ژاپن در نظر حضور G-7 اجلاس آن است که اگر دوباره با مغلوب ساختن پیشی جستن کشور میزبان ما

توسط: AP | توکیو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:17:54 pm رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلو

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: AP | توکیو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:17:54 pm
G-7 summit, Japan considers attending G-7, Donald trump, Japan-US, Coronavirus, world news, Indian express رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با نخست وزیر ژاپن اعلام کرد در طول یک جلسه در حاشیه نشست g20 در اوزاکا ژاپن در ماه ژوئن 2019. (AP/فایل)

ژاپن بالا و سخنگوی دولت روز پنجشنبه گفت که این کشور با توجه به حضور گروه هفت نشست اگر ما reschedules لغو جمع آوری است.

رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga شد در پاسخ به یک سوال در مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جیر شنبه که او با توجه به تغییر زمان لغو G-7 جلسه با رهبران جهان در ایالات متحده به دلیل آن خواهد بود ؟ نشانه ای بزرگ برای همه است ؟ از همه چیز به حالت عادی بازگشت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن حال برنامه ریزی G-7 در اجلاس سران در ماه ژوئن 10-12 در کمپ دیوید عقب نشینی ریاست جمهوری در مریلند است. این نشست لغو شد, آن در ماه مارس به دلیل همه گیر و مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: رهبران خواهد مشورت با ویدئو کنفرانس.

Suga روز پنجشنبه گفت که او تفسیر مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر به عنوان ؟ بیان رئیس جمهور قصد عادی سازی اقتصاد جهانی به سرعت.?

او گفت: او را درک است که جزئیات مانند تاریخ و در قالب جلسه هنوز در حال مطالعه توسط ایالات متحده آمریکا به عنوان کشور میزبان است.

Suga گفت: توکیو و واشنگتن در حال بحث است اما به نظر بیشتر است.

ژاپن هنوز هم تا حدی تحت coronavirus وضعیت اضطراری. آبه قصد دارد اعلام کند بلند کردن اجسام از اندازه گیری در سه نفر از هشت استان, بعد, پنج شنبه, در حالی که نگه داشتن آن در جای خود در توکیو و چهار دیگر مناطق است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب