داکوتای شمالی در خارج از منزل/ داگ Leier: به یاد داشته باشید قوانین به حداقل رساندن گسترش آبزی مزاحمت گونه به داکوتای شمالی آبهای

من تعجب نیست که مقامات بهداشتی گزارش شده که به تازگی داکوتای شمالی ساکنان اکثرا مطابق با اجتماعی فاصله دستورا

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

من تعجب نیست که مقامات بهداشتی گزارش شده که به تازگی داکوتای شمالی ساکنان اکثرا مطابق با اجتماعی فاصله دستورالعمل. ما رو خیلی خوب ضبط آهنگ وقتی که می آید به انجام آنچه ما می توانیم برای محافظت از خودمان است.

همان را می توان گفت برای ماهیگیران تفننی و boaters مطابق با آبزی مزاحمت گونه قوانین و مقررات. ما می خواهیم برای حفاظت از ماهیگیری و منابع آب.

با بسیاری از boaters سفر به عقب و جلو از آبهای آلوده در داکوتای شمالی و کشورهای اطراف وجود دارد همیشه خطر از آن مسافرت مفتی در تجهیزات و یا در آب است.

کلید واژه "خطر" که به معنی آن داده نشده است که آن را وارد و یا در داخل دولت اگر هر کس مطابق با قوانین و مقررات.

در اینجا یک یادآوری برخی از قوانین ایجاد شده برای کمک به جلوگیری از گسترش آن در داکوتای شمالی. بسیاری از این مقررات نیز در محل در اطراف متحده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

گیاهان و حیوانات

  • همه پوشش گیاهی آبزی باید برداشته شود از تمام تجهیزات قبل از خروج از بدن از آب است.

  • زنده آبزی پوشش گیاهی ممکن است حمل و نقل از جمله به داکوتای شمالی.

  • از هر گونه ماهی زندگی می کنند, زندگی می کنند, ماهی, تخم مرغ, زندگی دوزیستان و یا زنده و دیگر موجودات آبزی به هر داکوتای شمالی آب غیر قانونی است مگر اینکه مجوز یا مجوز صادر شده است.

  • آزادسازی زندگی موجودات آبزی در آب یخ در زمستان و یا در ساحل مجاز نیست.

آب

  • آب باید خشک از قایق ها و دیگر تجهیزات که از آب و یا پس از ورود به دولت است.

  • همه تخلیه شمع که ممکن است مانع آب باید برداشته شود و آب-تخلیه دستگاه باید باز بر روی تمام تجهیزات در طول هر یک از حمل و نقل آب.

حمل و نقل آب است که هنوز هم در livewells در قایق های ماهیگیری یکی از شایع تر نقض حقوق بشر که بازی نگهبانان هنوز هم روبرو می شوند.

طعمه

  • زنده آبزی طعمه ممکن است وارد شده به دولت است. خرید از داکوتای شمالی طعمه فروشندگان به اطمینان حاصل شود که طعمه و آب است و نه پناه دادن به آن و یا ماهی بیماری است.

  • زنده آبزی طعمه زمانی که در دولت ممکن است حمل و نقل در ظروف آب از 5 گالن یا کمتر در حجم. تنها استثنا این است که در کلاس من جواب آب (در حال حاضر Red River Lake اوهایو و Sheyenne رودخانه پایین دست دریاچه اوهایو) که در آن همه آب باید خشک از طعمه ظروف قبل از خروج از ساحل و یا به عنوان قایق از آب حذف می شود.

جواب دشنه

  • یک قانون جدید در این سال نیاز به تمام موتور شناور مجاز نیست و در این دولت و این عمل در داکوتای شمالی آب باید معتبر nonrefundable آبزی مزاحمت گونه دشنه. برچسب $15 در هر سال تقویم و نیاز به قرار داده شده در سمت راست سمت شناور در عرض 6 اینچ از ثبت نام شماره و عکس برگردان. برچسب حدود پنج روز کسب و کار برای دریافت. رسید از زمانی که دشنه خریداری شد معتبر است و مدارک تا برچسب می رسد در پست الکترونیکی.

در پایان هیچ کس می خواهد به عمد گسترش و یا معرفی آن و بازی نگهبانان را بسیار به جای دیدن انطباق با قوانین از نوشتن بلیط.

Leier است توسعه زیست شناس برای North Dakota Game and Fish بخش. او را در رسیدن به dleier@nd.gov.

Doug Leier

داگ Leier




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن