Grand Forks ارشد مرکز ارائه می دهد, هوای آزاد, کلاس های ورزش در لینکلن پارک

کلاس دیدار در پیک نیک پناهگاه شماره 3 در لینکلن پارک 120 اقلیدس Ave. این پناهگاه به پارکینگ و سرویس بهداشتی.

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

کلاس دیدار در پیک نیک پناهگاه شماره 3 در لینکلن پارک 120 اقلیدس Ave. این پناهگاه به پارکینگ و سرویس بهداشتی.

شرکت کنندگان باید رعایت اجتماعی فاصله پروتکل و باید امضا فرم که absolves ارشد مرکز از مسئولیت و ممکن است به دست آمده از رهبر کلاس.

از شرکت کنندگان خواسته به صندلی و بطری آب.

کسانی که مایل به قرض گرفتن وزن ارشد مرکز باید با Ranea جانسون فعالیت های مدیر در (701) 757-4866 و یا ارسال ایمیل به activity@gfseniorcenter.org. او را به کلاس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کلاس های صندلی یوگا 3 بعد از ظهر روزهای دوشنبه و چهارشنبه ها; ساختمان بهتر تعادل 2 بعد از ظهر سه شنبه ها و پنج شنبه ها; چیگونگ 2:30 بعد از ظهر, سه شنبه ها و پنج شنبه ها و استخوان های سالم, 3 بعد از ظهر سه شنبه ها و پنج شنبه ها.

چیگونگ یک صد ساله سیستم از وضعیت بدن و حرکت تنفس و مراقبه استفاده می شود برای ترویج بهداشت و سلامتی. مزایای آن شامل بهبود تعادل و کاهش فشار خون و کاهش افسردگی است.

کلاس ها لغو خواهد شد اگر آن را به باران یا بسیار گرم است.

حتی در روز های اخیر داغ و باد می وزد روز مردم نشان داده اند تا با توجه به جامی شوماخر, روابط عمومی مدیر ارشد مرکز که گفت: سایه محل باعث می شود برای یک محیط راحت است.

چنگال بزرگ پارک منطقه شده است مفید در این جدید, هوای آزاد, ورزش, گزینه شوماخر گفت.

"این یک همکاری خوب," او گفت: با توجه به منطقه بخشیده معمول آن هزینه ها و مجوزها.

پیدا کردن راه های جایگزین برای خدمت به سالمندان تبدیل به یک اولویت برای ارشد مرکز پس از آن به ساختمان بسته بود در اواسط ماه مارس زمانی که COVID-19 ناشی از ملی اضطراری برای بهداشت عمومی. ساختمان بسته باقی خواهد ماند و حداقل از طریق Aug. 31.

سالمندان نمایندگی "ما آسیب پذیر ترین جمعیت" شوماخر گفت: "بنابراین ما خواهید بود اکثر محافظه کار در مورد بازگشایی."

ارشد مرکز زیر محدودیت های تعیین شده توسط وزارت امور خارجه از پیری خدمات و هیئت مدیره که در دیدار بعدی در اواسط ماه اوت است.

شوماخر بوده است "شوکه" را ببینید که چگونه چند سالمندان با پوشیدن ماسک, او گفت:, نشان می دهد که مردم ممکن است تبدیل شدن به خود راضی در مورد این بیماری همه گیر.

"من مطمئن هستم که آن را پوشیده است در سالمندان به خصوص کسانی که زیر دستورالعمل," او گفت:.

کارکنان در ارشد مرکز در حال برنامه ریزی برای تماس سالمندان در چند هفته آینده برای ارزیابی چگونه آنها انجام می دهند و ارزیابی سطح خود را از انزوا, او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن