بک لینک PBN (پی بی ان) - خدمات سئو (SEO)

همۀ این ها را گفتیم تا بگوئیم از روش وبلاگ نویسی مهمان نباید تنها برای ساخت بک لینک استفاده شود چرا که گوگل در

توسط NEWSATROPAT در 1 بهمن 1399

همۀ این ها را گفتیم تا بگوئیم از روش وبلاگ نویسی مهمان نباید تنها برای ساخت بک لینک استفاده شود چرا که گوگل در پیدا کردن لینک های بی کیفیت و کم ارزش بسیار دقیق شده است. زمانیکه گوگل یک بک لینک به سایت شما را مشاهده میکند به انکر تکست توجه زیادی داشته و عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به سایت شما در این عبارت خواهد بود. وبلاگ نویسی مهمان یا Guest Blogging به روند نگارش و نوشتن یک مطلب در وب سایتِ دیگران با هدف جذب ترافیک برای وب سایت خود گفته می شود. در این مقاله سعی کردیم روش های ساخت بک لینک را معرفی کنیم که برای هر نوع وب سایت و تجارتی کاربردی باشند. در این صفحه تایم لاینی را مشاهده می کنیم که در آن نحوۀ شکل گیری ژانرهای مختلف موسیقی راک، طی 100 سال اخیر با رسم شکل مشخص شده است. آیا باید از ماه های اول سایت لینک سازی را شروع کنیم ؟

باید ببنید آیا همه سایت ها از طرح، نویگیشن و رنگهای مشابهی استفاده میکنند؟ اگر چندین سایت دارای نمایهٔ لینک مشابهی هستند یا همهٔ اونها چندبار به یه وبسایت لینک شدهاند (خصوصاََ در جاییکه بنظر میرسه اضافه ست یا اصلاََ مربوط نیست) میتونیم نتیجه بگیریم که این سایت بخشی از یه پی بی انه یا حداقل در حال فروش لینک هاست. البته منطقی که گوگل دنبال میکنه رو باید در نظر بگیریم و اون اینه که چون شما محتوای باکیفیت تولید میکنید پس باید از سمت وب سایت های غریبه و خارجی لینک بشین نه اینکه خودتون برای خودتون از طریق شبکهای از وبلاگ ها لینک بسازین! حال چگونه بک لینک رایگان بگیریم؟ این روش با روش ساخت بک لینک از طریق لینک های شکسته، تفاوت کوچکی دارد. از طرفی، در صنایع تازه تاسیس و در حال رشد این امکان وجود دارد تا با وبلاگ نویسی و راه اندازی فُروم فرصت های بسیاری برای ساخت لینک بیلدینگ به دست آورد.

این فهرست ها توجه افراد یا وب سایت هایی که در این لیست ها وجود دارند را جلب می کند. شما در این سایت و اینگونه سایت ها می توانید آدرس وب سایت خود را سایت نموده و از بیش از 500 سایت مختلف بک لینک رایگان دریافت نمایید. این یکی از مواردی است که هنگام خرید بک لیک باید به آن توجه نمایید. فرض ابتدایی این است که شما باید محتوایی تولید کنید تا با استفاده از آنها بتوانید لینک بسازید. اگرچه اشاره کردیم که محتوای PBN باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد، اما از صاحبان مشاغل پول میگیرد، به همین دلیل خوانندگان با مقالات کم کیفیتی مواجه می شوند. Open Site Explorer ابزار بسیار خوبی برای یافتن این لینک هاست. ساخت بک لینک با روش لینک شکسته روش بسیار محبوبی است که در آن لینک جدید و سالمی، جایگزین یک لینک خراب می شود. تکنیک های بسیاری برای ایجاد لینک وجود دارد، و در حالیکه آنها با مشکل روبرو هستند، کارشناسان سئو بر این باورند که ایجاد لینک یک یا ازسخت ترین قسمت های کار آنهاست. هدف ما از این مقاله یه توضیح مختصر راجع به پی بی ان ها و راههای تشخیص اوناست، اصلا فلسفه وجود PBN ها چیه و چرا تشکیل شدند؟

سایت های مختلفی برای فروش بک لینک وجود دارد اما ما در این مقاله بدون اتلاف وقت به سراغ ویدیو های آموزش ساخت بک لینک برای سایت میرویم. این نوع لینک ها، لینک هایی هستید که به صفحه ای از وب سایت که دیگر وجود ندارد، اشاره می کنند. می توانید از طریق ابزارهای TinEye یا Google Image بفهمید که کدام وبمسترها از تصاویر وب سایت شما استفاده می کنند. مطمئن شوید که سایت شما به راحتی قابل استفاده است و افراد با آن راحت هستند. امیدوارم که نظرت را راجع به این پُست برایم ارسال کنی. به همین دلیل توصیه می شود تحت تاثیر هزینه های بالا قرار نگیرید زیرا، همواره قیمت بالا به منزله داشتن کیفیت نیست و تنها چیزی که کیفیت را آشکار می کند نتیجه و بازدهی مثبت یا منفی سایت است. ممکن است به خاطر دستیابی به امنیت بیشتر ، بخواهید برای هر سایت حساب های اجتماعی خاص خود را در انواع شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

با این حساب سایت های زیادی بهوجود اومدن که با روشهای مختلفی برای خودشون لینک سازی و کسب درآمد میکردن، روشهایی مثل ثبت نام در سایتهای دایرکتوری، تبادل لینک دوطرفه و سه طرفه، و به این ترتیب یکی از تکنیکهای مهم و تاثیرگذار سئو شد. حتی اگر به نظر برسد که با استفاده از آن استراتژیها میتوانید رتبههای بالایی را کسب کنید، این زمان خوبی سپری میشود. حقیقتاََ مالکیت چند وبسایت زیاد دلیل خوبی نیست که بگیم فلان سایت بخشی از PBN ست. از طرف دیگر گفته شد هر نوع بک لینکی هم مناسب نیست. به دست آوردن بک لینک های باکیفیت آسان نیست. پس کدهای منبع رو در مرورگرتون جست و جو کنید و همچنین به روند آپدیت محتوا دقت کنید! احتمالاً نمونه هایی از این نوع محتوا را مشاهده کرده اید. اغلب مشتریان ما در بین یک تا دو ماه تغییر محسوسی را در نتایج خود احساس می کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن