پورت: با وجود بورگوم پول اولیه نژادها بیشتر بازی کردن به عنوان انتظار می رود

در صدر شب گذشته در انتخابات وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد میلیون ها نفر از ثروت شخصی داکوتای شمالی رژیم صهی

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

در صدر شب گذشته در انتخابات وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد میلیون ها نفر از ثروت شخصی داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم صرف حمایت مورد نظر خود را نامزد. در یک پادکست مصاحبه دیروز, دولت, Rep. ریک بکر یک بیسمارک جمهوری خواه و بنیانگذار Bastiat کمیته های پارلمانی تشبیه بورگوم دخالت در این مسابقه را به تلاش برای خرید مقننه.

او به نام حرکت "تلخه."

بورگوم بود عالی شب آخرین شب. در بسیاری از مشخصات بالا نژادها او به دست آورد. مورد نظر خود را نامزد زدم دیرین خانه appropriator و بورگوم, کینه جویی, Rep. جف Delzer.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در دولت خزانه دار مسابقه بورگوم رفت و همه در حمایت فارگو دولت تشکر. توماس Beadle در برابر کاترین مبتنی بر Rep. دن جانستون. جانستون لذت می برد پشتیبان گیری از خروجی وقت کلی اشمیت وزیر بهداشت ، کوین کرامر و حتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود را اما هنوز هم موفق به از دست دادن برای Beadle حدود پنج درصد (هر چند آرا هنوز در حال شمارش).

هفته گذشته ملی جمهوری خواهان بودند شعار مغلوب ساختن پیشی جستن را کامل تایید شده ثبت. با تشکر از Johnston که رکورد بیشتر است:

به نظر می رسد تنها مکان بورگوم را نامزد از دست داده بودند مندن منطقه 34 که در آن داگ Larsen شکست آل اندرسون برای NDGOP سنای نامزدی و در منطقه 28 که در آن وقت جف Magrum برگزار کردن یک چالش از جیم Grueneich.

بورگوم و تیم خود را درگیر در منطقه 8, منطقه 12 منطقه 20 منطقه 28 ناحیه 34, 36 منطقه و خزانه دار مسابقه.

آنها ناموفق بودند در منطقه 34 و منطقه 28.

که خیلی خوب ضبط.

که ما به ارمغان می آورد بازگشت به جایی که من آغاز شده است. پس از انتخابات بهانه گیری.

وجود خواهد داشت بسیاری از ترجمه مورد بورگوم پول, اما من فکر می کنم که این یک اشتباه است.

در حالی که پول است که همیشه یک عامل در سیاست نیست معمولا کاملا عامل برخی از آن خارج می شود.

اگر پول نقد صرف شد یک عامل تعیین کننده هایدی Heitkamp را برنده انتخابات مجدد به آمریکا در سال 2018 است. پس از همه, او outspent کوین کرامر در حدود 18 میلیون دلار اما او از دست رفته تقریبا 11 درصد است.

در سال 2020 اولیه ما چپ با یک مرغ و تخم مرغ مشکل است. آیا بورگوم را نامزد پیروز زیرا او صرف بزرگ بر روی آنها ؟ و یا آیا بورگوم فقط در عقب سمت راست اسب ؟

من می خواهم بدون چربی نسبت به دومی. در حالی که ما سیاسی مفسران خواهم به تمرکز بر روی چیزهایی که در سیاست است که بسیار آسان برای اندازه گیری مانند پول انتخابات نتایج به طور معمول بر اساس مراتب متنوع تر ملاحظات. این می شود بیشتر واقعی تر محلی در این مسابقه می شود.

به جز لارسن هر NDGOP نماینده مجلس که موفق به کسب نامزدی شب گذشته در ولسوالی که در بورگوم پول در بازی تا به حال حمایت خود را محلی ،

که اهمیت بیشتری از بازاریابی بورگوم پرداخت می شود من فکر می کنم.

بورگوم منتقدان از جمله بکر و Bastiat حزبی را اختلاف نظر دارند. آنها می خواهید به بحث در مورد بورگوم پول. آنها بحث در مورد رئیس بورگوم یک مقایسه بدنام رئیس پشم ونخ راه راه از Tammany Hall.

حقیقت این است که مردمی که همان اشتباه در مورد داکوتای شمالی رای دهندگان آنها تقریبا همیشه.

فرض آنها این دولت رای دهندگان بیشتر ایدئولوژیک محافظه کار تر از آن است.

آنچه واقعا اتفاق افتاده این است که آنها بیشتر حمایت اشتباه اسب. افرادی که می شود آن را برای دلایل نیاز به انجام با شخصیت و یا سیاست نمی تواند برنده بیش محلی رای دهندگان.

بورگوم بیشتر مورد حمایت آنهاست.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن