبت در مورد آنها.

Dr. Mary Jo Lewis of Fargo does artwork with migrant children in Juarez, Mexico. Special to The Forum

دکتر مری جو لوئیس از فارگو می کند آثار هنری با کودکان مهاجر در خوارز, مکزیک. ویژه به فروم

"من هرگز خفه کردن و یا teared تا بیشتر در زندگی من" گفت: سابق مورهد شهردار دلم Rae Williams. "این رفتار غیر انسانی آن است. همه که اتفاق می افتد به این زنان و کودکان و هیچ کس مراقبت. ما نمی دانیم که چگونه خوش شانس ما هستند."

در واقع ما باید به طور مداوم به یاد داشته باشید, چگونه خوش شانس ما هستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن