مسخره مراسم تشییع جنازه برای سگ برگزار شد در کره جنوبی در 'گوشت سگ در شب'

توسط: AP | سئول | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 3:29:24 pm کره جنوبی گیاهی فعالان پوشیدن سگ ماسک مرحله

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: AP | سئول | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 3:29:24 pm
South Korea, Dog Funeral, Dog Meat Day, Activists کره جنوبی گیاهی فعالان پوشیدن سگ ماسک مرحله یک تجمع مقابل کره جنوبی, فرهنگ, خوردن گوشت سگ در سئول, کره جنوبی, پنج شنبه, 16 جولای سال 2020 است. نشانه های خوانده شده: "هیچ خوراکی سگ در جهان است." (AP Photo/Ahn Young-joon)

فعالان عینک سگ ماسک و برگزار مسخره سگ تشییع جنازه در طول تظاهرات خود را در مقابل مصرف گوشت سگ در کره جنوبی روز پنجشنبه برای اولین بار از سه "گوشت سگ روز" در کشور است.

تحت سنتی, تقویم پنج شنبه است و فکر برای اولین بار از سه داغترین روز در کره جنوبی. بسیاری از کره جنوبی بر این باورند که خوردن گوشت سگ و یا سوپ مرغ در آن روز به آنها می دهد قدرت به ضرب و شتم گرما.

در یک تظاهرات در مرکز سئول حدود 10 فعالان برگزار آگهی ها که به عنوان خوانده شده "وجود دارد هیچ خوراکی سگ در جهان است." آگهی ها تا به حال تصاویری از میوه های تازه است که فعالان گفت: کره جنوبی باید در این سه روز به جای گوشت سگ.

صبح روز پنج شنبه حدود 20 دیگر فعالان برگزار مشابه ضد سگ گوشت و تظاهرات در این نزدیکی هست. آنها متمایل گذاشته و گل های سفید قبل از یک قاب عکس از یک سگ در یک تشییع جنازه ساختگی برای حیوانات. فعالان مطرح پلاکارد با تصویر سگ های کوچک محبوس در قفس و کلمات "توقف گوشت سگ."

گوشت سگ است و نه قانونی و نه به صراحت ممنوع در کره جنوبی. سگ گوشت رستوران ها رو به کاهش کسب و کار به عنوان افراد جوان تر پیدا کردن گوشت سگ کمتر جذاب ناهار خوری گزینه است. حیوانات خانگی در حال رشد در محبوبیت و یک بررسی در سال 2018 نشان داد که حدود 80 درصد از کره جنوبی تا به حال نمی خورده گوشت سگ در سال قبل است.

بسیاری از مردم هنوز هم در مخالفت با outlawing مصرف گوشت سگ چون آنها مشاهده آن را به عنوان تسلیم شدن به غرب فشار است. برخی از مردم بر این باورند که گوشت سگ باعث افزایش استقامت جنسی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب