جورج فلوید تظاهرات: حقوق مدنی در آمریکا گروه سو مغلوب ساختن پیشی جستن برای حمله به معترضان در نزدیکی کاخ سفید

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 1:13:03 pm پلیس متوقف و راننده به زو

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 1:13:03 pm
george floyd, george floyd protests, george floyd protests donald trump, US protests, Donald trump, US news پلیس متوقف و راننده به زور اسلحه پس از او swerving بر روی پیاده رو در سوهو خرید منطقه نیویورک پس از تجمع در اعتراض به خشونت پلیس. (AP)

متعدد حقوق مدنی گروه ها تحت پیگرد رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیروهای امنیتی به زور منتقل تظاهرات مسالمت آمیز بودند که با تجمع در مقابل ساختمان کاخ سفید در اعتراض به وادار سازد قتل جورج فلوید. در دعوی خود را به حقوق گروه را متهم به تهمت و دیگر مقامات کاخ سفید از نقض حقوق اساسی از تظاهرکنندگان نگهبان گزارش شده است.

روز دوشنبه مقامات اجرای قانون گفته اخراج فلفل گلوله کپسول های دود و مواد شیمیایی محرک در جمع معترضین در نزدیکی کاخ سفید به منظور روشن شدن مسیر برای مغلوب ساختن پیشی جستن بود که به یک خانه در نزدیکی کلیسای سی ان ان گزارش شده است. تهمت بود بعد عکس برگزاری یک کتاب مقدس خارج از سنت جان اسقفی کلیسا واقع فقط پایین جاده از کاخ سفید است.

طرح دعوی در دادگاه توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از ناحیه کلمبیا (ACLU) و سه گروه دیگر از طرف سیاه زندگی مهم جنبش به عنوان به خوبی به عنوان فردی معترضان که در حال حاضر در صحنه در اوایل این هفته.

"رئیس جمهور بی شرمانه خلاف قانون اساسی بی دلیل و رک و پوست کنده, جنایی, حمله معترضان چرا که او در مخالفت با دیدگاه های خود می لرزد پایه و اساس کشور ما در قانون اساسی منظور" ACLU حقوقی مدیر اسکات Michelman گفت: در بیانیه منتشر شده توسط حقوق مدنی ،

دادستان کل ویلیام Barr که همچنین به نام در طرح دعوی در دادگاه قبل از آن در دفاع از این تصمیم به زور و اجبار حذف مسالمت آمیز معترضان گفت: لازم بود برای حفاظت از افسران و اموال فدرال نگهبان گزارش شده است.

واشنگتن وکلای کمیته حقوق مدنی و شهری و امور وکلا' کمیته حقوق مدنی تحت قانون و قانون شرکت از آرنولد & Porter نیز میان حقوق مدنی گروه که واصل طرح دعوی در دادگاه.

تظاهرات شده اند شاهد در سراسر آمریکا سرمایه های ملی پس از مرگ 46 ساله آمریکایی آفریقایی جورج فلوید که دوخته بود به زمین و خفه توسط یک مینیاپولیس رسمی پلیس در ماه گذشته. چندین درگیری میان پلیس و معترضان گزارش شده در سراسر واشنگتن دی سی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن