چنگال بزرگ بیس بال انشعابات با وست فارگو در اولین محلی دبستان بازی در ماه

و برای شیاطین آبی' تیم بیس بال به طور خاص ترین بازی نیست این ورزش در یک بازی رقابتی در بیش از نه ماه. بدون در

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

و برای شیاطین آبی' تیم بیس بال به طور خاص ترین بازی نیست این ورزش در یک بازی رقابتی در بیش از نه ماه.

بدون در نظر گرفتن نمرات برابر وست فارگو Grand Forks سوم baseman برودی Sorenson خلاصه تا احساس محلی بسیاری از ورزشکاران مقید کردن برای مدت طولانی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"بودن در این زمینه با پسران .... آن را" Sorenson گفت. "این فوق العاده بود."

چنگال بزرگ تقسیم doubleheader برابر وست فارگو دست 5-0 در اولین بازی و چیدن 4-1 پیروزی در مشروب قبل از خواب در کرافت درست در مقابل حدود 100 طرفداران.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن خشنود نتیجه چنگال بزرگ با توجه به آن نهم بود و در 10 بازی این فصل برای وست فارگو که در حال حاضر نشسته در 7-3 کلی.

"آنها دیده می شود زندگی می کنند تبادل و ما نیست" گفت: Sorenson یک مینه سوتا-کروکستون بیس بال استخدام. "بیرون کشیدن پیروزی در برابر آنها عالی بود برای دیدن."

The Grand Forks Blue Devils and West Fargo Patriots face off Wednesday afternoon at Kraft Field in Grand Forks as part of a N.D. Babe Ruth Baseball season-opening doubleheader. Nick Nelson / Grand Forks Herald

چنگال بزرگ شیاطین آبی و وست فارگو پرستان در صورت خاموش بعد از ظهر چهارشنبه در کرافت زمینه در گرند فرک به عنوان بخشی از یک N. D., دخترک معصوم, اموزش فصل بیس بال باز doubleheader. نیک نلسون / چنگال بزرگ هرالدنیک نلسون / چنگال بزرگ هرالد

بهار و اوایل تابستان بود coaster غلتکی برای محلی Grand Forks بازیکنان بیس بال به عنوان لژیون آمریکایی فصل لغو شد با توجه به این ویروس است. است که ارسال این تیم به طور معمول شناخته شده به عنوان چنگال سلطنتی برای پیدا کردن یک جایگزین راه اندازی.

Grand Forks در نهایت حل و فصل در نظارت از ارشد, دخترک معصوم, اموزش, با, تیم, حال مربی سابق UND سر مربی بیس بال کلوین زیگلر یک پدر یکی از این بازیکنان است.

"ما بسیار خوشحال" زیگلر گفت: از باز کردن doubleheader. "ما نمی دانیم که آنچه که ما می خواهم امروز. سه هفته پیش این بچه ها نمی دانم اگر آنها می خواهم به بازی بیس بال. آنها را به تلاش آنها امشب ما بسیار خوشحال است. در حال حاضر ما باید به آن را ساخت و در حفظ و بهتر شدن است."

وست فارگو برنده بازی 1 با یک افزایش بزرگ از رایان رینولدز. با استراحتی که در بالای چهارم زمین باز یافته از یک بدون گل بازی رینولدز برادر UND linebacker هیدن رینولدز, لعنتی سه run اجرا کنید صفحه اصلی به سمت چپ درست کردن چنگال بزرگ استارت ژاک زیگلر.

"این خوب بود" وست فارگو مربی اردن Rheault گفت: از doubleheader به عنوان یک کل. "من می خواهم برای دیدن ما پیدا کردن یک راه برای نمره بیشتر اجرا می شود. من می دانم که ما تا به حال برخی با صدای بلند outs, اما ما نیاز به رقابتی تر می شود ادبانه.

"ما هنوز به دنبال بهبود مداوم و هدف نهایی از مسابقات قهرمانی کشور. ما باید برخی چیزها را روشن کند."

West Fargo's Braydon Jacobson (6) and Dustin Mertz (2) celebrate teammate Ryan Reynolds' three-run homer during game one of Wednesday's doubleheader against the Grand Forks Blue Devils at Kraft Field. Nick Nelson / Grand Forks Herald

وست فارگو را Braydon جاکوبسن (6) و داستین Mertz (2) جشن هم تیمی Ryan Reynolds' سه-اجرای هومر در طول بازی یکی از چهار doubleheader در برابر چنگال شیاطین آبی در کرافت زمینه است. نیک نلسون / چنگال بزرگ هرالدنیک نلسون / چنگال بزرگ هرالد

در بازی 2 شیاطین آبی زده زود به ثمر رساند سه بار در زمین باز یافته. کلید آمار آمد از رایان Muizelaar که به طور خاص به مرکز به نمره دو اجرا می شود با دو استراحتی برای یک 3-1 مزیت است.

چنگال بزرگ' تبادل سرآمد در مشروب قبل از خواب با Sorenson, Muizelaar و ژاک Carolin دست زدن به وست فارگو بر روی تپه.

"ما تلاش زیادی در تپه" زیگلر گفت. "ما احتمالا دو زمین از دادن (وست فارگو) بهتر اجرا در این بازی برای اولین بار. آن را یک زن و شوهر از 0-2 زمین. دیگر از آن بچه ها را به خوبی دفاعی. همه آنها در یک 45-زمین تعداد زمین. همه آنها ملاقات کرد که و در زمان. ما در حال تلاش به مراقب باشید با آنها. ما درک می کنیم آن را در اوایل فصل نشده است."

وست فارگو 5-1,
چنگال بزرگ 0-4

بازی 1

WF 000 411 0 -- 5 11 1

دوست دختر, 000 000 0 -- 0 3 0

WP -- Brayden جاکوبسن; LP -- ژاک زیگلر

برجسته -- GF: Channing لنوار 2x3; WF: Ryan Reynolds 2x4, 3-اجرای HR جاکوبسن 3x4, Dustin Mertz 3x3

بازی 2

WF 100 000 0 -- 1 3 1

GF 300 100 x -- 4 8 0

WP -- برودی Sorenson; LP -- Adison Krank

برجسته -- GF: Jackson Haagenson 2x3, Sorenson 2x4, 2B جوی Grabanski 2x3 ژاک Carolin 1x3, 2B, رایان Muizelaar 1x4, 2 RBIs; WF: Jacobson, انفرادی, HR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب