مردم چپ بدون COVID-19 آزمون با توجه به ID تایید شکاف

"اما من در انتخابات رول" اما توضیح می دهد. "من فقط در 'پنهان' ثبت نام' همراه با 3,400 دیگر "ناشناس کرده بود."T

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

"اما من در انتخابات رول" اما توضیح می دهد. "من فقط در 'پنهان' ثبت نام' همراه با 3,400 دیگر "ناشناس کرده بود."

TransUnion # teamnigel گفت که "کسانی که ثبت نام به صورت ناشناس در رول انتخاباتی را نمی خواهد به نظر می رسد در باز ثبت نام استفاده شده است که برای این هویت را بررسی می کند."

اگر TransUnion است تنها با استفاده از 'باز' ثبت نام ' این می تواند پیامدهای نه فقط برای کسانی که در 'hidden' ثبت نام (معمولا به دلایل ایمنی خود را) اما به طور بالقوه بسیار بزرگتر از رای دهندگان در 'بسته' ثبت نام کنید.

اما TransUnion گفت # teamnigel که اگر کسی تجربه مسائل را با انتخابات ثبت نام آن را "معنی نیست که آنها می توانید یک کیت تست. انتخابات ثبت نام تنها یکی از منابع مورد استفاده برای تأیید هویت."

هنوز این برگ سوالات پاسخ داده نشده. TransUnion مورد استفاده طیف وسیعی از اقدامات را تأیید اما هویت است. آنها بررسی می شود اما حساب مرتبط با آدرس های اعتباری و برنامه های تقلب هشدارها و قضاوت دادگاه که همه خوب است. و در عین حال هویت او هنوز نمی تواند تایید شده و او نمی تواند یک آزمون.

"من فقط رفتن را به ماندن در'

و او نه تنها یکی است. خدمات درمانی مجله نیز پوشش داده شده که چگونه شکاف در TransUnion پایگاه را ترک کرده اند افرادی که قادر به دسترسی به آزمون. لوئیس o'day در برایتون 'موافقت کرد به او اجازه اطلاعات بررسی می شود با TransUnion اما هویت خود را نمی تواند تایید شده و او گفته بود برای رفتن به یک درایو-از طریق مرکز.' مانند اما او یک ماشین نیست. او اظهار داشت: "من فقط رفتن را به ماندن در خانه من و [سرد و آنفولانزا] پزشکی است."

خدمات درمانی مجله به نمونه های دیگر و شده اند وجود دارد گزارش های دیگر از مشکلات در رسانه های اجتماعی. برخی احساس کردند که اخیر خود در خانه حرکت می کند تا به حال شده است یک عامل در عدم تایید چک. وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی کاهش یافته و برای تایید به HSJ یک درصد از چگونه بسیاری از مردم قادر به عبور از احراز هويت.

اما خود اوضاع رو بدتر زمانی که شریک زندگی خود را نیز پایین آمد با علائم این بار شدید تر است. او اقدام به دریافت یک خانه کیت تست اما TransUnion قادر به تایید هویت خود را. دیگر کسی نمی تواند تایید آزمون دیگری است که نمی تواند تحویل داده می شود.

"در پایان روز" اما می گوید: "من باید اجازه داده شده تست. من در انتخابات رول من حساب های بانکی ثبت نام به این آدرس. چه چیز دیگری می تواند آنها نیاز دارید؟"

چه کس دیگری است که از مطالعه حذف شدند ؟

با تکیه بر اعتبار آژانس به منظور بررسی هویت قبل از تحویل خانه کیت تست نامتناسب اثرات افرادی که کمتر به احتمال زیاد به تصویب چنین چک - شاید به دلیل مکرر خانه حرکت می کند - و یا که با احتیاط از آنها شاید به دلیل داشتن بدهی های, کار در اقتصاد غیررسمی و نه داشتن یک حساب بانکی و یا داشتن نامشخص وضعیت مهاجرت.

افراد در این گروه عبارتند از پناهجویان, پناهندگان, مسافران, کارگران جنسی و افرادی که ممکن است با ثبات آدرس مانند خشونت خانگی بازماندگان. این گروه نیز به احتمال زیاد بیشتر در معرض این ویروس با توجه به سلامت نابرابری محرومیت به سر می برند و محل اقامت.

دولت در پاسخ به نقطه افرادی که هویت را نمی توان تایید نسبت به رانندگی از طریق مرکز آزمون گفتن # teamnigel: "اگر یک فرد است که قادر به تایید هویت خود را, آنها هنوز هم می تواند دسترسی به فرد سریع COVID-19 تست در ده ها تن از منطقه ای مراکز آزمون و موبایل تست واحد در سراسر کشور است. دولت متعهد به حصول اطمینان از هر کسی که نیاز به یک آزمون می توانید یک آزمون است."

اما افراد در معرض خطر و یا گروه های اقلیت از جمله افرادی هستند که در معرض خطر بالاتر ابتلا به این ویروس هستند کمتر احتمال دارد به دسترسی به یک ماشین از مردم سفید. و مردم با نامشخص وضعیت مهاجرت ممکن است یک حق قانونی برای رانندگی در همه.

به عنوان یک نتیجه از برخی از آسیب پذیر ترین افراد در معرض خطر مضاعف محروم از یک سیستم تست که متکی بر اتمام اعتبار آژانس برای ارائه: اول این که نمی توان آنها را شناسایی و دوم به دلیل آنها نمی توانند رانندگی به مرکز آزمون.

برخی از افراد نیز ممکن است تمایلی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود را با TransUnion در همه. یک سال 2017 نظرسنجی نشان می دهد که اکثر مردم نمی اعتماد شرکت های خصوصی با داده های خود را.

این است که یک موضوع خاص برای افراد با نامشخص وضعیت مهاجرت که ممکن است تا به حال تجارب منفی با خدمات عمومی با توجه به دولت "محیط خصمانه" سیاست.

بهداشت و درمان خیریه پزشکان جهان توضیح می دهد که چگونه "ترس و بی اعتمادی بهداشت حرفه ای بیمه خدمات درمانی و دولت ناشی از قانون را افزایش می دهد که برخی از گروه های در معرض خطر از جرمانگاری [...] در حال جلوگیری از افرادی که به دنبال مشاوره و بهداشت و درمان برای COVID-19.'

و یک گزارش منتشر شده توسط موسسه زنان برای زنان پناهنده یافت که 'به شدت' زنان به دنبال پناهندگی آنها مورد بررسی 'با COVID-19 را آزمایش و زنانی که تلاش کرده بودند غالبا گفته آنها نیاز به یک ماشین برای دسترسی به درایو-از طریق آزمایش."

دولت وعده داده شده "جهان-ضرب و شتم" تست و ردیابی سیستم. اما این همه اتفاق می افتد در یک زمینه که در آن بیمه خدمات درمانی تست و ردیابی سیستم است که هنوز هم شکست برای رسیدن به هزاران نفر از مردم در بیشتر تحت تاثیر قرار فقیرترین مناطق کشور است.

ما نمی نیاز به یک جهان-ضرب و شتم سیستم فقط یک سیستم است که با این نسخهها کار – از جمله فقیرترین و آسیب پذیرترین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن