بلیک Cashman را rookie NFL فصل به پایان رسید اوایل اما سابق Gophers linebacker می داند که او متعلق

قبل از مینه سوتا مجموعه مدرن-عصر رکورد با پنج پیش نویس میدارد در آوریل Cashman تنها Gophers بازیکن گرفته در سا

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

قبل از مینه سوتا مجموعه مدرن-عصر رکورد با پنج پیش نویس میدارد در آوریل Cashman تنها Gophers بازیکن گرفته در سال 2019 رفتن در دور پنجم به New York Jets. جایگاه او بزرگ شد به زودی پس از فصل آغاز شده است.

در 2 هفته حدود سه ساعت قبل از کیکآف از دوشنبه شب فوتبال جت در داخل linebackers مربی فرانک بوش گفت Cashman او اولین NFL شروع می شود.

"شما بهتر بود rookie" او به او گفت.

چرا که او به تیم اول تکرار در عمل Cashman نمیفهمد او در بازی سوم پایین بسته و در تیم های ویژه مانند او در فصل بازکن در برابر صورتحساب. اما تنها پس از 21 دفاعی جرقه بزند خود را در اولین Cashman بازی تمام 67 دفاعی بازی می کند در برابر کلیولند ساخت شش دنده و گرفتن اعتبار برای نیمی از گونی در بیکر میفیلد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من بازی یک بازی بسیار مناسب و معقول و حتی یک تعریف از (جت دفاعی هماهنگ کننده) گرگ ویلیامز" Cashman گفت. "که خوب بود."

در هفته 3 Cashman تا به حال حرفه ای-بالا هشت پردازد در برابر تام بردی پرستان در هفته 3 و به دلیل آسیب به چهار جت linebackers او ثابت در وسط جت, دفاع, ساخت پنج شروع می شود در شش بازی.

بازی های مورد علاقه خود در یک هفته 6 هنگامی که جت های برنده خود را در اولین بازی فصل برابر Dak Prescott حزقیال الیوت و دالاس کاوبویز و او احساس او بازی را بهترین بازی در برابر پلنگ در هفته 8.که او نیز گذشته خود را به خاطر او رنج می برد پایان فصل آسیب دیدگی شانه در طول یک زدن توپ حفاظت مته در تمرین هفته آینده.

Cashman جنگیدند تشخیص اولیه.

"من یک تازه کار هستم و هنوز در تلاش برای کسب احترام از هم تیمی ها و مربیان و ایجاد یک نام برای خودم و زندگی کردن رویای من," او توضیح داد. "من نمی خواهم به آن فرصت فقط به خاطر من در بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز بود."

اما Cashman خود را پاره کرده بود labrum و شکسته خود را شانه و فصل شد kaput با 38 پردازد و نیم-گونی و یک اشتباه بازیابی. پس از عمل جراحی در هر دو شانه خود را در طول چهار سال به عنوان یک لاک پشت نقب زن او می دانست که او در برای بازیابی.

"این خیلی خسته کننده; آن را فقط یک روانی, خرد," او گفت:. "شما همیشه در حال مبارزه با خود درونی خود را در طول آن دوره."

اما Cashman گفت که او به طور کامل بهبود و آماده برای ساخت در rookie فصل است. در اولین نیمی از سال گذشته آغاز شده و به دست آوردن درک بهتر از توهین آمیز طرح ها و تمایلات.

"ما تا به حال بچه ها در اردوگاه های آموزشی که نیمه ورزشکار (من) اما آنها بیشتر می کند و این بخاطر آن است که آنها می دانستند که در آن آنها مورد نیاز بود و سریعتر و آنها پیش بینی همه چیز اتفاق می افتد در این زمینه" Cashman گفت. "آنها فقط چیزهایی را دیدم زودتر از من.

"همانطور که من کردم بیشتر زمان بازی من قادر به انطباق و دیدن کسانی که همه چیز این ... دوم و سوم سال دامپزشکان شاهد شد. من قادر به قرار دادن خودم در موقعیت بهتر به یک اثر در این بازی می شود و بیشتر از تاثیر بازیکن."

Cashman می خواهد به پرداخت آن را به جلو با همکار دشت بهشت بومی کارتر کولین سابق Gophers راش پایان انتخاب شده در دور هفتم توسط New York Giants ماه گذشته. U نیکل بازگشت کریس ویلیامسون نیز تدوین شد توسط غول در دور نهایی.

هر سه سابق Gophers خواهد شد و در همان شهر یک بار تیم مجاز به بازگشت به تمرین و امکانات در میان coronavirus بیماری همه گیر.

"به کسی که من با آن بزرگ شده و یک هم تیمی سابق کالج و همچنین کریس ویلیامسون را از طریق رفتن است که واقعا سرد است — به آن دسته از بچه ها در خارج وجود دارد که من به خوبی می دانم به سهم که NFL تجربه و به اشتراک گذاری این رویای با هم" Cashman گفت.

Cashman منتظر یک بیت برای تبریک کولین اجازه کولین تلفن بازیابی از همان سراسیمگی از تماس ها و متون Cashman از طریق زندگی می کردند یک سال پیش.

"من خیلی افتخار می کنم و خوشحال برای او," او گفت:. "به او گفتم من نمی توانم صبر کنید تا او را به جنگل بتن."

با rookie minicamps به تعویق افتاد, Cashman ارائه شده برای کار کردن با کولین در مینه سوتا و او را نشان می دهد برخی از NFL آموزش است که می تواند در مفید آمده است در حالی که تاکید بر اهمیت ساخت یک اثر در تیم های ویژه به عنوان یک تازه کار.

Cashman تا به حال یکی دیگر از ایده هفته گذشته: شاید درخواست کولین اگر او می خواهد به زندگی با هم در نیویورک یا در نزدیکی تیم جداگانه تمرین و امکانات در نیوجرسی.

"من فکر می کنم که بزرگ خواهد بود" Cashman گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب