مایکل مارتین به بیش ایرلندی به عنوان نخست وزیر ائتلاف بزرگ

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 12:51:19 pm مارتین منجر خواهد شد و این کشور تا ماه د

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 12:51:19 pm
مارتین منجر خواهد شد و این کشور تا ماه دسامبر 2022 که Varadkar است که با توجه به جایگزین او در یک توافق توافق توسط مارتین Fianna شکست و Varadkar خوب Gael. (AP)

مایکل مارتین تنظیم شده است به بیش از ایرلند به عنوان نخست وزیر جدید شنبه در راس این کشور برای اولین بار ائتلاف بزرگ جایگزین لئو Varadkar در چه خواهد بود یک چرخش لیگ برتر است.

پارلمان ایرلند را انتخاب مارتین 59 به عنوان نخست وزیر در دوبلین چهار ماه پس از انتخابات پارلمانی موفق به تولید یک برنده روشن پس از حزب سبز رای دادند در روز جمعه وارد دولت با ملت سنتی نیروگاهی, Fianna موفق و خوب Gael.

نمایندگان مجلس دیدار خواهد کرد در مرکز کنوانسیون در شهر docklands به جای آن از حد معمول به خانه در مرکز شهرستان اجازه می دهد تا اجتماعی فاصله.

مارتین منجر خواهد شد و این کشور تا ماه دسامبر 2022 که Varadkar است که با توجه به جایگزین او در یک توافق توافق توسط مارتین Fianna شکست و Varadkar خوب Gael. این حرکت برای ورود به دولت هم به طور موثر به پایان می رسد یک شکاف سیاسی که برگرفته از ایرلند جنگ داخلی تقریبا یک قرن پیش. این گروه که شد خوب Gael و Fianna شکست مبارزه در طرف مقابل در آن جنگ و تقسیم شده است اصلی تقسیم در سیاست ایرلند پس از.

ائتلاف خواستار ؟

آنها گرد هم آمدند و پس از فوریه انتخابات در میان موجی در حمایت از رقیب حزب Sinn Fein. هر دو Fianna موفق و خوب Gael حاضر به کار با Sinn Fein به دلیل سابق لینک کلیک کنید برای تروریسم و جناح چپ سیاست است.

هشدار اقتصادی

دولت جدید را مجبور به دست و پنجه نرم کردن با عواقب coronavirus بحران است. در حالی که در مورد اعداد هم کاهش یافت, انتظار می رود که اقتصاد به کوچک شدن حدود 8 درصد در سال جاری با توجه به ایرلندی بانک مرکزی است. حتی بدون گیر دولت خواهد بود تحت فشار را به حرکت به سرعت و به سهولت کمبود مسکن و بی خانمانی بحران پدید آمده است که به عنوان مسائل کلیدی در مبارزات انتخاباتی.

این کشور می تواند اجرای 30 میلیارد یورو کسری بودجه در این سال به پرداخت برای coronavirus هزینه های مربوط. علاوه بر این مبارزه با تروریسم در اروپا است که هنوز برای حل و فصل شود با ایرلند اقتصاد بیشتر در معرض خطر باید انگلستان خروج از بلوک بدون تجارت و معامله است.

مارتین انتخابات caps 30 سال فعالیت حرفه ای به عنوان یک نماینده مجلس. او بیش رهبری Fianna موفق در سال 2011 پس از این حزب پشتیبانی از سقوط در پی بحران مالی است. در حالی که حزب اتحاد را زنده کرد پس از آن تلاش به دست آوردن مجدد آن جای پایی در بالای نظام سیاسی. آن برنده 22 درصد در فوریه انتخابات به سختی نیمی از این حزب به اشتراک گذاری در سال 2007.

سلف خود Varadkar برگ دفتر شخصی خود را تایید امتیاز در یک رکورد از 75 درصد با توجه به مدیریت بحران با توجه به یک بار ایرلندی نظرسنجی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب