ساعت Oli دهکدهای از دست اخلاقی و سیاسی زمینه را برای حکومت: کنگره نپال

توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 10:43:37 pm نپال نخست وزیر KP Sharma Oli. (فایل) مخ

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 10:43:37 pm
Nepal Communist Party, Nepal prime minister, Nepal PM, KP Sharma Oli, Pushpa Kamal Dahal ‘Prachanda’, world news, Indian Express نپال نخست وزیر KP Sharma Oli. (فایل)

مخالفت کنگره نپال روز چهارشنبه به شدت محکوم کرد نخست وزیر KP Sharma Oli به اظهارات بحث برانگیز در ایودیا و گفت که او "از دست اخلاقی و سیاسی بر اساس" به حکومت این کشور است.

این حزب همچنین به دنبال رسمی از حزب کمونیست نپال (NCP) و دولت نخست وزیر است که اظهارات ایودیا نهفته در Birgunj و رم متولد شد.

در بیانیه کنگره نپال سخنگوی Bishwo Prakash شارما گفت "به شدت مخالف با نخست وزیر اخیر اظهارات و رفتار". او گفت: نخست وزیر Oli است "از دست اخلاقی و سیاسی اساس به حکومت" کشور است.

"آیا نخست وزیر ترکیه در بیانیه ای رسمی از نظر دولت و یا نه باید آن را روشن ساخته است." "این مایه تاسف است که در چنین گریم بار نخست وزیر مسئولیت ایستاده در یک گوشه در حالی که اقدامات خود را ایستاده در دیگر," او گفت:.

"این است که تا حد حاکم CPN به تصمیم بگیرد که آیا به طور کامل تغییر نخست وزیر تفکر سبک کار بیان و عمل و یا به تغییر نخست وزیر خود" شارما گفت. Oli در حال حاضر مواجه با مخالفت های شدید از خود رهبران حزب که در حال فشار برای استعفای خود را بیش از او استبدادی سبک از عملکرد قبلی و ضد هند در بیانیه ای.

"نخست وزیر Oli را فراموش کرده است, شیوه های اساسی و حساسیت و در حال اجرا به دولت های شخصی خود را هوی و هوس" شارما در بیانیه ای گفت:.

کنگره نپال جوانان رهبر و مجلس از کاتماندو Gagan تاپا گفته است که نخست وزیر Oli ساخته شده این بیانیه به عمد به صرفه جویی در صندلی خود را در زمانی که داخلی دشمنی که در درون حزب حاکم است. "این یک تلاش عمدی برای صرفه جویی در صندلی خود را با استفاده از سیاسی کاری" او هنوز توییتی.

در همین حال گروهی از هندو جوانان و Sadhus صحنه تظاهرات ضد دولتی تجمع در جنکپور زادگاه سیتا, اعتراض Oli اظهارات. آنها فریاد زد: anti-Oli شعارها و خواسته نخست وزیر به برداشت بیانیه خود را.

Oli بیانیه به صدمه زدن به احساسات کرور از مسلمانان در سراسر جهان گفت: Baj Jha رئیس هندو Parishad نپال. به طور مشابه Ramnandiya Vaishnavi Sangh نیز مخالف Oli اظهارات. نخست وزیر بیانیه اتحاد صدمه دیده سن ارتباط بین نپال و هند این سازمان گفت.

چندین بالا نپال رهبران سیاسی از احزاب مختلف باید ناودان Oli برای ساخت "بی معنی و بی ربط" سخنان و خواسته او را به عقب نشینی و بحث برانگیز بیانیه. در بیانیه وزارت امور خارجه روز سه شنبه تصریح کرد که اظهارات نخست وزیر Oli "در ارتباط نیست به هر گونه سیاسی موضوع و به هیچ وجه قصد در همه به صدمه زدن به احساسات و عواطف از هر کسی."

آن بیشتر تاکید کرد که اظهارات "بودند نه به معنای عیب دار کردن اهمیت ایودیا و ارزش های فرهنگی آن خرس."

"شده اند وجود دارد چند اسطوره ها و منابع مورد Shri Ram و مکان های مرتبط با او نخست وزیر بود به سادگی با تاکید بر اهمیت مطالعات و تحقیقات گسترده جغرافیای فرهنگی رامایانا نشان دهنده برای به دست آوردن حقایق در مورد Shri Ram, رامایانا و مکان های مختلف مرتبط با این تمدن غنی" وزارت گفت.

نپال نخست وزیر سابق Baburam Bhattarai است گفت: "ساعت Oli اظهارات عبور کرده اند محدود است. افراط گرایی تنها باعث ایجاد مشکل است."

در طعنه آمیز خود اظهار Bhattarai گفت: "در حال حاضر اجازه دهید به امید شنیدن جدید Ramayan از Kaliyug از ساعت Oli." رهبر ارشد این حکم NCP Bam Dev Gautam گفت که نخست وزیر Oli باید برداشت خود را از اظهارات بحث برانگیز در ایودیا. "از جمله بی معنی و بی ربط اظهارات یک فرد از موقعیت بالا آسیب کشور اعتبار" گفت: Bishnu مي معاون رئیس کمیته تبلیغات حزب حاکم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن