بریتانیا به تغییر قوانین مهاجرت اگر چین تحمیل قانون تامین در هنگ کنگ: Johnson

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 7:39:08 am نخست وزیر بریتانیا افزود که چین تصمیم به ا

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 7:39:08 am
uk prime minister boris johnson, boris johnson britain, nhs boris, doctors nhs coronavirus europe, latest news نخست وزیر بریتانیا افزود که چین تصمیم به اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ را "محدود کردن آن آزادی و به طور چشمگیری تضعیف استقلال خود را". (گتی ایماژ)

بریتانیا آماده است برای تغییر آن قوانین مهاجرت اگر چین تحمیل امنیت ملی قانون در هنگ کنگ, انگلیسی, نخست وزیر بوریس جانسون " روز پنج شنبه در یک op-ed برای جنوب چین صبح پست.

"پس از تحویل در سال 1997 کلیدی بوده است گرانبها مفهوم "یک کشور و دو سیستم', مندرج در هنگ کنگ قانون اساسی و بیمه اعلامیه مشترک امضا شده توسط بریتانیا و چین" جانسون نوشت.

نخست وزیر بریتانیا افزود که چین تصمیم به اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ را "محدود کردن آن آزادی و به طور چشمگیری تضعیف استقلال خود را".

وی چین را گام بودن در تضاد با تعهدات خود تحت بیانیه مشترک.

"اگر چین تحمیل آن امنیت ملی قانون دولت بریتانیا را ما تغییر قوانین مهاجرت" جانسون گفت.

تحت تغییر دارندگان ملی بریتانیا در خارج از کشور گذرنامه از هنگ کنگ خواهد بود اجازه ورود به انگلستان برای تجدید دوره 12 ماه و با توجه بیشتر مهاجرت به حقوق او اضافه کرد: "از جمله حق کار که می تواند محل آنها را در یک مسیر به شهروندی".

در مورد 350,000 از خاک است مردم در حال حاضر برگزاری چنین گذرنامه و یکی دیگر از 2.5 میلیون خواهد بود واجد شرایط برای درخواست آنها جانسون گفت.

چین پارلمان در هفته گذشته تایید تصمیم به ایجاد قوانین برای هنگ کنگ برای جلوگیری از فتنه تجزیه طلبی و تروریسم و دخالت خارجی. سرزمین اصلی امنیتی و اطلاعاتی عوامل ممکن است مستقر در این شهر برای اولین بار.

در روز سه شنبه, بریتانیا هشدار پکن به قدم به عقب از آستانه بیش از امنیت ملی قانون در هنگ کنگ گفت: آن را در معرض خطر از بین بردن یکی از جواهرات آسیا اقتصاد در حالی که باعث خرابی شهرت چین است.

هفته گذشته رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستور دولت برای آغاز فرایند از بین بردن ویژه ایالات متحده برای درمان هنگ کنگ برای تنبیه چین است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن