ما لایحه به دنبال بازگرداندن و حفظ و گسترش مزیت نسبی چین و روسیه

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 11:10:42 ب. ظ RV پارک ها در حال حاضر در سنگر

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 11:10:42 ب. ظ
Some US producers, states reopening amid political pressure RV پارک ها در حال حاضر در سنگر خیابان بر روی کنگره پردیس قبل از اعتراض و مخالفت واشنگتن اقامت-صفحه اصلی سفارش به سرعت شیوع کروناویروس. (عکس از آسوشیتدپرس)

دو حزبی آمریکا لایحه مالی 2021 پیشنهاد عظیم تومان 740 میلیارد دلار در دفاع از بودجه و به دنبال بازگرداندن و حفظ و گسترش مزیت نسبی بیش از چین و روسیه است.

دفاع ملی مجوز عمل ( ☀ ) تصویب توسط کمیته نیروهای مسلح سنا با اکثریت دو حزبی رای 25-2 در روز پنج شنبه به دنبال موقعیت نظامی آمریکا برای رسیدن به موفقیت.

آن را نیز به دنبال تقویت و توسعه قابلیت های مشترک تاکید بر مبارزه با-معتبر به جلو استقرار و حصول اطمینان از که ما می تواند به طور موثر در رقابت با چین و روسیه است.

انتقادی که ☀ prioritises the Indo-Pacific theater ایجاد اقیانوس آرام بازدارندگی ابتکار (PDI) به تمرکز منابع بر اعتبار شکاف در منطقه و افزایش شفافیت و نظارت.

در طول این لایحه اتحاد و مشارکت تقویت شده و افزایش یافته است گفت: خلاصه ای از ☀ منتشر شده توسط کمیته نیروهای مسلح سنا.

در میان چیزهای دیگر آن به دنبال بازگرداندن حفظ و یا گسترش مزیت نسبی بیش از چین و روسیه به ویژه برای کلید قابلیت ها و فن آوری های مانند hypersonic سلاح های بیوتکنولوژی و سایبر.

این لایحه هدایت سرمایه گذاری و پشتیبانی از تجهیزات سلاح سیستم عامل و برنامه های است که برای محافظت از آمریکا برتری نظامی در دریاها, آسمان, فضا, فضای مجازی و در روی زمین از جمله نسل بعدی هواپیما, نبرد کشتی های نیروی هسته ای و تجدد.

آن را ترویج مفهوم است که بهترین راه برای حفظ صلح در سراسر جهان است که از طریق معتبر و موثر نظامی بازدارنده ? تضمین این که آمریکا و دشمنان دریافت این پیام است که تحت هیچ شرایطی آنها هرگز برنده مبارزه علیه ایالات متحده است.

این ☀ گسترش محدودیت در ارائه حساس دفاع موشکی اطلاعات به روسیه و ادغام موشکی سیستم به کسانی که از چین و روسیه است.

آن نیاز به وزیر دفاع برای ارائه گزارش در خطر ابتلا به وزارت دفاع پرسنل و تجهیزات و عملیات با توجه به Huawei 5G معماری در کشورهای میزبان و ممکن است مراحل را برای کاهش.

آن را نیز نیاز به یک گزارش در مورد حمایت روسیه به لحاظ نژادی و قومی با انگیزه های خشونت آمیز گروه های افراطی و شبکه در اروپا و آمریکا است که ایجاد و یا باعث رشد امنیت ملی تهدید به جنگ اطلاعات و افزایش خطرات برای ثبات اجتماعی و نهادهای دموکراتیک.

این ☀ نیاز به ارزیابی خارجی پایه های صنعتی قابلیت ها و ظرفیت برای دیدن چگونه این درایو خطر برای ما از overreliance در چین و اقتصادی خود را تجاوز.

آن را نیز هدایت گام برای حفاظت از دفاع حساس ما مالکیت فکری و فناوری از کسب شده توسط کشور چین و با پست-اشتغال محدود مربوط به چین است.

سناتور جیم Inhofe رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا گفت که ☀ prioritises استراتژیک رقابت با چین و روسیه به ویژه در Indo-Pacific theater, سرمایه گذاری در مدرن کشنده مشترک نیروی ترغیب نوآوری در هر سطح از پنتاگون.

"این دو حزبی ☀ است که مورد نیاز یک گام در جهت تقویت امنیت ملی و اولویت بندی ملی و دفاع از منابع است. آن را فراهم می کند و نیروهای ما با یک خوبی سزاوار پرداخت افزایش و ابزار برای محافظت از سلامت و رفاه از نیروهای ما و خانواده های آنها گفت:" رتبه بندی عضو سناتور جک رید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن