در ارمنستان یک ویژگی جدید مالیاتی دهید بحث در مورد عدالت اجتماعی

در مصاحبه با # teamnigel اقتصاددان Suren Parsyan که سر از تحقیقات اقتصادی در ارمنستان انقلابی فدراسیون اداره ا

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

در مصاحبه با # teamnigel اقتصاددان Suren Parsyan که سر از تحقیقات اقتصادی در ارمنستان انقلابی فدراسیون اداره اظهار داشت که پیشنهاد مالیات بر ملک در نظر گرفته نمی تواند عدالت اجتماعی اصلاحات به عنوان آن می تواند تاثیر فقیر جوامع در ارمنستان. "فقیر دریافت پرداخت های رفاهی از دولت و مالیات آنها را بیشتر در طول یک بیماری همه گیر است غیر منطقی" Parsyan گفت. "مانند این است که به آنها کمک کند و سپس آن را به عقب."

با توجه به داده های رسمی, متوسط حقوق ماهانه در ارمنستان است 135,000 افراد ناشناس ($280) در حالی که متوسط حقوق و دستمزد است و حتی پایین تر است. همان کسانی که آمار دولت که 23.5 درصد از جمعیت ملی زیر خط فقر.

در پاسخ به این خطر از خانواده های کم درآمد قادر به پرداخت مالیات بر دارایی, معاون وزیر دارایی آرمان Poghosyan گفت که پرداخت مالیات خواهد بود قابل کنترل برای اکثریت مردم کم درآمد ذکر است که تدریجی چهار سال اجرای طرح طراحی شده بود.

تسوینر Vardanyan یک نماینده در ارمنستان حاکم من قدم ائتلاف توجیه منطق دولت گفت که "زمانی که ما معرفی تخت مالیات بر درآمد آن را در حال حاضر اعلام کرد که منطق ما در سیاست های مالیاتی خواهد بود و نه مالیات بر درآمد, اما در مالیات بر املاک و هزینه". Vardanyan ادعا ارمنستان مخالفان دستکاری شماره تماس آن را "یک پروژه برای افزایش مالیات".

Hovik Aghazaryan دیگر نماینده از ائتلاف حاکم گفت: در مصاحبه ای که فکر می کند زندگی مردم در مرکز شهر ایروان که قادر به پرداخت مالیات بر اموال باید خود را به فروش آپارتمان و "حرکت به بیشتر فروتن آپارتمان در جایی دیگر و لذت بردن از پول را نجات داد".

چه تغییراتی

در ارمنستان بسیاری از املاک و مستغلات مشمول مالیات نیست و بیشتر زیر مشمول مالیات. دلیل آن این است که مالیات جمع آوری شده است با توجه به ثبت ارزش املاک و مستغلات است که به عنوان یک قاعده بسیار پایین تر از ارزش بازار آن است.

برای مقابله با این و آن عبارت تقویت بودجه های محلی دولت ارمنستان در حال برنامه ریزی برای معرفی یک شش مرحله مالیاتی, سیستم, تحت, که بیشتر اموال رجیستری زمین ارزش بیشتر مالیات پرداخت می شود. نرخ مالیات متفاوت خواهد بود برای آپارتمان ها و خانه ها.

در 2019, رییس کمیته امور خارجه از املاک و مستغلات آغاز روند ارزیابی مجدد (آخرین زمان ثبت ارزش شد و مورد ارزیابی قرار بود در سال 2002) با هدف equalising رجیستری و ارزش بازار املاک و مستغلات. این روند در حال انجام است. این کمیته مجموعه زمین مقادیر رجیستری با توجه به ویژه منطقه بندی سیستم. به روز رسانی های اخیر معرفی 20 منطقه جدید (به جای قبلی 17), 10 که در ایروان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن