زائران وارد مکه برای کوچک حج در میان همه گیر

توسط: AP | دبی | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 3:26:01 pm زائران رسیدن به King Abdulaziz فرودگاه

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399
توسط: AP | دبی | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 3:26:01 pm
Hajj, Hajj pilgrimage, Hajj pilgrimage Mecca, Mecca Hajj pilgrimage, World news, Indian Express زائران رسیدن به King Abdulaziz فرودگاه برای حج به مکه در شهر جده عربستان سعودی روز شنبه 25 ژوئیه سال 2020 است. (گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه ها از طریق AP)

حجاج در آغاز ورود به مکه برای یک شدت مدرج به پایین حج به عربستان مقامات تعادل پادشاهی نظارت یکی از اسلام ارکان کلیدی و ایمنی بازدید کنندگان در مواجهه با جهانی همه گیر.

حج که روز چهارشنبه آغاز می شود به طور معمول به تساوی حدود 2.5 میلیون نفر به مدت پنج روز شدید عبادت در یکی از بزرگترین تجمعات از مردم از سراسر جهان است.

در این سال عربستان سعودی در حج گفت بین 1000 و 10000 نفر در حال حاضر ساکن در انگلستان خواهد بود و مجاز به انجام حج.

دو سوم از این زائران خواهد بود از میان ساکنان خارجی در عربستان سعودی و یک سوم خواهد بود عربستان شهروندان است.

پادشاهی یکی از خاورمیانه بزرگترین شیوع کروناویروس با بیش از 266,000 گزارش شده عفونت از جمله 2,733 مرگ و میر.

Fatin داوود 25 ساله مالزی تحصیل در رشته زبان عربی در عربستان سعودی شد و در میان چند را انتخاب کنید که نرم افزار برای حج تصویب شد. پس از انتخاب, عربستان وزارت بهداشت مقامات به خانه او آمد و آزمایش او برای COVID-19 ویروس.

او پس از آن با توجه به بند الکترونیکی است که مانیتور خود را جنبش و گفت: به قرنطینه برای چند روز در خانه.

پس از آن داود نقل مکان کرد و به یک هتل در مکه جایی که او باقی می ماند در نفس و انزوا و هنوز هم با پوشیدن الکترونیکی بند است. یک جعبه بزرگ از مواد غذایی با تحویل به اتاق هتل خود را سه بار در روز به عنوان او آماده برای شروع حج.

آن باور نکردنی بود. این احساس حقیقی به خاطر من نیست در انتظار دریافت آن را," او گفت: از شور و هیجان خود را زمانی که او در بر داشت او انتخاب شد. داوود گفت: او را دعا برای پایان COVID-19 و برای وحدت در میان مسلمانان در سراسر جهان است.

من مطمئن هستم که اقدامات ایمنی گرفته شود و این تنها چیزی است که ما نیاز به انجام به زائران این است که به دنبال دستورالعمل و تلاش ما برای حمایت از هر یک از دیگر," او گفت:.

در حالی که خود منزوی شده است و عاطفی به چالش کشیدن داود گفت: او بخشی از یک گروه از حدود 10 مالزی و سنگاپور زائران اتصال آنلاین و به اشتراک گذاری راهنمایی و مذهبی تمرینات به حفظ مشغول است.

دولت عربستان است و پوشش هزینه های تمام زائران در این سال ارائه آنها را با وعده های غذایی در هتل محل اقامت, حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی. به طور معمول حج می تواند هزاران دلار هزینه برای زائران که صرفه جویی یک عمر برای این سفر است.

آن را نیز تولید میلیاردها دلار درآمد در هر سال برای عربستان سعودی است.

پادشاهان سعودی را برای نسل فرض بر این عناوین به عنوان متولیان اسلام مقدس ترین سایت و نظارت خود را از حج است یک منبع از اعتبار و نفوذ در میان مسلمانان در سطح جهان است. عربستان سعودی هرگز لغو حج در نزدیک به 90 سال از کشور تاسیس شد.

برای اولین بار در عربستان تاریخ هیچ زائران از خارج از کشور بودند مجاز به شرکت در حج با توجه به نگرانی در مورد کوروناویروس و ازدحام بیش از حد.

آن را یک خروج آشکار از سال های گذشته زمانی که برخی از 2 میلیون زائر از بیش از 160 کشور هجوم آورده به مکه برای آئین های معنوی بیشتر از سراسر آسیا و آفریقا است.

اگر چه حج اغلب تساوی تمام گروه های سنی زائران در این سال بودند باید بین سنین 20 و 50 و در سلامت خوب است.

طاقت فرسا مراسم حج ارائه یک تجربه عمیق برای مسلمانان با وفادار اغلب گریه خود را کف دست کشیده به سمت آسمان در دعا و توبه. حج لازم است از همه سفت مسلمانان یک بار در طول عمر.

در این سال زائران باید پوشیدن ماسک و تنها قادر به نوشیدن آب مقدس از چاه زمزم در مکه است که آماده در بطری های پلاستیکی. سنگریزه برای ریخته گری دور بد است که معمولا توسط زائران حج همراه مسیرهای سترون خواهد شد و صعود قبل از توزیع به زائران.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن