مطابق با لایحه دولت کارگر قرارداد در هوا به عنوان مینه سوتا قانونگذاران وارد آخرین روزهای

در یک پیوند آن هنوز روشن نیست که قوه مقننه با تصویب یک پیوند لایحه. رهبران در تقسیم خانه ملت مخالفت در مورد ای

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

در یک پیوند آن هنوز روشن نیست که قوه مقننه با تصویب یک پیوند لایحه.

رهبران در تقسیم خانه ملت مخالفت در مورد اینکه آیا آنها باید به تصویب دولت کارگر قرارداد داده شده دولت پیش بینی شده 2.4 میلیارد دلار کسری بودجه.

برنامه ریزی برای مرحله بعدی COVID-19 کمک به کمک به پرداخت اجاره, ساخت پهنای باند و وام کسب و کار کوچک هنوز در مذاکرات است.

و جمهوری خواهان در مجلس سنا به دنبال گرفتن بخشی از خود را در زمان باقی مانده به مطمئن شوید که آنها می تواند یک بررسی فرماندار قدرت اجرایی در مقابله با کروناویروس پاسخ پس از آنها به سمت چپ خیابان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قانونگذاران باید تا نیمه شب سهشنبه, مارس 17 به قرار دادن کسب و کار خود را برای سال 2020 جلسه قانونی. در اینجا چیزی است که آنها هنوز هم باید برای حل و فصل قبل از زمان اجرا می شود خارج.

مطابق با لایحه و یا بدون اتصال لایحه ؟

قانونی رهبران و فرماندار گفت: آنها در مذاکرات بسته به نوشتن یک پیوند لایحه هر چند در مورد جزئیات این پیشنهاد هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده است.

خانه مجموعه را به یک رای در یک پیوند لایحه شنبه در طبقه با وجود نظرات از خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج روز قبل از آن نشان می دهد که اقلیت حزبی را مسدود پیشنهاد پس از Walz تمدید دولت در زمان صلح و اورژانس و با فرمت خود را گسترده تر قدرت به صدور دستورات است.

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake روز جمعه گفت که او با اعتماد به نفس اندازه گیری خواهد با تصویب این آخر هفته و او با اشاره به برآورد برچسب قیمت بالاتر از 1 میلیارد دلار. Walz و مجلس ملیسا Hortman D-بروکلین پارک نیز گفت: آنها امیدوار بودند این لایحه را تصویب قبل از زمان فرار از قانونی در جلسه.

"من کاملا متعهد به گرفتن یک پیوند لایحه انجام شود. من امیدوارم که آن را می شود انجام می شود در این جلسه" Gazelka گفت. "ما می دانیم یکشنبه شب اگر آن اتفاق می افتد."

قانونگذاران نامیده می شود می تواند برای حداقل یک جلسه ویژه در ماه ژوئن در نظر گرفتن فرمت دولت در زمان صلح و اورژانس و آنها می تواند با تصویب یک پیوند لایحه پس از آن اگر آنها نمی تواند در رسیدن به توافق در این آخر هفته.

اما قانونی رهبران حمایت برای تصویب یک و دادن جوامع و کارگران ساخت و ساز یک بازی برنامه ریزی هر چه زودتر.

"اگر ما سقوط بر روی آن کار و سپس تاثیر بازدید جوامع بنابراین برای ما به مرحله تا پایان ما از این معامله و دیدار با کسانی که نیازهای برآورده نشده است که واقعا مهم است" Hortman گفت.

Gazelka گفت: قانونی رهبران نیز اولویت لایحه مالیات که می تواند کمک به بیش از قانونگذاران جمهوری خواه در هیئت مدیره با حمایت از یک اتصال پیشنهاد.

فشار برای بازگشایی دولت کارگر قرارداد

با دو روز باقی مانده در جلسه قانونی جمهوری خواهان و دموکرات ها در gridlock در مورد تصویب دولت کارکنان قرارداد.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz اداره و 11 اتحادیه های کارگری به نمایندگی از کارکنان دولت زده یک معامله در قرارداد سال گذشته است که شامل یک 2.25 درصد افزایش شروع تابستان گذشته و 2.5% افزایش در ابتدای ماه جولای. حدود 50000 عمومی کارکنان مجموعه به توان نهفته در تصمیم گیری.

توافق رهبران سنا و همچنین در مجلس گفت: دولت باید با مذاکره مجدد قرارداد به عنوان دولت مواجه پیش بینی شده $2.4 میلیارد دلار کسری بودجه در دولت در دو سال 48 میلیارد دلار صرف برنامه شد.

"هنگامی که این قرارداد بودند مذاکره ما در بهترین زمان از لحاظ اقتصادی" از سوی دیگر ، علامت گذاری قرآن R-North Branch گفت: به عنوان یک کلکسیون گرفت تا یک پیشنهاد برای مذاکره مجدد قرارداد چهار شنبه. "در حال حاضر ما در بدترین زمان تنها به صدر با رکود بزرگ."

دولت شروع انجماد غیرضروری استخدام به پیش بینی بودجه و وزارت امور خارجه در کمیسیون و فرماندار در زمان 10% کاهش پرداخت. یخ در وزارت امور خارجه استخدام شد و انتظار می رود برای نجات دولت 100 میلیون دلار از طریق ژوئیه 2021.

مینه سوتا در مجلس نمایندگان روز دوشنبه تایید قرارداد با وجود نگرانی از توافق قانونگذاران و یکی DFLer در مورد تاثیر این افزایش به بودجه دولت است.

و Walz روز جمعه گفت که او هیچ برنامه ای برای بازگشایی مذاکرات قرارداد.

"من قطعا نمی خواهید به مذاکره و آنها را بر روی خود و یا درخواست نماینده مجلس برای انجام این کار است. آنها توافق شد" Walz گفت. "مذاکره از یک قرارداد است و هیچ ربطی به یک پیوند لایحه آن را تا به چیزی برای انجام با مالیات آن است که یک مسئله جداگانه است."

اورژانس قدرت ضربه عصب

در ضمن جمهوریخواه دولت سناتور سوال که آیا Walz برگزار کرده است بیش از حد یک طرفه قدرت در طول همه گیر پاسخ و تصویب لایحه جمعه به نیاز ورودی بیشتر از دولت سیاسی تقسیم مقننه.

Walz امضا اولین زمان صلح و اورژانس اعلامیه در مارس 13, اجازه می دهد خود را در قانون اساسی قدرت را به تصمیم گیری سریع در پاسخ به همه گیری بدون نیاز به موافقت با همه 201 قانونگذاران ایالتی. دو ماه بعد توافق قانونگذاران گفت که آنها باید بیشتر از یک می گویند در پسوند اضافی.

"چه مدت است که این یک اورژانس پرسید:" از سوی دیگر ، مریم Kiffmeyer R-دریاچه بزرگ گفت. "آن 30 روز پس از آن یکی دیگر از 30 روز پس از آن یکی دیگر از 30 روز ؟ وجود دارد هیچ بررسی هیچ موجودی به این قدرت؟"

سوال مقننه جمهوری خواهان می پرسید این است که آیا Walz همراه با شورای اجرایی باید قدرت به گسترش طول خود را اضطراری اعلام و در نتیجه توانایی های خود را به دستور اجرایی بدون قانونگذاران' تصویب.

حزب دموکرات روز جمعه retorted که قانونگذاری می کند در حال حاضر می گویند: اگر آنها فکر می کنم Walz از خط, دولت, مجلس نمایندگان و سنا می توانید تصمیم بگیرید که با اکثریت رای به ابطال بیانیه خود را. اما نیاز به تصویب قانونی قبل از اورژانس قدرت رفتن به محل می تواند تاخیر و سیاسی این روند شکست نقطه از سرعت عمل اورژانس قدرت.

سناتور. نیک Frentz D-نورث منکیتو گفت: این پیشنهاد اجازه می دهد تا "یک اتاق برای برگزاری یک وضعیت اضطراری را به گروگان گرفتند." او با تشبیه این لایحه به درخواست یک آتش نشان برای نجات یک ساختمان در حال سوختن پس از آن نیاز به لوازم ایمنی فردی آتشنشان برای تشکیل 201 قانونگذاران برای تصویب اکثریت قبل از کمک به.

این لایحه اولیه نویسنده بهداشت ، دیوید Osmek R-تپه گفت: او موافقت کرد که coronavirus اورژانس بود در ماه مارس زمانی که Walz صادر اول خود را اعلام اما گفت: "پس از یک طول خاص از زمان من شروع به سوال که چرا ما نمی خواهد حرکت به عقب به طور منظم حالت عادی از عملیات دولت."

قانونگذاران نیز در تقابل مورد فرماندار اقتدار به تخصیص فدرال coronavirus پاسخ وجوه. سنا رای به نیاز اضافی نظارت بر نحوه فدرال امداد بودجه دولت صرف شده است. اما DFL-چراغ خانه است گفت: یک موجود شورای قانونگذاری رهبران که وزن در خرید بیش از 1 میلیون دلار کافی است.

دور دیگری از COVID-19 کمک

مجلس نمایندگان و سنا هر یک از پیشرفته برنامه ریزی برای اولویت های بعدی خود را برای COVID-19 کمک از جمله کمک های مسکن, کمک های مالی برای افزایش پهنای باند و کسل کننده مالی درد احساس شده توسط کسب و کارهای کوچک, اما آنها تا به حال هنوز گیر موافقت نامه در مقدار دلار یا دقیقا همان چیزی است که در بسته نگاه می خواهم.

Gazelka و Walz روز جمعه گفت: قانونی رهبران هنوز در مذاکرات درباره دور بعدی کمک اما تا به حال مشابه هدف و احساس اعتماد به نفس آنها می توانید یک بسته تایید این آخر هفته.

قانونگذاران نیز می تواند تایید COVID-19 امداد در طول یک ویژه قوه مقننه جلسه میله میله برای 12 ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن