Prez Ramaphosa خواستار شهروندان آماده می شود به عنوان COVID-19 مرگ و میر در آفریقا نزدیک به 1000

توسط: PTI | ژوهانسبورگ | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 9:35:33 am رئیس جمهور سیریل Ramaphosa. جمهو

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: PTI | ژوهانسبورگ | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 9:35:33 am
ramaphosa covid, south africa corona, coronavirus ramaphosa cases رئیس جمهور سیریل Ramaphosa.

جمهوری آفریقای سیریل Ramaphosa به خواست شهروندان آماده می شود به جای احساس خطر به عنوان مرگ و میر ناشی از کروناویروس در کشور نزدیک 1000 علامت گذاری به عنوان. Ramaphosa را در تماس با آمد و در روز دوشنبه به عنوان کارشناسان هشدار داد که این کشور باید انتظار سنبله بزرگ در COVID-19 عفونت در هفته های آینده.

دانشگاه Witwatersrand vaccinology استاد Shabir Madhi زودتر ابراز نگرانی کرد که کیپ شرقی و جنوبی, Gauteng استان باید آماده برای یک موج بزرگ از عفونت های مشابه به آنچه اتفاق می افتد شده است در کیپ غربی استان.

"اکثر مردم باید متوجه شده است که تعداد موارد تایید شده از coronavirus در آفریقای جنوبی شده است در حال افزایش سریع است. بیش از نیمی از تمام موارد از زمان آغاز شیوع این بیماری ثبت شد در دو هفته گذشته" Ramaphosa گفت: در خبرنامه هفتگی در روز دوشنبه.

"متاسفانه ما به احتمال زیاد برای ضبط 1000 هفتم مرگ و میر ناشی از این بیماری ویرانگر," او اضافه شده است. آفریقای جنوبی است که تا کنون گزارش شده 50,879 موارد coronavirus. به گفته او نیاز به آماده می شود و نه احساس خطر به عنوان موارد و مرگ و میر ناشی از کروناویروس در افزایش است.

"همانطور که ما به تماشای تعدادی از عفونت های افزایش بیشتر احتمالا به مراتب سریع تر از بسیاری از ما تصور ما باید نگران اما نگران نیست. چرا که ما باید از این توانایی به عنوان افراد و به عنوان یک کشور برای محدود کردن تاثیر این بیماری بر مردم ما," او گفت:.

Ramaphosa گفت که در حالی که آن را لذت بخش را به یاد داشته باشید که مردم رعایت توصیه به شستن دست به طور منظم و پوشیدن ماسک های صورت که بیرون رفتن و اجتماعی فاصله در محل عمومی است که هنوز هم یک چالش بزرگ است.

او نیز نامیده می شود در هر خانواده به در چگونه آنها می تواند به حفاظت از افراد مسن و کسانی که با بیماری های زمینه ای مانند دیابت و فشار خون و سرطان و سل یا ایدز.

"آیا طرح این احتمال که کسی در خانواده ممکن است آلوده شوند و این که آیا شما قادر خواهید بود برای منزوی کردن آنها از اعضای خانواده تا آنها بهتر است. اگر نه پیدا کردن جایی که نزدیکترین دولت قرنطینه سایت است. شما همچنین باید برنامه ریزی برای چه اگر کسی بیمار شود" رئیس جمهور توصیه می شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن